Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Vierailija kirjoitti:
Tottakai tuotannon tyypit seuraa eri keskustelupalstoja ja ylipäätänsä mitä maailmalla tapahtuu. Kannattaa kuitenkin muistaa, että kuvaukset tapahtuvat 3-4kk aikaisemmin ja käsikirjotusta on tehty pidemmältä ajalta.
Osa niistä teorioistakin on esitetty puolisen vuotta aiemmin.
Kelle muulle tämän keskustelun seuraaminen on muodostunut yhtä vakiintuneeksi rutiiniksi kuin itse Salkkareiden katsominen?
Vierailija kirjoitti:
Kelle muulle tämän keskustelun seuraaminen on muodostunut yhtä vakiintuneeksi rutiiniksi kuin itse Salkkareiden katsominen?
Seuraan ketjua joka päivä vähintään kerran ja osallistun keskusteluun mikäli jotain sanottavaa on! :) Mietin juuri yksi päivä vähän samaa eli kuinka monta aktiivista seuraajaa ja keskustelijaa löytyy. Melkein vuoden aikana on oppinut tuntemaan muutaman kirjoittajan tyylin enkä tarkota jankkaajia vain ihan asiallisia viestejä laittavia.
Mulla on välillä menoa samaan aikaan kuin Salkkarit tulee tv:stä ja bussimatkalla kotiin käyn lukemassa ketjusta etukäteen mitä jaksosta puhuttiin. Täälla spekuloidaan aina tärkeimmät asiat! T. Malttamaton
Eräässä toisessa salkkari keskustelussa oli aika erikoinen teoria ja aattelin jakaa sen nyt tännekkin. 5.12 esitettävän jakson nimi on "blondi tuli majataloon" joten voisko olla mahdollista, että Jenni tekisi paluun? Itse en usko näin tapahtuvan enkä toivo, koska tyhmää herättää hahmoja kuolleista, mutta mielenkiintoinen teoria. Jos joku ei siis ole kuullut niin tällä viikolla julkistettiin tieto, että Jennin näyttelijä Anu Palevaara on mukana uudessa blondi tuli taloon näytelmässä.
Missä Oliver on? Onko sitä nähty koko kauden aikana ollenkaan? (korjatkaa jos on) :D
Vierailija kirjoitti:
Eräässä toisessa salkkari keskustelussa oli aika erikoinen teoria ja aattelin jakaa sen nyt tännekkin. 5.12 esitettävän jakson nimi on "blondi tuli majataloon" joten voisko olla mahdollista, että Jenni tekisi paluun? Itse en usko näin tapahtuvan enkä toivo, koska tyhmää herättää hahmoja kuolleista, mutta mielenkiintoinen teoria. Jos joku ei siis ole kuullut niin tällä viikolla julkistettiin tieto, että Jennin näyttelijä Anu Palevaara on mukana uudessa blondi tuli taloon näytelmässä.
+ Anun kommentit muutama viikko sitten "- Onhan sinne muitakin hahmoja palannut. Ei voi koskaan tietää, että koska on Jennin vuoro palata, Palevaara toteaa." Harvoin näin kommentoidaan kuolleen hahmon kohdalla. En kyllä itsekkään usko kovin vahvasti Jennin paluuseen. Ellei sitten jossakin Akin mielikuvissa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
+ Anun kommentit muutama viikko sitten "- Onhan sinne muitakin hahmoja palannut. Ei voi koskaan tietää, että koska on Jennin vuoro palata, Palevaara toteaa." Harvoin näin kommentoidaan kuolleen hahmon kohdalla. En kyllä itsekkään usko kovin vahvasti Jennin paluuseen. Ellei sitten jossakin Akin mielikuvissa :D
Niinpä muuten! Tosin jaksojen nimetkin olleet jo jonkin aikaa julkistettu ja tieto Anun näytelmästä tuli vasta eilen.
missäoliver kirjoitti:
Missä Oliver on? Onko sitä nähty koko kauden aikana ollenkaan? (korjatkaa jos on) :D
Eipä oo Oliveria näkyny ja syyskausi on kohta puolivälissä...
