Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Ei varmana pääse Severi ja Viola karkuteille, kun Nella tottakai käräyttää :D Se lavertelee ihan kaiken.
Jos Dahlia kertoo akille että sen äiti ei oo ikinä välittäny pojastaan
Mä alan pikkuhiljaa uskoa, että lavaste tosiaan saattaa olla ulkona silloin kun sitä käytetään!
Savella kävi Landella usein sillon 2008. Ikävä sitä aikakautta, onko muilla?
Voisiko tuo Marianna olla vielä enemmän sekaisin.
Tyttörukka :(
Vierailija kirjoitti:
Mä alan pikkuhiljaa uskoa, että lavaste tosiaan saattaa olla ulkona silloin kun sitä käytetään!
Katos vaan!
Tuo Violan näyttelijä on niin tolkuttoman huono...
Alissan ja Violan näyttelijät on kummatkin sellaisia, että ihmettelen että niitä pidetään mukana.
Pelkäsin että se puistonpenkki kippaa kun isot ja raavaat Sege ja Stuba istui sen päällä niin hassusti.
En kestä noita Severin kulmakarvoja. Eikö niitä voisi vähän harjata ja jollain kulmavahalla laittaa ojennukseen?
Jiri on kyllä aika söpö nykyään,
parta käy sille.
Hyvä Sebuu mahtavaa!!! "Sä tapoit mun pojan TUNNUSTA!!!
Onko Aarolla taas se sama Ford Focus kuin vuonna 2012 :O
Vierailija kirjoitti:
Jiri on kyllä aika söpö nykyään,
parta käy sille.
Eihän se aiemminkaan mikään parraton ollut. Ne oli hiukset jotka lähti!
Vierailija kirjoitti:
Alissan ja Violan näyttelijät on kummatkin sellaisia, että ihmettelen että niitä pidetään mukana.
Sen siitä saa kun palkataan jotain kadulta noukittuja Jenkki-mainosten harrastajateatterien jäseniä.
Miten monta viikkoa tuo Jiri joutuu pitämään tuota vaippaa takaraivolla
Alissa puhuu teinihirviöistä vaikka on sellainen vielä itsekin.
Mikä Karin poika tää nyt on ...
En muista tuollaista juonenkäännettä.
Minkähän takia Aki aikoinaan joutui lastenkotiin? Muistaakseni ensimmäinen huostaanotto oli kolmen vanhana joten silloin vika on ollut vanhemmissa eikä esimerkiksi lapsen huonon käytöksen takia.