Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks salkkareissa osa II

Vierailija
21.11.2014 |

Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.

Kommentit (27326)

Vierailija
20401/27326 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Evan näyttelijä seurustelee -96 syntyneen kanssa :D mitähän helvettiä

Vaikka ero onkin "vain" 10 vuotta, niin tuossa tilanteessa kun toinen on yli 30 ja toinen juuri ja juuri teini-iän ylittänyt, luulisi että ajatusmaailmat ja elämäntilanteet olisi aivan eri vaiheissa...

Olen eri mieltä. Mitä ihmeellistä siinä muka on, että 21v ja 31v seurustelee? Kuka sinä olet arvostelemaan toisten ihmisten valintoja? Pariskunnalla on varmasti paljonkin yhteistä, kun molemmat ovat tanssijoita.

Veikkaanpa, että ikäerojankkaaja jälleen trollaa eli juttelee itsensä kanssa. Kirjautumispakon aikana teki sitä samaa, kunnes paljastui (sama nimimerkki vastakkaisilla mielipiteillä). Ohis.

Vierailija
20402/27326 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Nää on vähän tällasia nää meidän perheen miehet" - eiköhän Seppo tunne poikansa ja Benjaminin hieman paremmin ja pidemmältä aikaa kuin Linda...

Karin kylläkin! Just tänään Seppo sanoi Benjaminille miten pieni poika oli kun on viimeksi nähty, tuntee varmaan tosi hyvin joo.

Lindako sitten muutaman kuukauden perusteella tuntee?

Ihan varmasti ainakin paremmin kuin Seppo.

Karin vai? Ja eihän Benjamin ole ollut juurikaan missään tekemisissä Benjaminin kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20403/27326 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana jakso tänää! Tosi arkinen ja ihanaa kun Ullakin pääsi töihin kaupalle. Meneekö Talekin sinne töihin kun on työtön? Kivaa kun Seppoa nähtiin taas :) lavaste viittaus oli hauska!

lavaste_viittaus

Pilkunnussijakin voisi pitää tietonsa ihan itsellään...

Parempi että levitän tietoa että Suomen kansa sivistyisi

Vierailija
20404/27326 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka toinen Oona on?

Louhivaara. 😇

No missä lukee että Juulia palaisi?

Vierailija
20405/27326 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka toinen Oona on?

Louhivaara. 😇

Oona Louhivaaran esittämä roolihahmo on kylläkin todistettavasti kuollut. Aika ääliö saa olla, jos ei tätä muistanut. IDIOOTTI! 😂

Vierailija
20406/27326 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka ero onkin "vain" 10 vuotta, niin tuossa tilanteessa kun toinen on yli 30 ja toinen juuri ja juuri teini-iän ylittänyt, luulisi että ajatusmaailmat ja elämäntilanteet olisi aivan eri vaiheissa...

No itse olen 20-vuotias ja seurustelen 32-vuotiaan miehen kanssa. En näe asiassa mitään ongelmaa, meillä menee oikein hyvin. Miksi pitää aina tuomita? Molemmat ovat aikuisia ihmisiä.

Ketään ei kiinnosta...

Vierailija
20407/27326 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka toinen Oona on?

Louhivaara. 😇

Oona Louhivaaran hahmo Juulia on kuollut jos tässä haettiin sen paluuta. Vai Oona Kivirantaako meinattiin? Eli Sara Lohinivaa? :)

Vierailija
20408/27326 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itse olen 20-vuotias ja seurustelen 32-vuotiaan miehen kanssa. En näe asiassa mitään ongelmaa, meillä menee oikein hyvin. Miksi pitää aina tuomita? Molemmat ovat aikuisia ihmisiä.

Ketään ei kiinnosta...

KETÄÄN EI MYÖSKÄÄN KIINNOSTA SINUN KOMMENTTISI. MIELIPITEENNE ON REKISTERÖITY, HEI HEI, EI TARVITSE TULLA ENÄÄN TAKAS. 😘

Vierailija
20409/27326 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

karin tyttö takaisin? minkä ikäinen Oona on

Vierailija
20410/27326 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka toinen Oona on?

Louhivaara. 😇

Oona Louhivaaran esittämä roolihahmo on kylläkin todistettavasti kuollut. Aika ääliö saa olla, jos ei tätä muistanut. IDIOOTTI! 😂

Oonahan ELÄÄ oli nightmare kakkosessakin.

