Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monika Lindeman on ihanan oloinen ihminen <3
Helppo se on sellaista esittää jossain instaliveissä. Oman kokemuksen mukaan koppava ja katsoo nenänvartta pitkin.
Mä oon myös nähnyt livenä Monikan ja vaikutti silloin myös tuolta, mut ihmiset saattaa vaa näyttää vihasilta vaikkei oikeesti ole tai sit on ollu huono päivä.
Millä tavalla oli sitten sellainen
Jotenkin tyly oli ja vähän vihaisen oloinen. En viitsi sen enempää kertoa, koska kun on salkkareissa avustajana pitää allekirjoittaa se salassapitosopimus ja en tiiä saako niistä kohtausten ulkopuolella tapahtuneista asioistakaan puhua niin enpä sano mitään.
No tietenkin saa kertoa. Vaikka siellä tv-sarjaa kuvataankin niin kyllähän se muuten on ihan tavallinen työpaikka, josta saa kertoa ihan mitä itse tahtoo ellei siellä ole jotain todella salaista tietoa joka ei saa tulla julki. Jonkun henkilön analysointi ei kuulu sellaisiin.
Joo no lisään sit vielä että muut näyttelijät tuli iloisesti moikkaamaan avustajia ja oli tosi mukavia, mutta Monika meni kaikkien meidän avustajien OHI ihan läheltä ja tuijotti vaan maahan. Saatto tietysti olla kiire, mut kyl siinä varmaan ois moi voinu sanoa :D en mä nyt tosta verisesti loukkaantunu mut jäi vähän jännä fiilis. Tänään tuli kuitenkin ihan eri fiilis ja uskon, että Monika ja kaikki muutkin oikeesti tosi mukavia ihmisiä :)
Ketkä näyttelijät olivat iloisia ja minä vuonna tämä tapahtui?
Tänä vuonna tapahtui. Johanna Puhakka esimerkiksi tuli ihan varta vasten moikkaamaan avustajia ja vaikutti tosi mukavalta. Vivi myös todella mukavan oloinen ja samoin Benjaminin näyttelijä. Miksi haluat tietää niin yksityiskohtaisesti?
Siksi koska itsekin olen ollut siellä mutta kaikkia näyttelijöitä ei kerinnyt tapaamaan. Vivistä ei olisi uskonut että on kiva (kertomasi perusteella), vaikuttaa aika veemäiseltä. Tietysti vaikuttaa sekin että oletko teini vai aikuinen.
Vivi oli Benjaminin näyttelijän (argh en koskaan muista nimeä sori) lisäksi ainoa joka moikkasi avustajia. Nellan ja Severin näyttelijän nähnyt ja he vasta vaikuttavatkin veemäisiltä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos Oliver Lehto on kuollut?
Olis kai tästä kerrottu? Toivottavasti ei kuitenkaan mitään tuollaista ole käynyt.
Vierailija kirjoitti:
CAMILLA OSTI SEKSIÄ MITÄ!!!
Tyydyttää halujaan Akia kohtaan.
Ei nyt vaan halua 'pettää Monicaa ja alkaa taas vehtaamaan Akin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monika Lindeman on ihanan oloinen ihminen <3
Helppo se on sellaista esittää jossain instaliveissä. Oman kokemuksen mukaan koppava ja katsoo nenänvartta pitkin.
Mä oon myös nähnyt livenä Monikan ja vaikutti silloin myös tuolta, mut ihmiset saattaa vaa näyttää vihasilta vaikkei oikeesti ole tai sit on ollu huono päivä.
Millä tavalla oli sitten sellainen
Jotenkin tyly oli ja vähän vihaisen oloinen. En viitsi sen enempää kertoa, koska kun on salkkareissa avustajana pitää allekirjoittaa se salassapitosopimus ja en tiiä saako niistä kohtausten ulkopuolella tapahtuneista asioistakaan puhua niin enpä sano mitään.
No tietenkin saa kertoa. Vaikka siellä tv-sarjaa kuvataankin niin kyllähän se muuten on ihan tavallinen työpaikka, josta saa kertoa ihan mitä itse tahtoo ellei siellä ole jotain todella salaista tietoa joka ei saa tulla julki. Jonkun henkilön analysointi ei kuulu sellaisiin.
Joo no lisään sit vielä että muut näyttelijät tuli iloisesti moikkaamaan avustajia ja oli tosi mukavia, mutta Monika meni kaikkien meidän avustajien OHI ihan läheltä ja tuijotti vaan maahan. Saatto tietysti olla kiire, mut kyl siinä varmaan ois moi voinu sanoa :D en mä nyt tosta verisesti loukkaantunu mut jäi vähän jännä fiilis. Tänään tuli kuitenkin ihan eri fiilis ja uskon, että Monika ja kaikki muutkin oikeesti tosi mukavia ihmisiä :)
Ketkä näyttelijät olivat iloisia ja minä vuonna tämä tapahtui?
