Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sebastian ja Maria ei tainnu olla yhdessä eddes vuotta ja naimisissa alle vuorokauden. Helppohan se on huudella.
Ei, vaan helppohan se on huudella siunausta suhteelle kun ei tarvitse uhrata ajatustakaan sille että tällainen tapaus sattuisi omaan elämään. Ei näissä asioissa ole kyse mistään ajasta ja kestosta, vaan ihan periaatteista ja moraalista.
Näkemyksesi on tullut jo selväksi. Jos kaikki muistaisi edelleen ettei salkkarit ole todellista elämää eikä miettisi liikaa mitä siellä tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sebastian ja Maria ei tainnu olla yhdessä eddes vuotta ja naimisissa alle vuorokauden. Helppohan se on huudella.
Ei, vaan helppohan se on huudella siunausta suhteelle kun ei tarvitse uhrata ajatustakaan sille että tällainen tapaus sattuisi omaan elämään. Ei näissä asioissa ole kyse mistään ajasta ja kestosta, vaan ihan periaatteista ja moraalista.
Minulle ei olisi mikään ongelma, jos tällainen tapaus sattuisi omaan elämään.
Eipä varmaan niin. Vaikka kyseinen henkilö olisi oma siskosi ja isäpuolesi tai olisit itse se äiti joka katselee pilvenreunalta tyttärenaä touhuja. Mikäs siinä.
Kertoo toki vain omasta moraalistasi ja ajatusmaailmastasi kaiken oleellisen.
En usko, että kukaan kuoleman jälkeen katselee mistään pilvenreunalta yhtään ketään.
Omakin viestisi kertoo toki omasta ajatusmaailmastasi. Tuskin kuitenkaan kaikkea oleellista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkemyksesi on tullut jo selväksi. Jos kaikki muistaisi edelleen ettei salkkarit ole todellista elämää eikä miettisi liikaa mitä siellä tapahtuu.
No, tämä on kylläkin ensimmäinen kerta kun asiasta täällä keskustelen. Täällä on muitakin kirjoittajia. Ja miksi vain sinulla ja muilla jotka olette tämän suhteen kannalla on oikeus jaella mielipiteitä siitä, mutta heti jos joku vähänkin sanoo olevansa eri mieltä niin tulee tuo "näkemyksesi on tullut jo selväksi, lopeta jo."-mantra.
Tässä on kuitenkin puhuttu nyt siitä tosielämästäkin, ja täällä on joku sanonut jo että itselle olisi vastaavanlainen toiminta täysin ok. Väitätkö muka tosissasi, että sinä, joka suhdetta hehkutat, et olisi jotakuinkin samaa mieltä myös oikeissa tapauksissa? Jos näin on, niin se on kuitenkin hienoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle ei olisi mikään ongelma, jos tällainen tapaus sattuisi omaan elämään.
Eipä varmaan niin. Vaikka kyseinen henkilö olisi oma siskosi ja isäpuolesi tai olisit itse se äiti joka katselee pilvenreunalta tyttärenaä touhuja. Mikäs siinä.
Kertoo toki vain omasta moraalistasi ja ajatusmaailmastasi kaiken oleellisen.
En usko, että kukaan kuoleman jälkeen katselee mistään pilvenreunalta yhtään ketään.
Omakin viestisi kertoo toki omasta ajatusmaailmastasi. Tuskin kuitenkaan kaikkea oleellista.
No sitähän sinä et voi tietää. Ja vaikkei katselisikaan (tuo oli kuvainnollinen ilmaisu kuten varmasti itsekin ymmärsit) niin sinustako on okei tehdä mitä tahansa kunhan kukaan ei ole näkemässä?
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän Magnukselle kanssa tule myöhemmin viimeistään teininä joku lempinimi tyyliin Make.
Tai sit kaikki sanoo Mangustiks
Vierailija kirjoitti:
Onko nämä nyt sitten huhti- vai toukokuuta?
Toukokuuta jo
Nykyinen Severi näyttää vähän teiniversiolta Mikael Saaresta :D
Vierailija kirjoitti:
Miksi Monica ei suostu :(
Monica sanoi jo 'mutta mä en ole rakastunut suhun'.
Mun mielestä riittävä syy vaikka myös toivoin suostumusta.
Te jotka olette sitä mieltä että jakso sijoittuu esitysajankohtaan
Miksi yksi jakso ei sitten kuvaa yhtä vuorokautta?
En ois halunnu että Evasta ja Monicasta tulee vielä kavereita. Ne on ihan erilaisia Monica on niin hienostunut ja arvokas ja Eva taas blondi suttura. Toivoisin Monicalle tasokkaampia kavereita lisää.
TURVAT KIINNI NYT KAIKKI!
Oikeesti.