Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks salkkareissa osa II

Vierailija
21.11.2014 |

Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.

Kommentit (27326)

Vierailija
9101/27326 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäniltaisen jakson lopussahan näytetään takaumaa Mariannasta vessassa tekemässä raskaustestiä, kun hän ottaa laukustaan huultenrajauskynän ja piirtää sillä viivan testiin. Aikaisemmassa klipissä kun Marianna menee vessaan raskaustestin kanssa, ei hänellä kuitenkaan ole mitään laukkua mukanaan? :D Tuollaiset pienet epäkohdat häiritsevät usein paljon, muutenkin koko raskausjuttu on niin epäaidosti tehty. Ihan kuin joku potilas noin vain pääsisi sairaalan koneelle käpälöimään potilastietoja ilman että valvontakamerassa näkyisi tai kukaan henkilökunnasta huomaisi.

No kun Helsingin ainoassa sairaalassa on paha henkilöstövaje niin kyllä silloin perus sairaanhoitajan täytyy kyetä hoitamaan vastaanotto, terkkari, leikkaussali, neuvola jne. Varsinkin niinä päivinä kun Kalle on sairaana (krapulassa).

Vierailija
9102/27326 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkin ihmetyttää, miksi Lari isyydentunnoissaan ei ole ottanut yhteyttä omaan isäänsä. Jos näyttelijää ei olisi saatu sarjaan niin olisihan Lari nyt koomasta herättyään voinut vaikka soittaa miehelle ja kertoa ampumisesta ja Iljasta tai vaikka lähettää tekstiviestin ja kertoa siitä. Niin ja Kalle olisi varmaan voinut katsoa miehen numeron potilastiedoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9103/27326 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahmoilla on yllättävän paljon yllättävän rumia vaatteita. En ole nähnyt montaakaan sellaista vaatetta, jonka itse haluaisin.Jollakin on ollut ihan hieno perusneuletakki, jollaisen voisin ottaa, mutta eipä juuri muuta.

Vierailija
9104/27326 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun LissuKristiina on saanut töistä potkut ja yksi ensi viikon jaksoista on nimetty "Kristiina hämeentyy", niin onko hahmo todella poistumassa sarjasta..?

Tästähän ei saanut enää keskustella. Luehan aikaisemmat sata sivua niin saat vastauksen kysymykseesi... ;)  

Vierailija
9105/27326 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tale ei selvästikään ole täysin sinut Sannin tekojen kanssa, mutta eihän se Tale itsekään mikään viaton ole. Tale on mm. pettänyt työttöystäväänsä Matleenaa Jannen järjestämän naikkosen kanssa ja saanut satiaiset ja yrittänyt salata asiaa kertoen aluksi vain Jannelle. Tale myös valehteli Matleenalle olevansa neitsyt vaikka ei siis ollut. Sanni ei sentään ole tainut sukupuolitautia saada, eikä ole tartuttanut Talea. Mutta jos joku sarjassa vielä sukupuolitaudin saa niin siinähän on todennäköisesti aika monen mentävä testiin.

Vierailija
9106/27326 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun LissuKristiina on saanut töistä potkut ja yksi ensi viikon jaksoista on nimetty "Kristiina hämeentyy", niin onko hahmo todella poistumassa sarjasta..?

Tästähän ei saanut enää keskustella. Luehan aikaisemmat sata sivua niin saat vastauksen kysymykseesi... ;)  

Heh. Niinpä. Aionpa silti kirjoittaa jatkossakin ajatuksiani ilman muiden asettamia palstasääntöjä ;) Spekulaatiot Krissen paluusta Hämeenlinnaan tehtiin kai pääosin jakson nimen perusteella. Silloin ei osattu aavistaa LissuKrissen tulevia potkuja, ja juurikin nuo potkut antaa mielestäni lisäpontta arvailulle hahmon mahdollisesta poistumisesta :)

