Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Hetken jo luulin, että tässä jaksossa näytettäisiin Pietarin kihlatun naama, kun se kamera siirtyi koko ajan lähemmäs ja lähemmäs sängyn päätyä, mutta ei.....:)
Ihme kiukkuilijoita kaikki naiset... Lindakin äksyili Nooralle ihan kuin joku teini.
Ihana Kalle. ♥ Kun nyt ei poliisisedän kaapista löytyisi isompia luurankoja. Tai Kallen alkoholismi rikkoisi välejä. Mutta koska Salkkarit...
Täällä on toivottu onnellista paria, joka pysyisi loppuun asti yhdessä. Kallelle toivoisin kovasti sellaista draamavapaata, kestävää parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa, lähettäkää palautetta asianomaisille, jos panokohtaukset noin kovasti häiritsee. Itse en kiinnitä noihin sen kummemmin huomiota. En edes huomannut mitään "graafista suihinottokohtausta", sellaisen olen nähnyt vain kerran; Tuhmisten 2. kaudella strippiklubin takahuoneessa.
No katsopa uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika kauas meni Ismo ja Kalle selvittämään riitaa kun Amandasta lähtivät Munkkiniemelle. Eikö Amandan pihassa olis voitu jutella?
Amandan piha ei ole Munkkiniemessä vaan Ullanlinnassa.
Idiootti...
Millä tavalla minä olen idiootti? Tuossa edellisessä viestissä pohdittiin, mikseivät voineet kuvata Amandan pihassa. No, Amanda sattuu sijaitsemaan Munkan sijaan Eirassa Armfeltintiellä, ja Amanda-ulkolavasteita ei ole rakennettu tuota varten.
Joten kukakohan se tässä on idiootti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ole lastenohjelma.
Miksi hoet tuota? Ei ehkä ole lastenohjelma, mikä tässä tapauksessa tarkoittaa Pikku Kakkosta ja ainoastaan lapsille suunnattua sisältöä, mutta ei tämä ole kyllä aikuisviihdeohjelmakaan. Ainakaan sen ei pitäisi sellainen olla. Ohjelma on hyvää vauhtia menossa tuollaiseen suuntaan, mikä on outoa, sillä sarja ei ole koskaan aiemmin sisältänyt näin paljon seksiä.
Moni ei edes ajattele sitä sen kannalta, onko sisältö lapsille sopivaa vai ei, mutta kerropa sinä, tuovatko tämän "ei lastenohjelman" edellämainitut kohtaukset jotain lisäarvoa sarjan juonikuvioille ja pääaiheille?[/quote
Mitä haittaa niistä on? Ihan lyhyitä pätkiä.
No sanotaanko näin, että enemmän haittaa kuin hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa, lähettäkää palautetta asianomaisille, jos panokohtaukset noin kovasti häiritsee. Itse en kiinnitä noihin sen kummemmin huomiota. En edes huomannut mitään "graafista suihinottokohtausta", sellaisen olen nähnyt vain kerran; Tuhmisten 2. kaudella strippiklubin takahuoneessa.
Anna kun arvaan: olet perheetön?
Eikö tuo ollut ihan asiallinen ohje? Kannattaa laittaa palautetta tekijöille jos seksi suututtaa. Ei se täällä valittaminen mitään auta.
Ei ole asiallista väittää, että täällä seksi "suututtaa", kun täysin perusteltua kritiikkiä on noista tullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ole lastenohjelma.
Miksi hoet tuota? Ei ehkä ole lastenohjelma, mikä tässä tapauksessa tarkoittaa Pikku Kakkosta ja ainoastaan lapsille suunnattua sisältöä, mutta ei tämä ole kyllä aikuisviihdeohjelmakaan. Ainakaan sen ei pitäisi sellainen olla. Ohjelma on hyvää vauhtia menossa tuollaiseen suuntaan, mikä on outoa, sillä sarja ei ole koskaan aiemmin sisältänyt näin paljon seksiä.
Moni ei edes ajattele sitä sen kannalta, onko sisältö lapsille sopivaa vai ei, mutta kerropa sinä, tuovatko tämän "ei lastenohjelman" edellämainitut kohtaukset jotain lisäarvoa sarjan juonikuvioille ja pääaiheille?[/quote
Mitä haittaa niistä on? Ihan lyhyitä pätkiä.
No sanotaanko näin, että enemmän haittaa kuin hyötyä.
No sanotaanko näin, että sinusta on tässä ketjussa enemmän haittaa kuin hyötyä.
Joku eentinen pihlakafun adukki se pietarin kooma nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo ollut ihan asiallinen ohje? Kannattaa laittaa palautetta tekijöille jos seksi suututtaa. Ei se täällä valittaminen mitään auta.
Ei ole asiallista väittää, että täällä seksi "suututtaa", kun täysin perusteltua kritiikkiä on noista tullut.
Täh? Mitä epäasiallista on sanassa "suututtaa"? Tuntuuhan tuo tunteita herättävän. Olen vilpittömästi pahoillani jos valitsin sanani väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat kuitenkin suuttuneen asiasta, koska koet tarpeelliseksi kirjoittaa siitä noinkin harmistuneeseen sävyyn.
Gallup:
Peukku ylös, jos Sinua häiritsee paljas pinta ja petipuuhat Salkkareissa.
Peukku alas, jos Sinua ei häiritse paljas pinta ja petipuuhat Salkkareissa.
Ei enää Sebastiania ja Mustavaaran siskoksia. Joku uusi nainen nyt Sebulle.
Vierailija kirjoitti:
Niinku esim. Iida? Ok, toiveesi on kuultu! :) T. käsikirjoitustiimi
Sarjan uudemmista hahmoista tykkään eniten Benjaminista, Kososesta ja Dahliasta. Vähiten uudesta Violasta ja uudesta Severistä. Pietarikin aika särmätön. Gunnarista tykkäsin aluksi kovastikin, mutta muistisekoilut pilasi hahmon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvaamme tähän pariin liittyen myös sarjan ensimmäisen K15-jakson K18-sisällöllä. Stay tuned! ;) T. Marko Äijö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvaamme tähän pariin liittyen myös sarjan ensimmäisen K15-jakson K18-sisällöllä. Stay tuned! ;) T. Marko Äijö
😂😂😂😂😂😂
Game nightissa mainittu salkkarit moneen kertaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat kuitenkin suuttuneen asiasta, koska koet tarpeelliseksi kirjoittaa siitä noinkin harmistuneeseen sävyyn.
Mitä kommentteja luulet minun kirjoittaneen, jos minä vaikutan suuttuneelta? Vai oliko edellinen kommenttini jotenkin "harmistunut" tai "suuttunut?" Erikoisia analyysejä täysin neutraalisti kirjoitetuista kommenteista. Minä monen muun tavoin olen perustellut kantani asiaan, sinulta ei irtoa muuta kuin kommentoida sitä, että kirjoittaja on mielestäsi harmistunut tai suuttunut. Noita ilmeisesti yrität käyttää jonain ilkkuina.
Meinaakohan Kari vielä yrittää Lindaa takaisin kun jätti sormuksen ja näytti miettivän jotain?
Veikkaan että tässä käy kyllä niin että Kari ja Noora palaavat yhteen... Mutta mietin tuota jaksoa "Kaksin verroin karisuhdeongelmia" eikös tuo vähän viittaisi kahteen naiseen..? Antaakohan Linda sittenkin vielä uuden mahdollisuuden mutta sillä aikaa Kari ehtii säätää jotain Nooran kanssa.