Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Oisko Kalle sittenkin ajanut Eliaksen yli vahingossa ja yrittänyt paikata asiat tekstareilla?
Eliashan vieraili Mariannan luona ennen yliajoa ja kertoi tietävänsä kaikki keskenmenosta ja siitä, että aikoo huumata Sebastianin. Siitä huolimatta Mariannalla ei ollut mikään hullunkatse ja kostonhimo. Puhui Johannalle, että kertoo totuuden Sebastianille.
Yhtäkkiä joku kuitenkin ajaa Eliaksen yli ja myöhemmin näytettiin kuinka Marianna mielessään kertasi tilannetta. Marianna jäi tielle auton kanssa paikalleen katsomaan peilistä kuinka Lari juoksee Eliaksen luokse ja puolestaan Lari on varma, että auto katosi heti näkyvistä kokonaan. Marianna on sairas ja pystyy helposti elämään jonkun toisen elämää. Ehkä hän todella luuli itse ajaneensa Eliaksen yli. Totuus yliajajasta on tällä hetkellä vain Mariannan ajatuksien varassa.
Mitä jos tilanne menikin niin, että Kallella oli kiire sairaalalle? Jostain syystä kulkenut autolla ja ehkä humalassa. Ajanut yli ja kaasutellut tiehensä. Myöhemmin saanut kuulla, että Elias on kuollut.
Itsestäni jostakin syystä vain tuntuu ettei Marianna ole todellinen tekijä.
Ehkä kohtauksessa, jossa Kalle jää töissä ryyppäämisestä kiinni Ismolle ei olekaan kyse pelkästään ryyppäämisestä vaan pahoin pelkään, että Kalle yrittää itsemurhaa vetämällä viinaa ja lääkkeitä sekaisin.
Mikä ihme Larissa oikein on ? Larilla on ollut kaksi vakavaa suhdetta, mutta monessa mielessä epätervettä suhdetta ja suhde Lariin kokonaisuudessaan on hallinnut kummankin elämää liiaksi ja saanut kummankin ihan sekaisin. Larin pitäisi tavata joku uusi,jonka kanssa voisi oikeasti aloittaa puhtaalta pöydältä ja saada terveen suhteen.
Miksi Kallen hahmo piti pilata ? En ymmärrä. Jos jollakin on tähän hyvä vastaus voi varmaan kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Oisko Kalle sittenkin ajanut Eliaksen yli vahingossa ja yrittänyt paikata asiat tekstareilla?
Eliashan vieraili Mariannan luona ennen yliajoa ja kertoi tietävänsä kaikki keskenmenosta ja siitä, että aikoo huumata Sebastianin. Siitä huolimatta Mariannalla ei ollut mikään hullunkatse ja kostonhimo. Puhui Johannalle, että kertoo totuuden Sebastianille.
Yhtäkkiä joku kuitenkin ajaa Eliaksen yli ja myöhemmin näytettiin kuinka Marianna mielessään kertasi tilannetta. Marianna jäi tielle auton kanssa paikalleen katsomaan peilistä kuinka Lari juoksee Eliaksen luokse ja puolestaan Lari on varma, että auto katosi heti näkyvistä kokonaan. Marianna on sairas ja pystyy helposti elämään jonkun toisen elämää. Ehkä hän todella luuli itse ajaneensa Eliaksen yli. Totuus yliajajasta on tällä hetkellä vain Mariannan ajatuksien varassa.
Mitä jos tilanne menikin niin, että Kallella oli kiire sairaalalle? Jostain syystä kulkenut autolla ja ehkä humalassa. Ajanut yli ja kaasutellut tiehensä. Myöhemmin saanut kuulla, että Elias on kuollut.
Itsestäni jostakin syystä vain tuntuu ettei Marianna ole todellinen tekijä.
Onhan Marianna silti tehnyt vaikka mitä kauheuksia, vaikka ei Eliaksen yli olisi ajanutkaan.
Missään nimessä en luule, että Kalle olisi tahallaan ajanut Eliaksen yli. Eivätkö olleet ihan ok väleissäkin?
Ja ennen yliajoa Elias oli kävelemässä puistossa ja törmäsi Mariannaan ja Sebastianiin. Elias sanoi jotain tyyliin "Sulla taitaa olla jotain kerrottavaa faijalle. Kerrotko sä vai kerronko mä?" Marianna vakuutti että kertoo ja pyysi saada olla kahdestaan Sebastianin kanssa, mutta heti kun Elias lähti niin Marianna kuittaa sen jollain "Meillä on ollu vähän riitaa, Eliaksen on ollu vaikee hyväksyä mua" tms. Ja siinä oli mielestäni hullunkatse.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Kallen hahmo piti pilata ? En ymmärrä. Jos jollakin on tähän hyvä vastaus voi varmaan kertoa.