Vierailija
9107/27326 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs henkilö mainosti Youtubessa myyvänsä Salattujen elämien tuotantokausia ihmisille. Hän sanoi omistavansa kaikki jaksot eli vuodesta 1999 aina tähän vuoteen saakka. Se tuntui ihan uskottavalta siksi, koska hänen kanavallaan oli runsaasti videoita Salattujen elämien vanhoista jaksoista. Kävin myös hänen kanssaan neuvottelua siitä, millä hinnalla hän myisi minulle, ja halusin häneltä kausien 1999-2009 jaksot. Olin häneen yhteydessä sekä sähköpostilla että tekstiviesteillä. Hän sanoi lähettävänsä minulle ulkoisen kovalevyn postissa. Tässä oli kuitenkin se ongelma, että hän sanoi, että maksu suoritetaan Paypalin kautta, ja en ole sitä käyttänyt koskaan. Hän sanoi sitten, että voisin maksaa myös Paysafecardilla, jota en ollut myöskään käyttänyt ennen, ja piti myös kysyä häneltä ohjeet siihen, kun en ollut silloin tietokoneen ääressä. Niinpä menin R-kioskille ja naputtelin hänelle tekstiviestillä PIN-koodit ja hän sanoi sitten, että laittaa minulle postissa tulemaan sen, mutta mitään ei ole kuulunut ja siitä on jo kaksi viikkoa. Siis mikäli tämä on huijausta niin epäilin sitä kyllä jo alusta lähtien, kun puhuin tästä ihmisten kanssa. Toisaalta minua kyllä ihmetyttää, että vähän aikaa sitten Youtubessa oli satoja Salattujen elämien 2000-luvun alkupuolen jaksoja, ja sain käsityksen, että näiden jakaja olisi ostanut niitä tältä samalta henkilöltä ja jakanut niitä sitten Youtubessa, ja siellä vielä sanottiin, että Fremantlemedia oli antanut luvan niiden julkaisemiseen. Jaksoja kuitenkin alkoi pikkuhiljaa poistua sieltä, ja nyt tämä kanava, jossa ne olivat, on suljettu. Mutta muutama päivä sitten jonkin toisen kanavan käyttäjä kertoi ostaneensa kaikki Salattujen elämien jaksot tältä, jonka kanssa olin yhteydessä. Oli kuulemma käynyt itse hakemassa ne häneltä.

https://www.youtube.com/channel/UCHL_ZkmHRr6QN5I4fyJ3ZBQ

Tämä, joka sanoi myyvänsä minulle, ei ole enää vastannut minulle mitään, kun olen ollut häneen yhteydessä sähköpostilla. Haluaisin asiallisia vastauksia tähän enkä mitään naljailua. Epäilin kyllä tätä huijaukseksi, mutta olisi vaivannut enemmän, jos en olisi saanut siitä varmuutta. Eikä tämä nyt maailmaa kaada. Rahaa minulla kyllä riittää.

"jakaja olisi ostanut niitä tältä samalta henkilöltä ja jakanut niitä sitten Youtubessa, ja siellä vielä sanottiin, että Fremantlemedia oli antanut luvan niiden julkaisemiseen."

Voi pyhä yksinkertaisuus kertaa kaksi ja kertaa kolme.

Fremantlemedia on salattujen elämien tv-sarjojen tekijänoikeuksien todellinen omistaja. Joku anonyymi yksityinen henkilö myy näitä sarjoja youtuben kautta kovalevylle kopioituina tallenteina ja väittää, että Fremantlemedia on antanut oikeudet niiden julkaisemiseen JA SINÄ USKOT??????? Onko ihmisten hyväuskoisuudella mitään rajoja???

No ei missään tapauksessa Fremantlemedia ole antanut kopiointi ja julkaisuoikeuksia noihin sarjoihin, sellaista faktaa ei myyjällä ollut esittää. Ei edes väärennettyä ja silti uskot pelkkää sanaa, suoraa valhetta? Uskomatonta, käsittämätöntä....

Älä nyt myrskyä. Joskus YouTubeen uploadanneena tiedän että Fremantle voi estää jotkut (harvat) videot kokonaan, joihinkin se ei reagoi paljoakaan ja joihinkin, useimmiten lyhyisiin pätkiin "antaa luvan". Ehkä kyse ei sitten lllutkaan tästä. Uploaderit tietää mistä puhut, muille vähän hankala selittää.

Eli olet yksi laittoman materiaalin jakajista? Osa teistä tekee sitä puhdasta ajattelemattomuuttaan, osa tekee sitä ihan laittoman myynnin nimissä. Jos kulutat elokuvia, TV-sarjoja, musiikkia, mistä itse pidät, niin etkö maksaisi siitä tuottajalle rehellisesti? Sille, kenellä tekijänoikeudet ovat?

Jos itse käytät kyseistä materiaalia niin jo moraalin luulisi sanovan, että kannattaa käyttää ja ostaa laillisilta toimittajilta ja jälleenmyyjiltä. Silloin raha kanavoituu sinne, kuka sitä materiaalia tekee jatkossakin. Jos jaat laittomasti, saati myyt laittomasti välittämättä sisällöstä itse, noh, jokainen voi vetää omat johtopäätökset itse.

Tuntuu siltä, että kun tekniikka on nykypäivänä mahdollistanut laittoman jakamisen suhteellisen helpoksi unohtuu kokonaan se, että kelle se raha työstä pitäisi kanavoitua. Heille, jotka sen materiaalin tekevät.

