Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ismolla näkyi leikkausarpi vatsassa. Onko tehty rasvaimu?
ANKKA! Etkö muista että Ismon yli ajoi moottorikelkka ja sen jälkeen salkkareissa on aina tehty tuo arpi kun Ismo on mennyt saunaan.
Mene sinä sorsa jonnekin vääntämään vaikka Sotkan mainoksia
Vierailija kirjoitti:
Muistatteko yhtään, että mitä Noora kertoi silloin Benjaminin taustoista / biologisista vanhemmista? Itse muistelisin, että Benjaminin biologiset vanhemmat ovat kuolleet. Olivatko peräti HIViin? Tuli mieleen, että mitäs jos Benjaminilla on myös HIV. Siitähän soppa syntyykin, jos Linda pelkää Violan saavan sen.
Voin toki muistaa väärin ton HIV-osuuden.
Mistä Linda saisi tietää Benkun HIVistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KALLE XDDDD
Mielestäni tuossa ei ole mitään hauskaa. Äärimmäisen surullista katsottavaa, omassa lähipiirissä myös alkoholisti ollut. Ja ei, en ole Kallehullu/Naiskatsoja.
OTATKO SARJAN NOIN VAKAVASTI XDDDD
Aijai, alkaako Kallen alkoholismi paljastua sairaalassa?
Miksi salkkareissa käytetään alkoholia niin paljon?! Miksi ei mennä kahvillr tai vastaavaa. Aina viiniä tai kaljaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistatteko yhtään, että mitä Noora kertoi silloin Benjaminin taustoista / biologisista vanhemmista? Itse muistelisin, että Benjaminin biologiset vanhemmat ovat kuolleet. Olivatko peräti HIViin? Tuli mieleen, että mitäs jos Benjaminilla on myös HIV. Siitähän soppa syntyykin, jos Linda pelkää Violan saavan sen.
Voin toki muistaa väärin ton HIV-osuuden.Mistä Linda saisi tietää Benkun HIVistä
Koska salkkareissa ei MIKÄÄN pysy salassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ANKKA! Etkö muista että Ismon yli ajoi moottorikelkka ja sen jälkeen salkkareissa on aina tehty tuo arpi kun Ismo on mennyt saunaan.
HAIKARA! Lopeta
Vierailija kirjoitti:
Aijai, alkaako Kallen alkoholismi paljastua sairaalassa?
No miltä näyttää...
Talen kannattaisi käydä parturissa ja leikata kalju. Kohta hänellä on samanlainen kampaus kuin Sepolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HAIKARA! Lopeta
Lopettakaa! MINÄ olen alkuperäinen ANKKA-hullu. Meitä on ainakin kaksi. Joku esiintyy minuna.
Violan näyttelijä fanittaa myös Justin Bieberiä. Ei ole hänkään hyvä esimerkki nuorille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HAIKARA! Lopeta
Lopettakaa! MINÄ olen alkuperäinen ANKKA-hullu. Meitä on ainakin kaksi. Joku esiintyy minuna.
ANKKA! Se olen minä!
ANKKA kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HAIKARA! Lopeta
ANKKA! Se olen minä!
Et ole! Älä esiinny minuna. ANKKA!
Miksei Salkkareissa ole Fjällräven Kånken-reppuja?
Salli ja Taneli ovat kyllä parhaat vanhemmat Ilpolle <3
Tää keskustelu senkun huononee....
Koko vitun ketju pilalla. Kiitos näiden ankka-pellejen. Ei mulla muuta.
Onko Salikset auki jossain mentaalilasaretin taukotilassa?
Vierailija kirjoitti:
Violan näyttelijä fanittaa myös Justin Bieberiä. Ei ole hänkään hyvä esimerkki nuorille.
Justin Bieber ei edes ole se ykkönen, vaan Nellan ja Violan näyttelijät fanittavat molemmat täysillä Mikael Gabrielia. Huolestuttavaa
Totta kai se katsoi. Se on mies.