Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Vierailija kirjoitti:
Tätä Rosan paluuta tukisi myös se, että Salkkareiden Instagram-livessä joitakin viikkoja/kuukausia sitten vilahti ihan Rosan näköinen nainen.
Muistan tämän liven, mutta harmikseni en itse huomannut katsoa. Näin vaan kommenteista, kun muutama tyyppi alkoi kysymään oliko taustalla ollut henkilö Rosa Rusanen. Aika pian tämän jälkeen jostain syystä Monica ja se tuotannon tyyppi sai liven katki eivätkä tallentaneet sitä. Aloittivat uuden joka sitten jäi muille katsottavaksi.
Miten te edelleen jaksatte uskoa Rosan paluuseen, juurihan tuossa Pinjan uudessa haastattelussakin kerrottiin Pinjan saaneen vakituisen paikan. Miksi siitä olisi taas mainittu jos Rosa olisi palaamassa.
Vierailija kirjoitti:
Miten te edelleen jaksatte uskoa Rosan paluuseen, juurihan tuossa Pinjan uudessa haastattelussakin kerrottiin Pinjan saaneen vakituisen paikan. Miksi siitä olisi taas mainittu jos Rosa olisi palaamassa.
Pinja on puhunut myös aikaisemmin haastatteluissa, että on useamman kerran hyvästellyt työkaverit ja sitten onkin tullut soitto takaisin. Nyt vihdoin sai vakituisesti roolihahmon niin miksi Rosa tulisi takaisin. Sehän olisi väärin Pinjaa kohtaa. Haastattelussa ei suoraan sanottu, että Iida poistuisi sarjasta mihinkään joten uskon paluuseen myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karin henkilötunnus on siis 130872-007B, vaikka oikeasti viimeisen merkin pitäisi tässä tapauksessa olla M.
Niin no henkilötunnukset, osoitteeet ja puhelinnumerot ei koskaan ole oikeita.
Siis tiedän, etteivät ole. Kunhan totesin. Lassellahan oli vielä sellainen henkilötunnus, jossa loppuosa oli 971G, jollaista ei oikeasti voi olla, mutta 007B voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Sai. Painosanalla. Sai vakituisen paikan, emme voi tietää milloin. Tästä voi olla vaikka yli puoli vuotta aikaa; eli Pinja sai vakituisen paikan TIETYKSI AJAKSI, eli selvästi pidemmäksi ajaksi kuin esimerkiksi viikoksi kerrallaan, jollaisia sopimuksia aiemmin oli ollut. Se oli pakko tehdä, kun Rosan heikko tila varmistui niin ettei voi olla pitkään aikaan enää mukana.
Se ei tarkoita sitä, että Pinja olisi VASTA HETKI SITTEN saanut vakituisen paikan, tuo juttu on tehty useampi kuukausi sitten ja Pinja kertoi siinä pidemmältä aikaväliltä asioista.
Kumma on kun tätä ei voida ymmärtää. Vakipaikka sijaisnäyttelijänä EI tarkoita sitä, etteikö alkuperäinen voisi kuitenkin palata, vaikka siitä olisi pidempi aika. Tämä on fakta.
Sinä olet tarttunut aivan liikaa tuohon yhteen ohimennen mainittuun juttuun artikkelissa ja tehnyt siitä jonkun koko jutun pääpointin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pinja on puhunut myös aikaisemmin haastatteluissa, että on useamman kerran hyvästellyt työkaverit ja sitten onkin tullut soitto takaisin. Nyt vihdoin sai vakituisesti roolihahmon niin miksi Rosa tulisi takaisin. Sehän olisi väärin Pinjaa kohtaa. Haastattelussa ei suoraan sanottu, että Iida poistuisi sarjasta mihinkään joten uskon paluuseen myöhemmin.
Nyt vihdoin? Missä siinä väitetään, että nyt vihdoin? Tämä on voinut tapahtua vaikka Pinjan Salkkari-uran puolivälissä. Eli sai sitten vakipaikan pidemmäksi ajaksi kun Rosa ei voinut palata ja asia varmistui. Millä tavalla tuo on väärin Pinjaa kohtaan? Alun perinkin tuli tekemään vain viikon parin kohtaukset, niin kiitollinen saa olla että sai pysyä yli vuoden.
Tuollaista juttua ei tehdä kenestäkään näyttelijästä, ellei tämä ole lähdössä. Sehän koko jutun pointti onkin, IIDAN roolihahmoa ei tuossa jutussa hyvästelty, vaan PINJA.
Tämä tarkoittaa sitä, että Iida palaa ROSANA.
Pinja tuli Salkkareihin Iida Mustosen rooliin yllättäen näyttelijä Rosa Rusasen sijaiseksi. Hän sai roolin vakituisesti keväällä 2017.
Yhdellä sivustolla Rosasta mallikuvia ja niistä kaikki olen nähnyt paitsi tämä. Onko vanha vai uusi? Kävi vaan mielessä jos oon vaihtanut tyylinsä ja halunnut itse pois koko sarjasta ja sen takia pysyttelee pois julkisuudesta. http://miikalaihi.evicreative.com/img/15.jpg
Mä ymmärsin haastattelusta, että nykyisen Iidan esittäjä olisi muuttamassa Japaniin poikaystävänsä kanssa joten ilmeisesti alkuperäinen Iida tulee takas.
Vierailija kirjoitti:
Mä ymmärsin haastattelusta, että nykyisen Iidan esittäjä olisi muuttamassa Japaniin poikaystävänsä kanssa joten ilmeisesti alkuperäinen Iida tulee takas.
Haaveilu ei liene sama asia kuin muutto ja eikös Pinjakin opiskele jossain.
Äh en jaksais mitään Tale, Sanni ja Tiina kolmiodraamaa. Tale ja Sanni vois jo päättää jatkavatko yhdessä vai eivät.
Hoh hoijaa! Mä olen ymmärtänyt, että Pinja on nyt hetken pois. Kenties ensiviikolla jo taas mukana. Henkilökohtaiset haaveet on asia ihan erikseen. Hetkeäkään en usko Roosan paluuseen.
Mitä ihmettä Kalle raivoaa Ismolle, kun itse valehteli kertoneensa Samille alkoholismista.
En ole koskaan ymmärtänyt Sannin ja Talen suhdetta. Sanni ja Tale ovat ensinnäkin aika erilaisia.
Tätä Rosan paluuta tukisi myös se, että Salkkareiden Instagram-livessä joitakin viikkoja/kuukausia sitten vilahti ihan Rosan näköinen nainen.