Peukutin tämän viestin vaikka kirjoitit sen minun kirjoitustani vastaan. Puhut ihan asiaa, mutta älä leivo minusta rikollista!

Vierailija
9108/27326 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh, en enää edes tiedä haluanko Krissen lähtevän vai en. Toisaalta, se oli pitkään "inhokkihahmoni", toisaalta taas Kristiinan mukanaoloon olen jo tottunut. Hän on kaikessa ärsyttävyydessään olennainen osa Kallen, Sannin ja Ismon elämää. Huono näytteleminen voi olla myös viihdyttävää, kuten Oliverinkin tapauksessa :D Jos Letti lähtee lätkimään, toivon sarjaan tulevan tilalle uusia ihmisiä täyttämään hahmovajetta (jos Krisse lähtee ja joku toinen kuolee, tällöin sarjasta poistuu kaksi hahmoa).

Jos Kristiina kuitenkin jää sarjaan ja luvassa onkin vain lisää Ismo-Kristiina -ikuisuusdraamaa, en ehkä tule kestämään...:D

Vierailija
9109/27326 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkuvatko Talen kotileikit vielä kauankin ? Kukaan ei pakota Talea leikkimään isää, mutta joku pakkomielle Talella tuosta on.  Joka tapauksessa itse en oikein jaksa tuota, enkä oikein ymmärrä, mikä tuossa on tarkoituksena. Ei vaikuta kovin normaalilta. Vai onko niin kuin olen jo pitkään ajatellut, että Tale ei voi saada omia lapsia ?

Se, että Tale käytti Sannin kanssa kortsua, ei tarkoita, että Tale kärsisi hedelmättömyysestä. Kuinka monta 17-18-vuotiasta tunnet, jotka haluaisivat sen ikäisenä isiksi?

Vierailija
9110/27326 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ilmeisesti samaistut Sanniin aika lailla, kyllä lortto lorton tunnistaa." Oletko sama, joka aiemmin haukkui toista idiootiksi? Miksi olet noin vihainen koko ajan? :)

En ole sama henkilö, todellakaan. Miksi haukkuisin ketään idiootiksi?

Vierailija
9111/27326 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Evan ollessa töissä nuo Moosen työpaidat oli paljon avonaisempia.

Evalla olikin jotain mitä näyttää, Alissalla ei. Ainut mitä Alissa osaa on pyllistely seksikohtauksissa. Ilmeisesti yrittää kompensoida lähes muodotonta ylävartaloaan tällä.

Vierailija
9112/27326 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi jumalauta että teki mieli pamauttaa koneen ruutu palasiksi kun tuo nyrpistelevä letti ilmestyi siihen naama norsunv*tulla!

Samaa teki mieli kun Marianna hullunvirne naamalla muisteli sohvalla, kuinka onnistui jälleen kerran kusettamaan Kuulan veljeksiä.

Vierailija
9113/27326 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tale ärsyttää kyllä koko ajan enemmän. Milloin tilanne räjähtää käsiin ? MIksi Tale syyttää tilanteesta vain Laria, eikä Sannia ? Ei se kenen kanssa Sanni on mennyt sänkyyn kuulu Talelle, eikä Tale omista Sannin kehoa.  Jos tilanne rassaa kerran Talea niin paljon niin miksi ei ole ehdottanut Sannille yhteistä biologista lasta.

Huoh. Tästä samasta asiasta jankkaus vaan jatkuu. Eihän Tale ole moneen jaksoon maininnut Larista mitään ja suhtautunut ihan neutraalisti koko asiaan. Sitä paitsi huomisen jaksossa se on Lari, joka raivoaa Talelle ja Sannille Iljasta.

"Ei Tale omista Sannin kehoa" ja milloin Tale on väittänyt omistavansa sen? Onko sinusta ihan ok mennä pettämään tai käymään tietyn henkiön koko kaveripiiri läpi sillä perusteella, ettei omista toisen kehoa? Ilmeisesti samaistut Sanniin aika lailla, kyllä lortto lorton tunnistaa.

"Kyllä lortto lorton tunnistaa" vittu sä olet törkeä, onks sulla joku hätänä? Tää ketju on menny kyllä ihan pilalle sun kaltasten negailijoiden kanssa keiden pitää koko ajan olla haukkumassa muita kommentoijia. Kai täällä saa keskustella FIKTIIVISISTÄ henkilöistä kuitenkin?

