Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Milloinkahan Monicalle paljastuu, että siskonsa on ihastunut Akiin?
Onko Kalle palannut aikuisten oikeasti töihin vai onko vielä saikulla?
Sanookohan Linda Kososelle ettei saanut ratkaistua autovarkauskeissiä? Kun muutenhan Sergei kertoo totuuden Lindan lahjuksista. Eli autovarkausbisnekset sen kun vaan jatkuu, tosin ilman Karia.
Selviääköhän Sepolle ja Ullalle joskus Karin osallisuus noihin rötöksiin? Toivon, että ei. Mulle riittää se, että Kari lopetti bisnekset.
Milloin Aaron osuus Antonin kuolemaan selviää?
Ajattelin ensin, että se Kososen seurassa ollut pitkä poika oliskin ollut Nuutti, mutta kun kääntyi niin olikin vanhempi ja erinäköinen.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä Kosonen on parikymppisen pikkuveljensä laillinen huoltaja? Ei parikymppinen ole aikuinen.
Joo niin se varmaan on. Kukahan on Talen, Sannin, Alissan ja Jannen huoltaja? Iidan huoltaja on kaiketi Sebastian. Antonin huoltaja oli varmaan Linda. Onkohan Eva jo täyttänyt 30 vai onko Jiri vielä hänen huoltajansa? Vai minkä ikäinen Jiri on sarjassa? Tuleekohan Kallesta samalla Pepin huoltaja, jos Peppi menee Kallen sairaalaan fyssariksi?
Vierailija kirjoitti:
Talen ja Sannin nykyinen juonikuvio on minusta puuduttavan tylsä. Kuinkahan kauan tuota vielä vatvotaan? Vaikka onhan se varmaan realistinen, arkinen ja samaistuttava tilanne monille (ilman sitä maksullinen seksi -osiota). Mutta kaipaisin jotain vähemmän laahaavaa ja mielenkiintoisempaa juonikuviota heille. Töitä, opiskelua, Talen ja Jannen välisiä touhuja, Sepon kanssa hengailua, enemmän huumoria ja jänniä/vauhdikkaita tilanteita! Tuollainen parisuhdedraamailu haluttomuudesta ja itsesäälissä vellominen on vaan niin tappotylsää, sekä katsojille että takuulla myös näyttelijöille.
Joskus aikoinaan ihmiset valitteli, että Tale mokailee ja on liikaa noloissa tilanteissa. Mä kyllä katselisin paljon mielummin niitä Talen kommelluksia kuin nykyistä surkuttelua.
Samaa mieltä.. jotenki sen unohtaa että kyseessä on vasta noin kakskymppiset ihmiset kun ongelmat ja elämä on jo tuollaista ns asettunutta tasoa :/ Parikymppisenä sattuu just kaikenlaisia mokia eikä tarvitse olla mikään liian aikuinen vielä.
T. Itsekin 20
Vierailija kirjoitti:
Ehkä Kosonen on parikymppisen pikkuveljensä laillinen huoltaja? Ei parikymppinen ole aikuinen.
Missä todellisuudessa sinä oikein elät? Ei 18-vuotiaskaan enää mitään huoltajaa tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä todellisuudessa sinä oikein elät? Ei 18-vuotiaskaan enää mitään huoltajaa tarvitse.
Se vaan trollaa ja yrittää ärsyttää jengiä provosoimalla.
Lindallakin oli Anton josta huolehti joten en usko, että Samin tapauksessa kyse on huumeiden käyttäjä veljestä tai muutenkaan huumeisiin liittyvää. Kyseessä toki voi olla juuri pikkuveli joka on kasvanut Kososen kanssa ja asuu edelleen samankaton alla tai muuttanut pois. Asuuhan Jannekin vielä kotona.
Tietääkö lavastehullu tai joku muu Salkkariguru kuvataanko ulkokohtauksia vain tiettyinä päivinä viikossa? Olen menossa parin viikon päästä koulutukseen juuri noille seuduille ja ajattelin, että voisin käydä katselemassa josko joku päivä eteeni osuisi kuvaukset. Voisin sitten raportoida tänne, jos näen jotain mielenkiintoista :-)
Martti Jokinen kirjoitti:
Kannattaa tsekata coolrahoittaa.fi jos sinulla on rahantarvetta.
