Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Juurihan viime jaksossa Kalle ja Lari kohtasi kadulla ja Lari kiitteli Kallea. Antoi vielä pienen pusun poskelle ja molemmat jäivät jälkeensä katsomaan toisiansa. Kalle on yhä edelleen rakastunut Lariin ja Larikin taitaa olla edelleen hieman ihastunut? Monica ja Kalle ovat vain hyviä ystäviä.
Vierailija kirjoitti:
Juurihan viime jaksossa Kalle ja Lari kohtasi kadulla ja Lari kiitteli Kallea. Antoi vielä pienen pusun poskelle ja molemmat jäivät jälkeensä katsomaan toisiansa. Kalle on yhä edelleen rakastunut Lariin ja Larikin taitaa olla edelleen hieman ihastunut? Monica ja Kalle ovat vain hyviä ystäviä.
Kallella on pakkomielteinen ihastuminen Laria kohtaan. Sellainen on vaarallista. Pelottaa, yhdistettynä vielä Kallen alkoholismiin. Olen varma että Kalle ajoi Eliaksen yli. Valitettavasti Kallesta on tullut hullu!
Oon kanssa pohtinu tota yliajoa ja sitä ettei oliskaan ollut Marianna.
Kalle lähtenyt humalassa ajamaan jostain syystä ja ajanut vahingossa Eliaksen yli. Alkoholin takia kaasutellut pois tapahtumapaikalta. Marianna puolestaan halusi Eliaksesta keinolla millä hyvänsä eroon ja sekasin olevana ihmisenä kuvitellut tapahtuman jälkeen, että minä sen yli ajoin. Mariannan ajatuksissa hän jäi autolla seisomaan vähän matkan päähän ja katsomaan miten tilanne etenee. Ei jotenkin vaikuta kauhean loogiselta vaihtoehdolta. Hyvin onnistui silloinkin menemään täysin Heidiksi ja elämään hänen elämää. Kalle puolestaan jatkaa juomista ja viestit voisivat olla hänen puoleltaa jotain yritystä hyvittää tekosia. Riittäisikö pelkkä kaipaaminen tommoseen tekoon? Mitä hyötyä olisi lähetellä viestejä Eliaksen nimissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kallehan on edelleen ihastunut Lariin (ja toivoo salaa yhteenpaluuta), EI Monicaan. Hassua miten eri tavalla jotkut katsoo sarjaa :D
Tarkoittaako se, että jos jollain on eri tapa katsoa sarjaa, että se tapa olisi väärä eikä voisi olla teorioineen oikeassa? Sanonpahan vaan, että useampi juonikuvio, aika hullunkurinenkin, joita olen täällä veikkaillut on käynyt toteen, vaikka siihen menikin kuukausia. Muun muassa Larin isyyden päättelin täällä, ja silloinkin kaikki olivat epäuskoisia.
Odottakaa vaan.
Tässä varmaan tarkoitettiin sitä, ettei kaikki katsojat ilmeisesti osaa (/halua?) lukea kasvonpiirteitä ja eleitä, jotka on meille kaikille ihmisille ominaisia. Kallen ilmeistä ja käyttytymisestä paistaa kilometrien päähän ihastuminen Lariin. Tarkistaa ulkonäön peilistä, sukii hiuksiaan, hakeutuu seuraan ja tarjoaa apua, hymyilee onnellisena tapaamisten jälkeen, menee vaivautuneeksi kun aiheesta udellaan, jne jne. Kallen ilmeet ystävänsä Monican seurassa on taas ihan vain kaverillisia.
Ja tottakai villejä teorioita saa heitellä, ei niitä kukaan kiellä. Tuntuu vain, että monet niistä (Monica♡Kalle, Tale♡Janne) on ns. keksimällä keksittyjä.
Mä en kyllä usko siihen, että Kalle olisi ajanut Eliaksen päälle ja aiheuttanut kuoleman. Se olisi liian rankka juttu Kallen kaltaiselle hyvishahmolle. Ainakin toivon kovasti, ettei näin ole. En halua Kallen poistuvan sarjasta vankilaan.
Pian kuitenkin on edessä se Kallen ja Ismon välinen lohduton "Isä, auta mua..😢" -kohtaus ja mietinkin nyt mikä siihen johtaa? Olisko vain se, että Lari on antanut pakit ja Kalle tarttuu taas pulloon (-> varoitus tai potkut töistä)? Toivon, ettei tuohon kohtaukseen liity tunnustus yliajosta...
