Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Vierailija kirjoitti:
Kihlattu voi olla myös joku vielä näyttämätön kasvo
Montako kertaa se pitää sanoa? Tiia Elgin (Eva) haastattelussa sanottiin että Evan tarinaan liittyy toinen näistä uusista naishahmoista. Ketä muuta siinä tarkoitettaisiin kuin Pietarin salaista kihlattua? Se liittyy aika oleellisesti Evan tarinaan. Silloin se meinaa sitä että kihlattua näyttelee Sofia Arasola tai Eva Adamson.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako kertaa se pitää sanoa? Tiia Elgin (Eva) haastattelussa sanottiin että Evan tarinaan liittyy toinen näistä uusista naishahmoista. Ketä muuta siinä tarkoitettaisiin kuin Pietarin salaista kihlattua? Se liittyy aika oleellisesti Evan tarinaan. Silloin se meinaa sitä että kihlattua näyttelee Sofia Arasola tai Eva Adamson.
Miksi siinä tarkoitettaisiin juuri Pietarin salaista kihlattua?
Sofia Arasolalla on niin paljon teatteriprojekteja ettei sen takia varmaankaan voinut astua vielä Pietarin kihlstun rooliin. Paha paikka Evalle kun Jirin vei pitkä brunette ja nyt vie Pietarinkin.
Jirin naismaku on hyvin vaihtelevaa. Hänelle kelpaa pikkuinen blondi, keskikokoinen brunette sekä blondi amatsooni ja myös pitkä brunette. Seuraavaksi punapää-Sanni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sebastian ei mene nelikymppisestä vaikka kuinka sitä jankutat, 38 on.
No kuule haista sinä.
Painu vittuun. Tai siis - hevonvittuun.
Tarkoitatko omaasi? Joo voin mä siellä käydä - työntämässä oikein valtavan puupönikän sinne niin osaatpahan olla hiljaa!
Siis mitä helvettiä tää keskustelu tääl on... Miten voi olla et kaikista maailman aloituksista nää sekopäät on päätynyt SALKKAREIDEN keskusteluun O.o
Puupönikän? Tarkotat kai sitä minimaalista peräkylän kyttääjäkatkarapuasi? :DDDDDD
Voi teitä ihania trolleja! :D Viestinne ilmoitettu asiattomiksi. Parempi että päästään tästä eteenpäin ennemmin kuin myöhemmin. :)
Ei minua tarvitse teititellä.
Pietari sanoi menevänsä elämässä eteenpäin niin siitä voisi päätellä ettei ihan marraskuulle asti mene, kun kihlattu herää. Yleensähän melkein heti tapahtuu jotain jos sanoo "kaikki on nyt tosi hyvin" jne.
Vierailija kirjoitti:
"Nää on vähän tällasia nää meidän perheen miehet" - eiköhän Seppo tunne poikansa ja Benjaminin hieman paremmin ja pidemmältä aikaa kuin Linda...
Karin kylläkin! Just tänään Seppo sanoi Benjaminille miten pieni poika oli kun on viimeksi nähty, tuntee varmaan tosi hyvin joo.
Tuskimpa se Pietarin kihlattu Eva Adamson on, koska kuvaukissa näytetyt kädet on olleet hyvin vaaleaihoiset.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo se Mariannan hallusinaatiolapsi-Johanna, joka on tossa jossain kasvismainoksessa? :D
Sehän se on! Kiitos, oon miettiny tosi kauan mistä on tuttu.
Ai että oon iloinen siitä, että Salkkareissa on taas kauppa, tuo juoruilun ehtymätön keidas! Ulla ja Ismo on mahtava parivaljakko. Kiva, että Ullasta tuli tuurausapulainen.
Nautin myös Segen ja Stuban sanallisesta ja joskus myös fyysiseksikin äityneestä veljespainista. Myös Sergeillä ja Karilla on hetkensä. Kaikenlainen kiusoittelu ja huulen heitto on aina jees.
Harmi, että Jannen isoveli Pietari on niin puiseva, ettei heillä veljesten välinen kiusoittelu ja huumori tule varmaan koskaan yltämään samoihin sfääreihin kuin monen muun sukulaisen välinen iloittelu. Onneksi Janne voi sanailla Talen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Nää on vähän tällasia nää meidän perheen miehet" - eiköhän Seppo tunne poikansa ja Benjaminin hieman paremmin ja pidemmältä aikaa kuin Linda...
Karin kylläkin! Just tänään Seppo sanoi Benjaminille miten pieni poika oli kun on viimeksi nähty, tuntee varmaan tosi hyvin joo.
Lindako sitten muutaman kuukauden perusteella tuntee?
Vierailija kirjoitti:
Tuskimpa se Pietarin kihlattu Eva Adamson on, koska kuvaukissa näytetyt kädet on olleet hyvin vaaleaihoiset.
Samaa olen yrittänyt sanoa mutta alapeukkua satelee.
Mikä tää Moosen yrityspäivä -juttu on? Kehiteltiinkö se vain siksi, että Pietari tulis mustasukkaiseksi vai tuleeko yrityispäivillä tapahtumaan jotain muutakin?
Mua huvittaa vieläkin se Benjaminin kommentti Ismon riisin myymisestä jollain muinaisella vuosikymmenellä :D Jotenkin niin random.
Ihana jakso tänää! Tosi arkinen ja ihanaa kun Ullakin pääsi töihin kaupalle. Meneekö Talekin sinne töihin kun on työtön? Kivaa kun Seppoa nähtiin taas :) lavaste viittaus oli hauska!
Miten niin Sergeille ei ole mitään menetettävää? Ihan varmasti tietää ettei Taigan luokse ole mitään asiaa jos jää kiinni.
Ismon kaupalla tuskin on noin suuri valikoima irtokarkeissa.
Miten aina Salkkareissa on varaa olla lähtemättä matkalle? Tosi kovat tappiot Pietarille..
Miksei kukaan ikinä halua perhettä ja lapsia? Kaikki sanoo aina "no mä en kyllä halua lapsia" tai sitten "ehkä joskus" olisi kivaa jos joskus joku hahmo suunnittelisi perhettä ja lasten hankkimista.
Vierailija kirjoitti:
Miksei kukaan ikinä halua perhettä ja lapsia? Kaikki sanoo aina "no mä en kyllä halua lapsia" tai sitten "ehkä joskus" olisi kivaa jos joskus joku hahmo suunnittelisi perhettä ja lasten hankkimista.
Ainakin Peppi ja Sergei suunnitteli lapsen tekemistä.