Ei Talella ja Sannilla ole enää rahapulaa. Myöhästyit 🤷
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Talen ja Sannin nykyinen juonikuvio on minusta puuduttavan tylsä. Kuinkahan kauan tuota vielä vatvotaan? Vaikka onhan se varmaan realistinen, arkinen ja samaistuttava tilanne monille (ilman sitä maksullinen seksi -osiota). Mutta kaipaisin jotain vähemmän laahaavaa ja mielenkiintoisempaa juonikuviota heille. Töitä, opiskelua, Talen ja Jannen välisiä touhuja, Sepon kanssa hengailua, enemmän huumoria ja jänniä/vauhdikkaita tilanteita! Tuollainen parisuhdedraamailu haluttomuudesta ja itsesäälissä vellominen on vaan niin tappotylsää, sekä katsojille että takuulla myös näyttelijöille.
Joskus aikoinaan ihmiset valitteli, että Tale mokailee ja on liikaa noloissa tilanteissa. Mä kyllä katselisin paljon mielummin niitä Talen kommelluksia kuin nykyistä surkuttelua.
Samaa mieltä.. jotenki sen unohtaa että kyseessä on vasta noin kakskymppiset ihmiset kun ongelmat ja elämä on jo tuollaista ns asettunutta tasoa :/ Parikymppisenä sattuu just kaikenlaisia mokia eikä tarvitse olla mikään liian aikuinen vielä.
T. Itsekin 20
Ei ylipäänsä ole realistista että parikymppisellä on vakituinen parisuhde saati että on naimisissa ja vielä lapsi. Sen ikäisenä kuuluu bilettää ja sekoilla ja mokailla. Parikymppinen ei voi olla fiksu tai kypsä.
Eli siksikö itsekin epäkypsänä mokailet ja sekoilet täällä päivästä toiseen? :)
Monicasta ja Lindasta tuli yhtäkkiä kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö lavastehullu tai joku muu Salkkariguru kuvataanko ulkokohtauksia vain tiettyinä päivinä viikossa? Olen menossa parin viikon päästä koulutukseen juuri noille seuduille ja ajattelin, että voisin käydä katselemassa josko joku päivä eteeni osuisi kuvaukset. Voisin sitten raportoida tänne, jos näen jotain mielenkiintoista :-)
Perjantaisin
EIlisessä kohtauksessa, missä Monica ja Kalle olivat Moosessa ja tilasivat kahvit oli vähän hassu. Melkein heti kun Jiri toi ne kahvit niin Monica sanoi että täytyy mennä ja kahvit jäi juomatta. Ei edes maksettu :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten alkaa tuntumaan, että tässä ketjussa on vaan yksi henkilö joka yrittää jankkaamalla ja tappelemalla jostain itsensä kanssa saada kaikki vitutuksen partaalle?
Voin vakuuttaa, että näin ei ole. Minä olisin valmis lopettamaan, mutta tuo yksi/nuo kaksi ihmistä eivät sitten millään hellitä jankkaustaan.
Älä viitsi. Sinä jankkaat siinä missä tuo toinenkin.
Jankkaan jos minulle jankataan. Lopetan jos muutkin lopettavat. Helt enkelt!
Oletko 5-vuotiaan tasolla? Normaali, aikuinen ihminen ymmärtää, että se, joka lopettaa riidan ensin eikä alennu jankkaajan tasolle on isompi ihminen. Vain pikkusieluiset haluaa viimeisen sanan.
Miksi sen toisen pitäisi sitten saada se viimeinen sana?
Ymmärrä jo lopettaa.
Miksi tuon toisen ei tarvitse lopettaa? Miksi minä olen vastuussa kinastelun loppumisesta, kun en sitä edes aloittanut?
Se kumpi kinastelun älyää lopettaa osoittaa olevansa kypsempi aikuinen. Muuten nolaatte vain molemmat itsenne kun käyttäydytte kyin lapset. Kumpi kuullostaa paremmalta?
Sinun suomenkielesi ei kuuLLosta hyvältä.
Onpas tänne tullut monta lisää sivua eilisen aikana.
En edes muistanut, että Oliverilla on Miro-veli Isabellan kautta. Tietääköhän Oliver sitä itsekään? Entä ikävöiköhän koskaan äitiään..?