Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
En itsekään usko että Kososella on toinen mies, mutta anteeksi vaan: tuo ei kyllä ollut mikään teini vaan aikuinen mies. Kososen työkaveri kenties?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin jäin jo eilen miettimään, että mistä lähtien Linda ja Monica on ollut noin läheisiä ystäviä. En kylläkään valita. Linda ja Monica on molemmat fiksuja ihmisiä. Noiden (kuten Monican ja Kallenkin) ystävyyssuhde tuntuu luonnollisemmalta kuin Monican ja epäkypsän Evan.
Linda fiksu? :D
On sillä ainakin parempi koulutus kuin Evalla. Eikä käyttäydy kuin flirttipissis. Sopii siis paremmin Monican kaveriksi. Kuten Kallekin. Eva on ikäistään lapsellisempi. Jopa tyttärensä Nella vaikuttaa äitiään aikuisemmalta :)
Vierailija kirjoitti:
En itsekään usko että Kososella on toinen mies, mutta anteeksi vaan: tuo ei kyllä ollut mikään teini vaan aikuinen mies. Kososen työkaveri kenties?
Mun mielestä näytti nuorelta aikuiselta. Sellainen parikymppinen.
Vierailija kirjoitti:
Kalle <3<3<3 Monica
Ai että Kalle - hups vaan - päättääkin ryhtyä heteroksi kun Monica on niin ihana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eva Adamson on aika valmis antamaan Jannelle.
Tai Sofia Arasola.
Mistä alapeukut? Ihan hyvin voisivat olla pari. Näyttelijöilläkin vain kaksi vuotta ikäeroa, tämä siis niille ikäerojen kauhistelijoille. Sitä paitsi veihän Sebastiankin veljensä naisen (JOS Arasola nyt edes on kihlattu).
Oliko Ilja herännyt aamulla ennen muita ja oli yksin leikkimässä tuolla eteiskäytävässä? Sannihan vielä nukkui ja Tale kömpi juuri makkarista olkkariin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parikymppinen ei ole teini tai huolehdittava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalle <3<3<3 Monica
Ai että Kalle - hups vaan - päättääkin ryhtyä heteroksi kun Monica on niin ihana?
Mä käsitän nuo sydänviestit siten, että kommentoija fanittaa heidän ystävyyttä ja niitä rentoja, humoristisia keskusteluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin jäin jo eilen miettimään, että mistä lähtien Linda ja Monica on ollut noin läheisiä ystäviä. En kylläkään valita. Linda ja Monica on molemmat fiksuja ihmisiä. Noiden (kuten Monican ja Kallenkin) ystävyyssuhde tuntuu luonnollisemmalta kuin Monican ja epäkypsän Evan.
On sillä ainakin parempi koulutus kuin Evalla. Eikä käyttäydy kuin flirttipissis. Sopii siis paremmin Monican kaveriksi. Kuten Kallekin. Eva on ikäistään lapsellisempi. Jopa tyttärensä Nella vaikuttaa äitiään aikuisemmalta :)
Nyt ei puhuttu Evasta. En ymmärrä, miksi yhtä hahmoa pitää nostaa jalustalle lyttäämällä toista.
Linda on monella muulla tapaa todella kypsymätön ja lapsellinen. Ei osaa myöntää omia virheitään. Harjoittaa virkavallan edustajana rikollista toimintaa.
Monicakaan ei tiedä että siskonsa maksoi Lindalle ettei Monicaa epäiltäisi Heikin murhasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalle <3<3<3 Monica
Mä käsitän nuo sydänviestit siten, että kommentoija fanittaa heidän
ystävyyttä ja niitä rentoja, humoristisia keskusteluja.
Okei, ymmärrän. Olet varmaan oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalle <3<3<3 Monica
Mä käsitän nuo sydänviestit siten, että kommentoija fanittaa heidän ystävyyttä ja niitä rentoja, humoristisia keskusteluja.
Sitäkin, mutta KALLE JA MONICA KUULUVAT YHTEEN
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parikymppinen ei ole teini tai huolehdittava.
Kyllä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei puhuttu Evasta.
Lainasit mun viestiä ja mä puhuin siinä myös Evasta. Ja nimenomaan vertasin Evan ja Lindan sopivuutta Monican ystäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei puhuttu Evasta.
Lainasit mun viestiä ja mä puhuin siinä myös Evasta. Ja nimenomaan vertasin Evan ja Lindan sopivuutta Monican ystäväksi.
Minä vastasin ainoastaan Linda-kohtaan, en asetellut häntä ja Evaa vastakkain.
Ainoa oikeasti Monican tasoinen ystävä on Kalle, ja luultavasti myöhemmin Lola Vinberg.
Kososen isä/vanhemmat? oli alkoholisteja joten ihan käypä teoria pikkuveljestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei puhuttu Evasta.
Minä vastasin ainoastaan Linda-kohtaan, en asetellut häntä ja Evaa vastakkain.
Ainoa oikeasti Monican tasoinen ystävä on Kalle, ja luultavasti myöhemmin Lola Vinberg.
Onko Lola strippari/strippibaarin entinen omistaja Tuhmiksista?
Vierailija kirjoitti:
Sanni on niin epäkypsä, kuten tuon ikäiset yleensä on.
Kerro nyt kerrankin, että mitä epäkypsää se nyt on tehnyt?
Talen ja Sannin nykyinen juonikuvio on minusta puuduttavan tylsä. Kuinkahan kauan tuota vielä vatvotaan? Vaikka onhan se varmaan realistinen, arkinen ja samaistuttava tilanne monille (ilman sitä maksullinen seksi -osiota). Mutta kaipaisin jotain vähemmän laahaavaa ja mielenkiintoisempaa juonikuviota heille. Töitä, opiskelua, Talen ja Jannen välisiä touhuja, Sepon kanssa hengailua, enemmän huumoria ja jänniä/vauhdikkaita tilanteita! Tuollainen parisuhdedraamailu haluttomuudesta ja itsesäälissä vellominen on vaan niin tappotylsää, sekä katsojille että takuulla myös näyttelijöille.
Joskus aikoinaan ihmiset valitteli, että Tale mokailee ja on liikaa noloissa tilanteissa. Mä kyllä katselisin paljon mielummin niitä Talen kommelluksia kuin nykyistä surkuttelua.
Kalle <3<3<3 Monica