Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Vierailija kirjoitti:
Ei haittais muuten, mutta kiusallista katsoa lasten ja isovanhempien kanssa tuollaista. Kuitenkin perhesarja kyseessä, jonka katsominen on osa illanviettoa.
Onko ihan pakko katsoa yhdessä? Katso myöhemmin katsomosta ja ihan yksin niin ei tarvi kiusaantua.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olette Nuutista? Minusta on muuten ihan jees tyyppi, mutta jotain hämärää olen aistivinani. Tuo sen taito puhua/manipuloida ihmiset puolelleen pistää miettimään onko hyvää vai huonoa seuraa Nellalle. Nähtäväksi jää :)
Näyttelijä on vähän tönkkö mut muuten ei ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Olipa jotenkin nolo tuo Kallen ja Kososen seksikohtaus. Suihinottoa näytettiin todella graafisesti. Ei siinä, mutta nyt on tällä viikolla melkein JOKA jaksossa ollut yksi tai jopa kaksi seksikohtausta. Kuka nymfomaani siellä on käsikirjoittamassa?
Mitä tarkoittaa "näytettiin todella graafisesti"?
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ole lastenohjelma.
Olen eri mieltä. Itse olen ainakin iloinen, että vanhempani antoivat minun katsoa 2000-luvun alussa Salkkareita. "Aikuisten juttuja", kuten huumeita, kuolemaa ja juurikin seksiä, käsiteltiin hienotunteisesti ja lapsen näkökulmasta opettavaisesti. Mutta tällainen ko. asioilla mässäily ja alleviivaaminen ei tuo minkäänlaista lisäarvoa juoneen - aikuisellekaan.
Vierailija kirjoitti:
Olipa jotenkin nolo tuo Kallen ja Kososen seksikohtaus. Suihinottoa näytettiin todella graafisesti. Ei siinä, mutta nyt on tällä viikolla melkein JOKA jaksossa ollut yksi tai jopa kaksi seksikohtausta. Kuka nymfomaani siellä on käsikirjoittamassa?
Käsikirjottajat puutteessa.
Mäki katoin eilen äidin kaa ja tuli se Evan ja Pietarin panokohtaus. Kyl oli vähän kiusallist
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö tiedä mitä tarkoittaa graafinen?
Vierailija kirjoitti:
Pietarin kihlattu herää hetkenä minä hyvänsä.
Heräö vasta marraskuussa, tässä välissä Eva ja Pietari ehtivät vakiintua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä on vasta äskettäin alettu käyttää Suomessa tuossa merkityksessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkyikö jonkun vehje siinä kohtauksessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä mitä se tässä yhteydessä tarkoittaa. Näytettiin paljon, niinkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei haittais muuten, mutta kiusallista katsoa lasten ja isovanhempien kanssa tuollaista. Kuitenkin perhesarja kyseessä, jonka katsominen on osa illanviettoa.
Onko ihan pakko katsoa yhdessä? Katso myöhemmin katsomosta ja ihan yksin niin ei tarvi kiusaantua.
Jos ohjelma on yleensä sellainen, mitä koko perheen kanssa on katsottu, miksi sitä yhtäkkiä kaikki alkaisivat katsoa erikseen? Aiemmin ei ole ollut näin tiheästi näin graafisia seksikohtauksia. Jos esitysaika on mikä on ja ikärajana K7, täytyy voida luottaa siihen että sisältö on sen mukaista. K7 klo 19.30 ei mielestäni kuulu suihinottokohtaus, jossa näytetään naisen/miehen menevän ylös alas toisen lantiolla.
Aika kauas meni Ismo ja Kalle selvittämään riitaa kun Amandasta lähtivät Munkkiniemelle. Eikö Amandan pihassa olis voitu jutella?