Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Itse uskon Aaron raiskanneen Lindan, selittäisi Lindan anteeksiantamattoman asenteen. Uskon näin myös siksi, että juonipaljastuksissa mainittiin Aaron näkevän suudelma, joka järkyttää häntä tms. No tittidii, voisikohan olla tyttärensä Viola ja poikansa Severi. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Itse uskon Aaron raiskanneen Lindan, selittäisi Lindan anteeksiantamattoman asenteen. Uskon näin myös siksi, että juonipaljastuksissa mainittiin Aaron näkevän suudelma, joka järkyttää häntä tms. No tittidii, voisikohan olla tyttärensä Viola ja poikansa Severi. 🤔
Paitsi, että Severi ei ole Aaron poika vaan Eeron. Näin olisivat Violan kanssa serkuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs jäi jännään kohtaan. Milloinkohan saadaan tietää, kuka Violan isä on. Vaikea kuitenkin uskoa, että Aaro olisi raiskannut oman tyttärensä :/
Itse taas olen sitä mieltä että näin todella on. En usko että Linda muuten olisi noin järkyttynyt joka kerta kun näkee Aaron eikä tahdo puhua siitä mitä hän teki. Kun pakkaan lisätään vielä mysteerilapsi Viola jolta on salattu Lindan äitiys syntymästä saakka, en yhtään ihmettele vaikka taustalla olisi raiskaus. Valitettavasti oikeassa elämässä tämä ei edes ole kauhean harvinaista...
Näin minäkin olen ajatellut alusti asti tän menevän (ja tosiaan ihan vastaavia tapahtuu tosielämässä).. Sehän myös tarkoittaisi tosiaan, että Severi ja Viola sukua keskenään, kun molempien isä Aaro (tai Eero Severillä oikeasti, mutta sukua silti). Tosin mietin, että olisko tuo jo liian rankka kamaa salkkareihin.
Voihan Aaro uskovaisena ihmisenä olla myös tummaihoisia vastaan? Violan ja Benjamin välille on ilmeisesti aika pian syntymässä jotain säpinää.
Jotkut tässä ketjussa ottavat fiktion liian vakavasti.
Lääkkeet, ne lääkkeet.
Mitä jos Dahlia onkin Akin äiti? Eikös isä ollut sama kuin Markuksella? Joskus oli joku juttu siitä kirjeestä jonka Aki ja sen äiti vei Markuksen kotiin, mutta Markuksen äiti otti sen eikä näyttänyt isälle.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos Dahlia onkin Akin äiti? Eikös isä ollut sama kuin Markuksella? Joskus oli joku juttu siitä kirjeestä jonka Aki ja sen äiti vei Markuksen kotiin, mutta Markuksen äiti otti sen eikä näyttänyt isälle.
Sori, liian rankkaa se että Aki olisi ollut naimisissakin oman siskonsa Monican kanssa.
Käyttäjä3948 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi, että Severi ei ole Aaron poika vaan Eeron. Näin olisivat Violan kanssa serkuksia.
Mutta sillä, onko Aaro Severin isä vai setä ei biologisesti ole merkitystä, koska Aaro ja Eero ovat identtiset kaksoset.
Käyttäjä3948 kirjoitti:
Voihan Aaro uskovaisena ihmisenä olla myös tummaihoisia vastaan? Violan ja Benjamin välille on ilmeisesti aika pian syntymässä jotain säpinää.
Siis mitä? Mistä lähtien uskovaiset ovat ihon värin perusteella olleet ketään vastaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä Karin poika tää nyt on ...
En muista tuollaista juonenkäännettä.
Benjamin, Nooran ja Karin adoptiopoika. Eihän tästä Benjaminin paluusta ole jauhettu kuin viikkokaupalla täällä...
EN vietä aikaani täällä viikkokaupalla.
Katselen Salkkareita ehkä 2-3 päivänä viikossa ja vielä harvemmin lueskelen tätä ketjua. Kiitos kuitenkin vastauksestasi.
Niin justiinsa. Jollain on myös muutakin sisältöä elämässä.
Missä toi Marianna nykyään asuu? Tuskin enää Sergein Man Cave:ssä.
Vierailija kirjoitti:
Saisinko nyt asiallisen vastauksen kysymyksen tähän kysymykseen:
Minkä puolueen edustajaa Camilla äänestäisi kuntavaaleissa?
Kokoomuksen
Yrittikö se tumma poika väkisin Violaa?? Sen verran näin loppua että päällä rötkötti.
Miksi otatte laaduttoman sarjan näin todesta?
Jos Dahlia on edelleen Akin äidin kaveri niin voisi päätellä, että ovat edes jotenkin samanlaisista ympyröistä. Tuli mieleen se aika tavallinen tarina äidistä, joka tekee liikaa töitä ja siinä samalla unohtaa oman lapsensa. Vaikka Aki on ulospäin kova niin jättää monen eri lastenkodin ja hyväksikäyttö suuret arvet. Onhan se kauhea ajatus, että ei merkitse omalle äidille yhtään mitään. Onko Akilla sisaruksia? Voihan olla, että niitä on myöhemmin siunaantunut ja taas he ovat esimerkiksi saaneet hyvän lapsuuden kotona. Dahlia antaa varmaan Akille osoitteen ensi viikon kohtauksessa.
Omituista. Benjamin oli ehkä 8 vuotias sillon kun hän viimeksi oli mukana ja Severi oli juuri syntynyt, mutta nyt Benjamin tulee takaisin Severin ikäisenä? Muistan myös, että Benjamin ei osannut lainkaan suomea ja nyt hän puhui sitä todella sujuvasti. Tottakai suomea voi opetella, mutta luulis Benjaminin puhuvan huonoa suomea.
Vierailija kirjoitti:
Omituista. Benjamin oli ehkä 8 vuotias sillon kun hän viimeksi oli mukana ja Severi oli juuri syntynyt, mutta nyt Benjamin tulee takaisin Severin ikäisenä? Muistan myös, että Benjamin ei osannut lainkaan suomea ja nyt hän puhui sitä todella sujuvasti. Tottakai suomea voi opetella, mutta luulis Benjaminin puhuvan huonoa suomea.
Muistat väärin. Kyllä Benjamin osasi suomea.
VIRHE eilisessä jaksossa! Eva laittoi Severille mukin kahteen kertaan.
Talen biisi ;)
" Tosi kiva maksaa tellit, lellit
sähkö, puhelin, puurot, vellit
vuokra, mätkyt, netti, velat
verot, korot, korkojen korot
Taas mennään rahan takii
Ei rakkaudest lajii vaan rahan takii
On saatava lapselle gore-texii
Sillä kadut on märkii ja sohojosii
Taas mennään rahan takii
Mä pyöritän peppuu rahan takii
Et pääsisin lomalle beibeni kanssa