Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Mikä sen toisen kaappaajaukkelin rooli oli? Eikö olisi riittänyt, että Kososen rikoskumppanuna/pomona olisi ollut Mikael? Entä onko Seireeni vielä tässä juonessa mukana vai häipynyt jo ulkomaille? Missä on Cindy? Näytteleeköhän Mikaelia edelleen Juha Veijonen?
Liisahan voisi harhauttaa Mikaelia pukeutumalla valeasuun..
-> eli nutturakampaus ja luomi kasvoissa 😂
Monica vaikuttaa siltä, että haluaisi ehkä pitää lapsen. Camillan ehdoton asenne saa kuitenkin työntämään oikeat ajatukset pois ja olemaan samaa mieltä lapsen adoptioon antamisesta.
Nettisarjoja näytetään MTV3-kanavalla Salkkareiden ohjelmapaikalla kello 19.30-20.00
Pihlajakadun tuhmat tädit 14.6. alkaen
Bikineitä ja timantteja 21.6. alkaen
Satula 27.6. allkaen
Young Girl Dream Girl 4.7.
Young Man Cash Man 18.7. alkaen
Ihan mahtavaa!
Ok. Oon nähnyt vain 2. Satula oli ehkä vähän pettymys (joskin hyvä idea se roolihahmojen hullunkuriset identiteetit toisessa ulottuvuudessa, mutta loppua kohden kuivui kokoon). Mun lemppari on ollut se, missä menivät Jannen vanhempien huvilalle (koska hyytävä P.T. teki pakuun😂). Muita en ole nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Nettisarjoja näytetään MTV3-kanavalla Salkkareiden ohjelmapaikalla kello 19.30-20.00
Pihlajakadun tuhmat tädit 14.6. alkaen
Bikineitä ja timantteja 21.6. alkaen
Satula 27.6. allkaen
Young Girl Dream Girl 4.7.
Young Man Cash Man 18.7. alkaen
Ihan mahtavaa!
Ilmeisesti siis näytetään useampi jakso peräkkäin, jos ohjelma-aikaa on varattu puoli tuntia? Hyvä, koska mulla ei kärsivällisyys ole aiemmin riitänyt niiden minimittaisten jaksojen katsomiseen.
ENTÄS KESÄUUSINNAT.
Pressin mukaan niitäkin olisi tulossa, onneksi.
Salikset tuli katottua aina exän kanssa. Yksin en osaa oikein seurata. Mitään en oo näemmä menettäny kun on ruvennut tympimään epäloogisuudet ja huono käsikirjoittaminen. Ketjun perusteella tein tämän arvion.
Jiri on kyllä inhottava kun pettää.. ihan oikein Alissa teki kun jätti sen noin.
Eikö poliisia enää kiinnosta Liisan ja Cindyn pako? Veivät Joonatanin rahat.
Ei haittaa yhtään että Alissa on pettynyt Jiriin!
Todella hyvä toi kidnappausjuttu ja se miten se ratkes. Ei liian pitkitettyä ja loppuratkaisu oli hyvin suunniteltu. :)
Onpa hyvä ettei Kosonen lopulta ollutkaan pahis! Kaikki päättyi niin sanotusti erittäin hyvin.
Ulla on niin paras😂😂😂
Mä nautin ku Anttoni nauttii😉
Yesss oon niin onnellinen! Olin jo menettänyt toivoni Kososen suhteen, mutta onneksi paljastuikin hyvikseksi! Kiitos käsikirjoittajat Kososen maineen puhdistamisesta. Ja huippu juttu, ettei homous ollutkaan bluffia. Kalle&Sami ♡
Vierailija kirjoitti:
Ulla on niin paras😂😂😂
Mä nautin ku Anttoni nauttii😉
Joo, tää on kyllä hauskaa katsottavaa :D
Kosonen taitaa olla kuitenkin oikeesti homo? Tai vaikuttaa siltä, kun tota juttua katsoo.
Vierailija kirjoitti:
Eikö poliisia enää kiinnosta Liisan ja Cindyn pako? Veivät Joonatanin rahat.
Nippa nappa vanhentunut :)
Kallen ja Kososen mahdollisen romanssin seuraamisesta tulee kivaa! :--) <3
Sanni ei ole kaunis.