Miksei Kallelle saisi tapahtua jotain dramaattista kerrankin? Siis että itse on tekijänä.
Vierailija kirjoitti:
Koska hahmo olisi tylsä jos mitään ei tapahtuisi.
Vierailija kirjoitti:
Oma kysymykseni joka menee tähän kategoriaan on "miksi Ismolle ei ole suotu edes yhtä suhdetta kaikkien näiden vuosien aikana joka kestäisi pidempään kuin vain puoli vuotta?" Kaiken kokemansa jälkeen Ismo ansaitsisi edes yhden pidempään kestävän onnellisen suhteen. Vastaus omaan kysymykseeni on sama kuin mitä kerron nyt sinulle.
Koska Kalle on hahmo tv DRAAMA sarjassa. Jos Kallelle ei koskaan tapahtuisi mitään niin mikä poitti hahmolla silloin on? Ei mikään. Draaman on tarkoitus tuoda esille odottamattomia juonenkäänteitä ja laittaa hahmot kohtaamaan kaikenlaista ettei heidän elämänsä olisi vain ainaista ruusuilla tanssimista sillä silloin hahmo kirjoitetaan pois. Olisiko se sitten sinusta parempi vaihtoehto? Jos kenellekään ei koskaan tapahtuisi mitään niin en minä ainankaan jaksaisi enää koko sarjaa katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma kysymykseni joka menee tähän kategoriaan on "miksi Ismolle ei ole suotu edes yhtä suhdetta kaikkien näiden vuosien aikana joka kestäisi pidempään kuin vain puoli vuotta?" Kaiken kokemansa jälkeen Ismo ansaitsisi edes yhden pidempään kestävän onnellisen suhteen. Vastaus omaan kysymykseeni on sama kuin mitä kerron nyt sinulle.
Koska Kalle on hahmo tv DRAAMA sarjassa. Jos Kallelle ei koskaan tapahtuisi mitään niin mikä poitti hahmolla silloin on? Ei mikään. Draaman on tarkoitus tuoda esille odottamattomia juonenkäänteitä ja laittaa hahmot kohtaamaan kaikenlaista ettei heidän elämänsä olisi vain ainaista ruusuilla tanssimista sillä silloin hahmo kirjoitetaan pois. Olisiko se sitten sinusta parempi vaihtoehto? Jos kenellekään ei koskaan tapahtuisi mitään niin en minä ainankaan jaksaisi enää koko sarjaa katsoa.
Miksi kaiken tapahtuneen jälkeen Kalle ei ole löytänyt ikuista onnea kirurgin kanssa ? Nyt ei tosin taida sitä enää edes ansaitakaan.
Kuinka moni Salkkareissa työskentelevä (ei näyttelijät) on homo?
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä tuo kenellekään kuuluu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä tuo kenellekään kuuluu?
No mulla on intressini. Vaikka ei se mun asia suoranaisesti olisikaan niin ei kai sen tietäminen väärin oo. Enkä mä pilkkaamistarkoituksessa tms. kysyny :)
Saamari toi Pietari on ärsyttävä ja väritön hahmo.
Kalle varmaan joutuu taas pyytämään Sannia ja Talea muuttamaan. Ehkä Sanni joutuu sen takia aloittamaan myös strippiklubilla?
Kummasti Evalle nyt Pietari kelpasi...
Kalle on turmeltu pahasti. Surkee hahmo nykyään :( kilttinä oli paljon parempi.
Aki ' Mä en halua menettää mun elämäntyötäni'. Siis millätavalla Majatalo on Akin elämtyö?
Miksi Ismolla on jonkinlainen tarve leikkiä Larin isää ? Ai, koska tuntee vieläkin huonoa omaatuntoa siitä, miten aikoinaan kohteli Kallea ? Ismo on Kallen isä, ei Larin. Ismo voisi Larin isän leikkimisen sijaan auttaa Kallea ja yrittää vaikka sovitella Larin ja Ilkan välejä.
Muisteleeko toi Aki edes Helenaa koskaan? Tuskin. Tunteeton moukka!
Niin, vai olisikohan kyse Jannelle sijoitetuista rahoista?