Kävin tässä miettimään... Oletteko muuten huomanneet mikä yhteys kaikilla Sebastianin muistettavimmilla intohimon kohteilla on ollut yhteistä? Jokainen heistä on tavalla tai toisella huijannut tai valehdellut Sebastianille. Ensin oli Isabella joka ehti tehdä kaikenlaista, tappoi Marin, valehteli olevansa raskaana, jne, kunnes tuli Camilla joka paljasti ettei Isabella olekkaan se keneksi häntä luullaan ja näin erotti heidät. Camillaa Sebastian vihasi tuosta hyvästä hetken kunnes viha muuttuikin intohimoksi ja lopulta rakkaudeksi. Sama kävi sitten kaiken jälkeen Mariannankin kohdalla joka nyt oli viimeinen henkilö kenen kanssa Sebastianin olisi uskonut mitään alkavan harrastamaan. Ainoa joka näistä eroaa on Monica, joka nyt ei ole Sebastianille muuta ollutkaan kuin nainen varasijalla Camillan jälkeen.
Mutta ehkä tämä on vain kaikkien saippuasarjojen suola. Että viha muuttuu rakkaudeksi. :D
Tästä syystä kuitenkin ymmärrän Monican reaktion Camillan ja Sebastianin suhdetta kohtaan täysin. He eivät tehneet mitään muuta kuin leikkineet Monican tunteilla kuvitellen että pystyvät vastustamaan toisiaan vain siksi että Monica olisi onnellinen. Mutta mitenkäs siinä sitten kävikään. Jos Sebastian ja Camilla olisivat olleet suoraan rehellisiä toisiaan kohtaan, noh, monet juonenkäänteet olisi tuolloin jääneet näkemättä. :D
Vierailija kirjoitti:
Kävin tässä miettimään... Oletteko muuten huomanneet mikä yhteys kaikilla Sebastianin muistettavimmilla intohimon kohteilla on ollut yhteistä? Jokainen heistä on tavalla tai toisella huijannut tai valehdellut Sebastianille. Ensin oli Isabella joka ehti tehdä kaikenlaista, tappoi Marin, valehteli olevansa raskaana, jne, kunnes tuli Camilla joka paljasti ettei Isabella olekkaan se keneksi häntä luullaan ja näin erotti heidät. Camillaa Sebastian vihasi tuosta hyvästä hetken kunnes viha muuttuikin intohimoksi ja lopulta rakkaudeksi. Sama kävi sitten kaiken jälkeen Mariannankin kohdalla joka nyt oli viimeinen henkilö kenen kanssa Sebastianin olisi uskonut mitään alkavan harrastamaan. Ainoa joka näistä eroaa on Monica, joka nyt ei ole Sebastianille muuta ollutkaan kuin nainen varasijalla Camillan jälkeen.
Mutta ehkä tämä on vain kaikkien saippuasarjojen suola. Että viha muuttuu rakkaudeksi. :DTästä syystä kuitenkin ymmärrän Monican reaktion Camillan ja Sebastianin suhdetta kohtaan täysin. He eivät tehneet mitään muuta kuin leikkineet Monican tunteilla kuvitellen että pystyvät vastustamaan toisiaan vain siksi että Monica olisi onnellinen. Mutta mitenkäs siinä sitten kävikään. Jos Sebastian ja Camilla olisivat olleet suoraan rehellisiä toisiaan kohtaan, noh, monet juonenkäänteet olisi tuolloin jääneet näkemättä. :D
Ei kai Sebastianin kuollut vaimo (Iidan äiti) huijannut ja valehdellut?
Tuo salaliittoteoreetikkoko kirjoitti tänne aikoinaan myös villin teorian Larin hivistä ?
Kallen pitäisi yhä tavata se kaikin puolin upea kirurgi. Siinä olisi sopiva kumppani Kallelle.