Ennemmin käskisin rauhoittumaan niitä, jotka haluaisivat rikkoa tavaroita fiktiivisten hahmojen takia. Jos fiktiivisten kanssa on jo näin voimakkaita vihanhallintaongelmia, miten sitten oikeiden ihmisten kanssa?

Täällä ovat monet haukkuneet näyttelijöiden ulkonäköä yms, mutta sitä ei kukaan kritisoi millään tavalla. Sannin näyttelijääkin sanottiin hiljattain samanlaiseksi kuin hahmoaan, koska joku keksi että näyttelijä olisi ollut sekä Jannen, Antonin sekä Talen näyttelijän kanssa. Totuus oli se, että Kertulla oli ainoastana ollut suhde Hemmon kanssa.

Asiaan. On naurettavaa puolustella pettämistä ja lutkailua sillä, että ei omista toisen kehoa. Eli on hyväksyttävää koluta koko poikaystävänsä ystäväpiiri läpi sillä perusteella, että ei ex / nykyinen omista toista. No ei niin, mutta se ei tee siitä millään tavalla oikeutettua.

Vierailija
9114/27326 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jos nyt ihan tarkkoja ollaan niin Sanni ja Talehan ei sillon seurustellut kun Sanni ja Lari pääty sänkyyn :D Sinkkuna saa panna vaikka kolmea eri äijää päivässä jos siltä tuntuu.

Tottakai, mutta valitsisi jonkun muun kuin exän / nyxän kolme äijäkaveria. "No kyllä sillä on oikeus siihenkin" Tällaista kommentoivat vain pettäjät tai muuten vain moraalittomat ja itseään häpäisevät lortot.

Vierailija
9115/27326 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ilmeisesti samaistut Sanniin aika lailla, kyllä lortto lorton tunnistaa." Oletko sama, joka aiemmin haukkui toista idiootiksi? Miksi olet noin vihainen koko ajan? :)

Koska yleensä "lortto", "idiootti" ja muut halventavat sanat kuuluvat saman ihmisen sanavarastoon. Ja seuraavassakin viestissäsi jatkoit ylevää linjaasi arvostelemalla näyttelijöiden vartalolonmuotoja tai niiden puuttumista. Vaikutat tosi ihanalta ihmiseltä :)

Vierailija
9116/27326 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi taas on ylipitkä juonenkäänne mariannan kohdalla ja kuulan pojat on ihan kujalla kokoajan? Veikkaan, et marianna saa tämän hulluuskohtauksen jälkeen potkut sarjasta, koska ei kai ne kolmatta sekoamista enää kuvaa??

Vierailija
9117/27326 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska yleensä "lortto", "idiootti" ja muut halventavat sanat kuuluvat saman ihmisen sanavarastoon. Ja seuraavassakin viestissäsi jatkoit ylevää linjaasi arvostelemalla näyttelijöiden vartalolonmuotoja tai niiden puuttumista. Vaikutat tosi ihanalta ihmiseltä :)

Idiootti on täysin hyväksyttävä sana kenen tahansa ihmisen suusta, jos aihetta sen käyttöön. Samoin lortto, mutta en kyllä ole kommentoinut muuta kuin tämän ja muutaman muun asian tänne, esimerkiksi Alissa-kommenttia en kirjoittanut!

Vierailija
9118/27326 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jos nyt ihan tarkkoja ollaan niin Sanni ja Talehan ei sillon seurustellut kun Sanni ja Lari pääty sänkyyn :D Sinkkuna saa panna vaikka kolmea eri äijää päivässä jos siltä tuntuu.

Eikös ne tarkkaan ottaen päätyneet istualtaan sohvalle.

Vierailija
9119/27326 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi taas on ylipitkä juonenkäänne mariannan kohdalla ja kuulan pojat on ihan kujalla kokoajan? Veikkaan, et marianna saa tämän hulluuskohtauksen jälkeen potkut sarjasta, koska ei kai ne kolmatta sekoamista enää kuvaa??

Samaa olen miettinyt... Vaikea kuvitella, että Marianna hahmona voisi kehittyä enää mihinkään, ja että saisi minkäänlaista verkkoa rakennettua enää Pihlikselle. Kun on kaksi kertaa manipuloinut, valehdellut ja luultavasti vielä toisen kerran kidnappaillut naapureitaan, en usko että kukaan jäisi kolmatta kertaa odottelemaan. Miten Marianna muka voisi enää jäädä tähän sarjaan toisen sekoamisensa jälkeen? Olen kyllästynyt ja pettynyt, jos hahmoa ei poisteta sarjasta ainakin useaksi vuodeksi. Mitä sillä on enää jäljellä?

Vierailija
9120/27326 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Ketju on lukittu.