Vierailija kirjoitti:
Enpä tullut ajatelleeksi tuosta jaksonimestä, mutta tuo blondi tuli taloon viittaisi mielestäni myös ihan vaan siihen, kun Jenniä on aina pidetty Pihlajaladun alkuperäisenä blondina.
Mietityttää kuitenkin, olisiko Anu kuitenkaan mennyt/edes saanut mennä vihjailemaan Jennin paluusta 3kk ennen, jos se oikeasti olisi tapahtumassa.
Olisi kyllä hauska nähdä Akin reaktio ja olisi tavallaan mahtavaa, jos Aki ja Jenni löytäisivät toisensa uudelleen!
Veikkaan että Pepistä tossa jakson nimessä puhutaan.
Joulukuussa 2016 tuotannon puolelta vihjailtiin neuvotteluista Jarmo Kosken kanssa, vaikka vasta sarjaan kunnolla palasikin syksyllä. Mikäli Anu Palevaara esiintyisi Jennin roolissa jossakin muodossa olisi neuvotteluita ollut keväällä ja kohtaukset kuvattu syksyllä. Ja kyllä ne tuotannossa olisi kuullut tosta Blondi tuli taloon -näytelmästä etukäteen ja osattu hyödyntää jaksonnimissä.
En vieläkään ymmärrä miten teidän mielestä uusi sivusto on melkein samannäköinen kuin vanha... ihan eri disaing! Verratkaahan ja väännätkää minulle rautalangasta missä SAMAT kohdat ovat?
PS. Sisällön samanlaisuus ei tarkoita ulkoasun samanlaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
En vieläkään ymmärrä miten teidän mielestä uusi sivusto on melkein samannäköinen kuin vanha... ihan eri disaing! Verratkaahan ja väännätkää minulle rautalangasta missä SAMAT kohdat ovat?
PS. Sisällön samanlaisuus ei tarkoita ulkoasun samanlaisuutta.
Miksi taas palaat vanhoihin keskustelunaiheisiin, jotka on käyty jo viikkoja sitten? Joku päähänpinttymä siitä, ettei ihmiset saa olla eri mieltä? Oletan siis, että olet se sama henkilö, jolla on tapana nostaa vanhoja, ei-kovin-tärkeitä asioita uudelleen esiin. Mm. viimeksi sama toistui jonkin jaksonimen kirjoitusvirheen kanssa.
Ismo voisi mennä jollekin vihanhallintakurssille, ihan jäätävää tuo sen raivo - nyrkit supistelee, suu väräjää ja kaulasuonet pullistelee :D
Tuli ihan nostalginen olo ja Salkkareiden alkuaikojen Ismo mieleen, kun on niin ahdasmielinen ja suvaitsematon mitä tulee Jutan sukupuoli-identiteettiin, jne. Eikö Ipi itse huomaa miten syrjivästi ja juntisti käyttäytyy?
Miksei Jiri vietä enää yhtään aikaa Severin kanssa? Ennen olivat kuin paita ja peppu.
En jaksaisi enää yhtään tuota Sannin ja Talen ankeutta. Todella puuduttava juonikuvio. Tulee mieleen se Irinan Hiljaisuus-biisi ("tää hiljaisuus taitaa meidät tappaa), missä suhde hitaasti näivettyy.
Tämä on mielenkiintonen ketju, ellei oteta lukuun sitä rasittavaa ikäero-jankkaajaa.
Poinyttisi on tullut jo esiin. Nuoren naisen ja vanhemman miehen suhde on mielestäsi absurdi, ok.
Lopeta jo hokeminen ja anna muiden nauttia salkkareihin liittyvästä keskustelusta.
En muuten tajua miksi Tale vittuilee Sannille.
Itsehän Tale teki päätösen siitä maksullisesta seksistä.
Yrittäisi jo päästä yli.
Eiköhän se ole Isabella joka tulee 😉
Neljä kuukautta? Ainakin puoli vuotta se on täällä pyörinyt. Mutta tuo jolle vastasit oli myös ikäerohullu, mutta haluaa jatkaa keskustelua puolesta vastaan vastaamalla itselleen ja muille välillä haukkuen, välillä puoltaen ikäeroja.