Tänä vuonna tapahtui. Johanna Puhakka esimerkiksi tuli ihan varta vasten moikkaamaan avustajia ja vaikutti tosi mukavalta. Vivi myös todella mukavan oloinen ja samoin Benjaminin näyttelijä. Miksi haluat tietää niin yksityiskohtaisesti?
Siksi koska itsekin olen ollut siellä mutta kaikkia näyttelijöitä ei kerinnyt tapaamaan. Vivistä ei olisi uskonut että on kiva (kertomasi perusteella), vaikuttaa aika veemäiseltä. Tietysti vaikuttaa sekin että oletko teini vai aikuinen.
Vivi oli Benjaminin näyttelijän (argh en koskaan muista nimeä sori) lisäksi ainoa joka moikkasi avustajia. Nellan ja Severin näyttelijän nähnyt ja he vasta vaikuttavatkin veemäisiltä.
Johanna Puhakan lisäksi siis? Benjaminin näyttelijä on Aaron. Mutta joo, olen kuullut että Nellan näyttelijä olisi jo heti ensimmäisenä salkkarivuotenaan ollut ylimielinen, eli kun oli jotain 9v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos Oliver Lehto on kuollut?
Olis kai tästä kerrottu? Toivottavasti ei kuitenkaan mitään tuollaista ole käynyt.
Mitä jos perhe ei ole halunnut tuoda asiaa julkisuuteen? Kamalaa jos jotain on käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
CAMILLA OSTI SEKSIÄ MITÄ!!!
Tyydyttää halujaan Akia kohtaan.
Ei nyt vaan halua 'pettää Monicaa ja alkaa taas vehtaamaan Akin kanssa.
Huomisen jakso tulee joka tapauksessa olemaan hyvin raju seksin kannalta, enkä jotenkin usko että Camillan ja tuon miesprostituoidun vehtailuja näytetään tuon enempää kun kyseessä ei ole kuin pelkkä kertakäyttönäyttelijä. Tulevatko Camilla ja Aki kuitenkin sitten huomenna lähentymään ja päätyvät sänkyyn?
Olisi kuvitellut että Camilla saisi jotain muutakin kautta seksiä kuin maksamalla. Aika paljon on muuten sarjassa viime aikoina käsitelty nimenomaan miesten itsensämyyntiä.
Vink vink! Ihan yhtä ylimielistä ja veemäistä ym. on tulla tänne haukkumaan näyttelijöitä. Tietteks niinku pata kattilaa soimaa tyyliin..
Jos Oliveria ei näytetä vielä Iidan ja Sebastianin kuviota käsitellessä lokakuun lopussa niin alan kanssa epäilemään jotain vakavempaa juttua.
Aloin toden teolla tykätä Oliverista. Jos jotain on käynyt.. :(
Vierailija kirjoitti:
Vink vink! Ihan yhtä ylimielistä ja veemäistä ym. on tulla tänne haukkumaan näyttelijöitä. Tietteks niinku pata kattilaa soimaa tyyliin..
Että tökeröä käytöstä ei saa kritisoida tai muuten on itse samanlainen? Mielenkiintoinen logiikka.
Tai sitten ehkä Oliverin näyttelijä vaihtuu, jos näyttelijällä on alkanut kouluikä.
Vierailija kirjoitti:
No ei nyt suoranaista haukkumista ollut. Arvostelua kyllä.
Minne on Iidakin kadonnut? Eipä ole häntäkään hetkeen näkynyt.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten ehkä Oliverin näyttelijä vaihtuu, jos näyttelijällä on alkanut kouluikä.
Kyllä Oliverin näyttelijä taitaa jo noin 9-vuotias olla
Kaikkia muita hahmoja on näytetty satunnaisesti vähintään, mutta Oliveria ei ole näkynyt kuluneen syksyn aikana ja onhan sarjaa mennyt kohta 8 viikkoa. En muista milloin oli keväällä viimeistä kertaa ruudussa?
Kyllä voi juoda lasin viiniä, vaikka imettäisikin. Ihan ITU:n mukaankin. :)
Olin niin iloinen kun keväällä pitkästä aikaa Oliverillekkin keksittiin ihan oikea ja kunnollinen juoni (se kiroilu homma) ja ajattelin, että päästäis syventymään Oliverin hahmoon vähän enemmän, mutta sekin loppu aika lyhyeen. En haluaisi taas yhden lapsinäyttelijän vaihtuvan, koska ei se hahmo vaan ole enää sama sen jälkeen. Luulen, että Oliverin "katoamiselle" on ihan normaali syy, kuten Oliverin perheen muuttaminen kauemman pk seudulta ja siitä syystä Oliver ei pääse niin usein kuvauksiin?
Siis onks tässä Oliver jutussa oikeest joku koira haudattuna? Miksei ole näkynyt koko syyskautena ja miksi Monika Lindeman meni niin hiljaiseksi kun joku kysyi Oliverista? Onko Oliver ikuisesti yökylässä tai aina omassa huoneessa murjottamassa? Miksei Oliverille kirjoiteta mitään juonikuvioita kuten muillekkin lapsinäyttelijöille on aina tehty? En kuitenkaan usko että näyttelijä on vaihtumassa esim teini-ikäiseksi.