Vierailija
20411/27326 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se Oonasta puhunut halunnut vain trollata.

Vierailija
20412/27326 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketään ei kiinnosta...

KETÄÄN EI MYÖSKÄÄN KIINNOSTA SINUN KOMMENTTISI. MIELIPITEENNE ON REKISTERÖITY, HEI HEI, EI TARVITSE TULLA ENÄÄN TAKAS. 😘

Jaa, ikäerohullu on sama joka puhui puupötkylästä.

Vierailija
20413/27326 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka toinen Oona on?

Louhivaara. 😇

Oonahan ELÄÄ oli nightmare kakkosessakin.

Oona Kiviranta on Karin tytär esittäjänä Sara Lohiniva. Juulia Autio Tanjan kuollut tytät Oona Louhivaara. Nyt on nimet pahasti mennyt solmuun.

Vierailija
20414/27326 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten aina Salkkareissa on varaa olla lähtemättä matkalle? Tosi kovat tappiot Pietarille..

häh?

Niin, että kun puoliso ehdottaa matkaa, toisen on oltava heti valmis kuin partiolainen?

Evahan tietysti taas loukkaantui ja käyttäytyi lapsellisesti. Onneksi Pietari oli kartalla ja lähti Jannen kanssa sekoittamaan soppaa. Hyvä pojat!

Ensimmäisessä viestissäsi siis moitit Evaa kun ei lähde matkalle, ja tuossa viestissä Pietaria että miten saattoi olettaa Evan olevan valmis lähtemään?

Vierailija
20415/27326 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri mieltä. Mitä ihmeellistä siinä muka on, että 21v ja 31v seurustelee? Kuka sinä olet arvostelemaan toisten ihmisten valintoja? Pariskunnalla on varmasti paljonkin yhteistä, kun molemmat ovat tanssijoita.

Sitä ihmeellistä, että tuon ikäiset ovat yleensä aivan eri elämänvaiheissa. Tässä tapauksessa suhteen toimiakseen toinen on joko niin paljon kypsempi kuin ikäisensä eikä halua elää parikymmpisen elämää. Toinen vaihtoehto on että tämä vanhempi osapuoli on vielä henkiseltä tasoltaan kuin parikymppinen. Veikkaan jälkimmäistä.

Minä olen sillä tavalla arvostelemaan toisten ihmisten valintoja, että jos nämä ihmiset laittavat suhteensa julkiseksi, niin sitä saa myös arvostella.

Vierailija
20416/27326 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketään ei kiinnosta...

Jaa, ikäerohullu on sama joka puhui puupötkylästä.

Mikä v*tun puupötkylä? XDDDDDDDDDDDDDD Anna mun kaikki kestää teidän hullujen kanssa.

Vierailija
20417/27326 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä niitä kohtauksia aivan älyttömästi ole ollut vielä!

Vierailija
20418/27326 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketään ei kiinnosta...

Enää*

Vierailija
20419/27326 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että oon iloinen siitä, että Salkkareissa on taas kauppa, tuo juoruilun ehtymätön keidas! Ulla ja Ismo on mahtava parivaljakko. Kiva, että Ullasta tuli tuurausapulainen.

Nautin myös Segen ja Stuban sanallisesta ja joskus myös fyysiseksikin äityneestä veljespainista. Myös Sergeillä ja Karilla on hetkensä. Kaikenlainen kiusoittelu ja huulen heitto on aina jees.

Harmi, että Jannen isoveli Pietari on niin puiseva, ettei heillä veljesten välinen kiusoittelu ja huumori tule varmaan koskaan yltämään samoihin sfääreihin kuin monen muun sukulaisen välinen iloittelu. Onneksi Janne voi sanailla Talen kanssa.

Tähän piti siis laittaa, että eipä Pietarilla ja Jannella niitä yhteisiä kohtauksia ole mielestäni ollut paljon yhtään. Kyllä se sieltä vielä löytyy!

Vierailija
20420/27326 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäerosta eniten kritisoivat taitaa itse olla niitä kolmekymppisiä jotka kulkee pieruverkkareissa monen mukulan kera. Haaveilee kuinka joku komea nuori mies kiinnostuisi.

Ketju on lukittu.