Koska en halua uskoa Kallen syyllisyyttä pahoihin tekoihin,, aloin eilen miettimään villiä teoriaa siitä, että Kalle olisi auttanut epätoivoista Mariannaa pelkäävää Eliasta lavastamaan kuolemansa ja tuon lavastuksen olisi pitänyt näyttää mahdollisimman aidolta. Kalle olisi tuntenut oikeat ihmiset. Toisaalta koska tässä sarjassa on kaikki mahdollista, mietin myös, että Kallelle käy lopulta todella huonosti ja päätyy vankilaan tai itsemurhaan ja sarjaan ilmestyy heti tämän jälkeen Kallen salattu heti syntymän jälkeen adoptioon annettu salattu kaksoisveli, joka saapuu adoptiovanhempiensa kuoleman jälkeen etsimään biologisia sukulaisiaan pyytäen ensin lakiapua Monicalta. Selviää, että kaksoisveli annettiin adopitoon,koska Kristiina ja Ismo eivät olleet varautuneet kaksosiin, eivätkä pystyneet huolehtimaan kahdesta lapsesta. Pian Monica ja Kallen kaksoisveli, joka kiinnostuu naisista rakastuvat. Kallen näyttelijä näyttelisi siis myös tätä kaksoisveliä.
Ei Lari ole hyväksi Kallelle. Kallella on toki yhä edelleen voimakkaita tunteita Laria kohtaan. Lähtölaukaus Kallen yhä paheneville ongelmillehan oli se, että ei ole pystynyt käsittelemään saati sitten hyväksymään Sannin ja Larin yhteistä yötä ja sitä, että Larin oletetaan olevan Iljan biologinen isä. Vasta saatuaan tietää totuuden joulukuussa 2015 esitetyissä jaksoissa on Kalle muuttunut huonompaan suuntaan. Kalle ei myöskään ole koskaan käsitellyt koskaan eroaan Larista. Eihän Kallen suhtautuminen Lariin nyt ole ihan sellaista pakkomielteistä kuin mitä Eliaksella pitkään oli, mutta silti ihmettelen, että ei kai Kalle tosissaan kuvittele vielä jotain Larin kanssa kun ei selvästikään ymmärrä ongelmiensa alkulähdettä. Ehkä olisi parempi, että Kalle ei koskaan enää edes näkisi Laria. Toivon, että tapaisi jonkun uuden, mutta nyt Kallen pitäisi elää yksin ja oikeasti tiedostaa ongelmansa ja selvittää ne ennen uutta suhdetta. Ystävyys Monican kanssa auttaa varmasti Kallea,mutta miksi ei kerro Monicalle kaikkea. Monica on asianajaja ja osaisi varmasti auttaa ongelmissa lain kanssa. Lisäksi Monicalla ja Kallella on nykyään paljon yhteisiä kohtauksia, mutta useimmiten juovat yhdessä viiniä. Eivätkö ymmärrä tuota ? Vaikka olen hyvin huolissani ja kiinnostunutkin Kallen kohtalosta niin myös Monican kohtalo alkaa kiinnostamaan yhä enemmän. Onko Monicakin tuhon tiellä ?
Muutkin keskustelijat ovat pikkuhiljaa alkaneet huomaamaan sen, mistä olen puhunut jo pitkään. Eikä tuossa Kallen tilanteessa ole enää kysymystä siitä, kuinka ärsyttävää ja ahdistavaa se minusta on, vaan nykyään lähinnä koko hahmon pilaamisesta. Miksi tuollainen pohjimmiltaan kunnollinen ja hyvä hahmo halutaan pilata ? Mutta on merkkejä siitä,että moni muukin hahmo muuttuu huonompaan suuntaan tai suorastaa pilataan käsittämättömillä käänteillä kevään aikana. Nythän näin on jo käynyt Talelle. En olisi koskaan voinut kuvitella Talesta sellaista, mihin on jo päätynyt. Jos sarja muuttuu koko ajan synkemmäksi ja raskaammaksi niin millainen se on sitten kevään lopussa ? Millainen onkaan kevään päätösjakso ?
Sarjassa on aikaisemmin nähty strippareita ja seuralaispalvelun edustajia. Hyvä tuoda joskus sitäkin kulmaa ettei aina vain naiset. Miehetkin voivat ajautua samaan maailmaan.
Kallehullu kirjoitti:
Muutkin keskustelijat ovat pikkuhiljaa alkaneet huomaamaan sen, mistä olen puhunut jo pitkään. Eikä tuossa Kallen tilanteessa ole enää kysymystä siitä, kuinka ärsyttävää ja ahdistavaa se minusta on, vaan nykyään lähinnä koko hahmon pilaamisesta. Miksi tuollainen pohjimmiltaan kunnollinen ja hyvä hahmo halutaan pilata ? Mutta on merkkejä siitä,että moni muukin hahmo muuttuu huonompaan suuntaan tai suorastaa pilataan käsittämättömillä käänteillä kevään aikana. Nythän näin on jo käynyt Talelle. En olisi koskaan voinut kuvitella Talesta sellaista, mihin on jo päätynyt. Jos sarja muuttuu koko ajan synkemmäksi ja raskaammaksi niin millainen se on sitten kevään lopussa ? Millainen onkaan kevään päätösjakso ?
