Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko liian raskasta tehdä useampaa eri työtä?

Vierailija
05.01.2024 |

Mahdottomalta tuntuu löytää (ja saada!) kokopäivätyötä, joten mietin ratkaisuksi sitä, että haalisi silpputyötä useammasta paikasta. Voiko millään onnistua vai meneekö sekoiluksi tai burnoutiksi?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jollain tällainen järjestely?

Vierailija
2/11 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaminen ja viitseliäisyys riippuu ihan jokaisesta itsestään ja omasta elämäntilanteesta, ei sitä voi muut määritellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan se ihan hirveää sekoilua kun olin yhden lapsen yh. Näin lasta vain harvoin. Enää en siihen lähtisi. 

Vierailija
4/11 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asut jossain kaupungissa niin aina saa jotain lisätyötä, johon 3o nyt erityisesti tarvitse koulutusta, vuokrafirman kautta. Ja kun tekee työn hyvin ja on luotettava ja positiivinen niin saat lisää töitä. Työn saanti on pitkälti kiinni omasta aktiivisuudesta ja ulosannista.

Vierailija
5/11 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä päällikkötasolla, opiskelin yamk tutkintoa aikuiskoulutuksena, rakensin taloa iltaisin ja sivussa kolme pientä lasta. Kaikki yhtäaikaa.

Multitaskaaminen onnistuu, jos on järjestelmällinen ja sitoutuu siihen että jokaisesta kusitauostakin osaat nipistää löysät pois.

Vierailija
6/11 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääkaupunkiseudulla monet joutuu tekemään 2 työtä ihan vaikka niin että toista tekee vaikka 6h ja sitten vielä 4 h päälle jotain muuta, että saa riittävästi rahaa. 

Tai ainakin niin että jos päätyö on ma-pe niin pitkinä juhlapyhäviikonloppuina ja ehkä lomillakin joskus heittävät keikkaa vuokrafirman kautta, esim ravintolassa tai siivoojana tai kuka mitäkin osaa.

Vierailija
7/11 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin töissä päällikkötasolla, opiskelin yamk tutkintoa aikuiskoulutuksena, rakensin taloa iltaisin ja sivussa kolme pientä lasta. Kaikki yhtäaikaa.

Multitaskaaminen onnistuu, jos on järjestelmällinen ja sitoutuu siihen että jokaisesta kusitauostakin osaat nipistää löysät pois.

Oletan että sulla oli myös puoliso jakamassa taakkaa?

Vierailija
8/11 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa Kela gold niin ei tarvitse tehdä töitä ollenkaan!

Vierailija
9/11 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olihan se ihan hirveää sekoilua kun olin yhden lapsen yh. Näin lasta vain harvoin. Enää en siihen lähtisi. 

Minäkin olen yh ja tätä vähän pelkäänkin, että onko elämä sitten pelkkää työvuorosta toiseen juoksemista.

Ap

Vierailija
10/11 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu töistä. Olen joskus tehnyt kahta työtä nuorena, mutta enää en jaksaisi.

Vierailija
11/11 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wolttikuskit tienaa 3000€/kk jos ahkera. Ruokalähettinä voit itse päättää koska ja kauanko teet päivässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan