Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ÄRSYTTÄVÄ EVA! Nauro vaa Alissalle hyi
No kyllähän Alissakin teki sitä ivailevaa tekonaurua viime jakson lopussa, kun yllätti Evan ja Jirin.
Sulla taisi mennä koko kohtauksen pointti ohi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Jiri sanoi, ettei ollut Evan syy, että Alissa suuttui? Jiri on sokea joo, eli ei nähnyt Evan pyllyn notkistelua, kermaisen sormen nuoleskelua ja vahingoniloisia ilmeitä. Mutta ihan oikeastiko Jirin mielestä Evan suusta tulleet "lettu levällään", "kermaa reisillä" ja "päiväkahviseura" on ei-flirttailevaa, täysin viatonsa, normaalia keslustelua? Aika tyhmä, jos ei ymmärrä noista kaksimielisistä fraaseista, että Eva yritti tahallaan ärsyttää Alissaa.
Ja tosiaan ihan uskomatonta, että Jiri unohtui heti kun Pietari saapui ovelle. Evahan sanoi, ettei voi hyväksyä Pietarin strippibaarin omistajuutta. Nytkö voikin?
Jospa Jiri oli turhautunut siitä, että Alissa ei tullut hänen kanssaan Pihlajakadulle ja Alissan käytökseen noin yleensä, joten ei vain välittänyt pienestä ärsyttämisestä? Lisäksi hän oli varmasti tuossa hetkessä Evan puolella, kun hän tuli auttamaan sinne Pihlajakadulle ja kaikkea.
Tosin eiköhän tuossakin nyt vain ole syynä se, että kohtaus vedettiin tahallaan överiksi salkkarityyliin, että varmasti saadaan viesti katsojalle asti perille.
Ihan Evan rasittavan käytöksen takia toivoisin, että Jiri eksyisi tai kaatuisi portaissa. Alissa saisi näpäyttää kunnolla takaisin. Ennen kuin joku alkaa valittamaan niin en todellakaan oikeassa elämässä toivoisi kenellekkään mitään pahaa.
Vaikka Alissakin osaa olla tosi ärsyttävä, niin oon mä kyllä täysin sen puolella tässä :D Ei oo varmaan kivaa että mies menee exälle yöks ilmottamatta mitään ja aamulla löydät exän miehen jalkovälistä kikattelemassa. Tietääkö Alissa vieläkään että Jiri petti? Kyllä se on Jiri tässä joka on se eniten mulkku :D
Aika hauskaa muuten, että Jiri joka ei ilmeisesti näe yhtään mitään eikä saa edes omin avuin syötyä, voi kuitenkin liikkua yksin Pihlajakadun ja Amandan väliä ja vielä löytää yksin perillekin! Evakin joutuu auttamaan takin päälle mutta uskaltaa silti päästää miehen yksin kadulle hortoilemaan. Tällaset epäkohdat vähän ärsyttää.
Sori jos oon pihalla mutta tieskö Anton siis kuka Aaro on? Eikä vaan joku "random" auttamassa? Oliko Anton häissä? Kuka on Violan isä?? Ilmeisesti ei Aaro, niinkun olisin jokin aika sitten veikannut.
Miten Jiri ees osaa mennä Pihlajakadulta Amandaan sokeana?
Ehkä Jiri onnistui jotenkin tilaamaan itselleen taksin, kuten silloinkin kun meni Amandasta taksilla Pihlajakadulle. :D
Se mua näissä sarjoissa ihmetyttää, että eikö kukaan koskaan voisi miettiä itselleen varasuunnitelmaa, jos jääkin kiinni keljuiluista? Esim. nyt Kalle voisi valehdella, että on huolissaan Larin mielenterveydestä ja epäilee Mariannan jättäneen kännykän Mooseen järkyttääkseen Laria. Kalle haluaa suojella Laria ja haluaa tuhota 'Mariannan kännykän'.
Mariannan jäljille päästään!
Monella näkövammaisella silmät on aika paikallaan ja kai sekin riippuu siitä miten on sokeaksi tullut. Jiri voisi katsoa enemmän muiden seurassa ohi eikä suoraan, koska se saa näyttämään joskus kuin tyyppi näkisi. Ymmärrän kyllä ettei ole varmasti mikään helppo rooli. Kaikki yksin tehdyt kohtaukset on hyviä. Toinen asia on ne aurinkolasit, miksei Jiri käytä enää niitä ulkonakaan? Vaikka olisi kokonaan sokea saattaa valot aiheuttaa ärsytystä silmille ja päänsärkyä.
"Samaan aikaan Ulla haukkuu Talen ja vaatii tätä paljastamaan Sannille totuuden." Ullako sielä Herukassa on tällä viikolla!
Vierailija kirjoitti:
Vaikka Alissakin osaa olla tosi ärsyttävä, niin oon mä kyllä täysin sen puolella tässä :D Ei oo varmaan kivaa että mies menee exälle yöks ilmottamatta mitään ja aamulla löydät exän miehen jalkovälistä kikattelemassa. Tietääkö Alissa vieläkään että Jiri petti? Kyllä se on Jiri tässä joka on se eniten mulkku :D
Olitko silloinkin Alissan puolella kun vikitteli varattua Jiriä itselleen lähettämällä alastonkuvia?
Miten tuollaisen lapsellisen narsistin puolella edes voi olla? Kertoo ihmisestä aika paljon.
Vierailija kirjoitti:
"Samaan aikaan Ulla haukkuu Talen ja vaatii tätä paljastamaan Sannille totuuden." Ullako sielä Herukassa on tällä viikolla!
Tai sitten vaikka Janne, joka möläyttää Ullalle
Vierailija kirjoitti:
Aika hauskaa muuten, että Jiri joka ei ilmeisesti näe yhtään mitään eikä saa edes omin avuin syötyä, voi kuitenkin liikkua yksin Pihlajakadun ja Amandan väliä ja vielä löytää yksin perillekin! Evakin joutuu auttamaan takin päälle mutta uskaltaa silti päästää miehen yksin kadulle hortoilemaan. Tällaset epäkohdat vähän ärsyttää.
Pienemmät asiat ovat sokealle vaikeampia. Mutta sen sijaan isommat kokonaisuudet kuten asuinalue ja muutenkin lähikulmat on helppo oppia kulkemaan itse.
Vierailija kirjoitti:
Haluan Jirille opaskoiran!
Minä myös
Vierailija kirjoitti:
Miten Jiri ees osaa mennä Pihlajakadulta Amandaan sokeana?
No tilasihan se Amandasta Pihliksellekin taksin, eiköhän nytkin takaisin sitten.
Missä vaiheessa Jiri vaihtoi vuokra-asunnon lukot kun Anton ei päässyt sisään? Viime aikoina on hirveästi asioita tapahtunut ilman että niitä näytetään, vaan ne tulee ilmi vasta myöhemmin jotain toista kautta.
Vierailija kirjoitti:
Haluan Jirille opaskoiran!
Olisi mukava piristys! Ja tavallaan toivoisin, että tämä Jirin sokeus kestäisi vähän kauemmin ja näkö ei missään tapauksessa palaisi kerta rysäyksellä vaan pikkuhiljaa alkaisi näkymään enemmän ja enemmän.
Parempi se kai Jirille on hellä huoma ja ymmärtäväinen eksä kuin tiuskiva nyksä?