Minusta kyllä Kallea eikä Talea ole milläänlailla pilattu. Molemmat tarjoavat katsojille humoristisia hetkiä kuten viime viikon to-pe -jaksoissa. Tykkään edelleen molemmista hahmoista. Sarjassa on paljon huonompiakin hahmoja, kuten esim. Eva, Sanni, Nella, Anton, Iida, Oliver ja uusien teininäyttelijöiden Viola ja Severi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kallehan on edelleen ihastunut Lariin (ja toivoo salaa yhteenpaluuta), EI Monicaan. Hassua miten eri tavalla jotkut katsoo sarjaa :D
Tarkoittaako se, että jos jollain on eri tapa katsoa sarjaa, että se tapa olisi väärä eikä voisi olla teorioineen oikeassa? Sanonpahan vaan, että useampi juonikuvio, aika hullunkurinenkin, joita olen täällä veikkaillut on käynyt toteen, vaikka siihen menikin kuukausia. Muun muassa Larin isyyden päättelin täällä, ja silloinkin kaikki olivat epäuskoisia.
Odottakaa vaan.
Ja useampi jotka menneet täysin metsään? Se että arvaat pari ihan selvää asiaa ei tarkoita että olisit erityisen nokkela noissa päätelmissäsi.
Mitä sinä selität? En tänne kovin usein ole teorioitani jakanut, mutta silloin kun olen, ne ovat osuneet oikeaan.
Mitä selviä asioita? Miksi vähättelet päätelmiäni? Se ei todellakaan ollut siinä vaiheessa, noin 4 kuukautta ennen asian paljastumista sarjassa selvää, että Lari osoittautuu Iljan isäksi. Silloin kiisteltiin siitä, onko isä Janne vai Tale. Oliko sinulle helmikuussa 2015 selvää, että Lari on Iljan isä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odottakaa vaan.
Ja useampi jotka menneet täysin metsään? Se että arvaat pari ihan selvää asiaa ei tarkoita että olisit erityisen nokkela noissa päätelmissäsi.
Mitä sinä selität? En tänne kovin usein ole teorioitani jakanut, mutta silloin kun olen, ne ovat osuneet oikeaan.
Mitä selviä asioita? Miksi vähättelet päätelmiäni? Se ei todellakaan ollut siinä vaiheessa, noin 4 kuukautta ennen asian paljastumista sarjassa selvää, että Lari osoittautuu Iljan isäksi. Silloin kiisteltiin siitä, onko isä Janne vai Tale. Oliko sinulle helmikuussa 2015 selvää, että Lari on Iljan isä?
No kyllä mä olen nähnyt keskusteluja jossa tuo kuvio arvattiin heti kun Lari ja Sanni petiin päätyivät.
ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odottakaa vaan.
No kyllä mä olen nähnyt keskusteluja jossa tuo kuvio arvattiin heti kun Lari ja Sanni petiin päätyivät.
ohis
Täällä sitä ei kuitenkaan kukaan arvannut. Kaiken lisäksi mitään merkkejä Sannin ja Larin sänkyyn päätymisestä ei ollut vielä siinä vaiheessa, vaan Lari heräsi yksin Moosessa ja kassa oli ryöstetty. Sannia ei ollut missään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odottakaa vaan.
ohis
Täällä sitä ei kuitenkaan kukaan arvannut. Kaiken lisäksi mitään merkkejä Sannin ja Larin sänkyyn päätymisestä ei ollut vielä siinä vaiheessa, vaan Lari heräsi yksin Moosessa ja kassa oli ryöstetty. Sannia ei ollut missään.
No yhdessähän ne ryyppäsi, eli olipa vaikea se päätellä.
Lisään vielä, että heti kun Lari "paljastui" isäksi niin aloin epäillä, josko Tale loppujen lopuksi olisikin Iljan isä, mutta se paljastettaisiin sarjassa vasta Iljan vartuttua. Isyystestejähän ei olla tehty, ja sille luulisi olevan jokin syy -> Tale, jonka alun perin piti olla Iljan isä, ja monien mutkien jälkeen sitä lopulta onkin.
Monicalla ja Kallella on ihana ystävyys. Toivottavasti sitä ei pilata suhteella.