Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks salkkareissa osa II

Vierailija
21.11.2014 |

Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.

Kommentit (27326)

Vierailija
21621/27326 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuo katu on Pihlajakatu, kun siellä ei kasva ainuttakaan Pihlajaa eikä mitään muitakaan puita?

Paitsi sellainen hämärä muistikuva on, että Eiranrannassa kasvaa Pihlaja tuon kadun kohdalla, ja näkyy sieltä kadulta katsoessa. Muistanko oikein?

Vierailija
21622/27326 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Severin ja Nellan kosto jäi kesken vai peräti kokonaan unholaan Lindan ja Karin eron takia. Nellallakin on jo uudet kuviot käynnissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21623/27326 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko siinä muka jotain väärää, jos kolmekymppinen tai nelikymppinen mies pitää Sannia kuumana? Enkä sitten ole ikähullu, kysyn vain kun täällä on näköjään saatu tuosta ikäeroasiasta kunnon tappelu aikaiseksi.

Olen nimittäin itse 20v ja seurustelen 32v miehen kanssa ja mielestäni siinä ei ole mitään väärää että harrastamme seksiä. Siksi asia kiinnostaa.

Huoh, onko joku muu kuin ikähullu väittänyt että siinä olisi jotain väärää? Täällä on tasan se yksi sekopää joka hokee sitä samaa asiaa. Älä siis puhu kuin tuo olisi joku yleinen mielipide.

Vierailija
21624/27326 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko siinä muka jotain väärää, jos kolmekymppinen tai nelikymppinen mies pitää Sannia kuumana? Enkä sitten ole ikähullu, kysyn vain kun täällä on näköjään saatu tuosta ikäeroasiasta kunnon tappelu aikaiseksi.

Olen nimittäin itse 20v ja seurustelen 32v miehen kanssa ja mielestäni siinä ei ole mitään väärää että harrastamme seksiä. Siksi asia kiinnostaa.

Huoh, onko joku muu kuin ikähullu väittänyt että siinä olisi jotain väärää? Täällä on tasan se yksi sekopää joka hokee sitä samaa asiaa. Älä siis puhu kuin tuo olisi joku yleinen mielipide.

Tuskin kaikki etenkään satunnaiset ketjun lukijat selaa monia sivuja taaksepäin löytääkseen tiedon, että ikäjauhaja puhuu yksinään..

Vierailija
21625/27326 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei sarjassa ole koskaan ujoa hahmoa? Kaikki vaan suuna päänä pystyy tekemään mitä vaan. Todellisuudessa on paljon ihmisiä joille viralliset puhelut ja tuntemattomen kanssa juttelu on suorastaan kauheaa. Siitä voisi saada hauskoja kohtauksia aikaseksi.:D

Vierailija
21626/27326 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkakohan kauan Noora on mukana sarjassa, käväiseekö vaan vai jääkö pidemmäksikin aikaa? Ilmeisesti yrittää saada Benjaminin kanssaan jonnekkin, takaisin Afrikkaan? Toivottavasti Benjamin ei ainakaan ole poistumassa vielä sarjasta, on mun mielestä tosi kiva hahmo!

Vierailija
21627/27326 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

3239.Sinun Afrikkasi, Kari Taalasmaa 2.10

Mitä luulette tämän jaksonnimen tarkoittavan? Toivottavasti Kari ei ole ainakaan lähdössä!

Vierailija
21628/27326 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama jaksonimi lisää ja ilmeisesti viimeset ennen joulutaukoa.

Osa 3293: Eva, Pietari ja kolmas pyörätuoli

Osa 3294: Eteenpäin, sanoi mummo sairaalassa

Osa 3295: Ismo lähtee Ruska-festareille

Osa 3296: Tintta på mig, Monica

Vierailija
21629/27326 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Severin ja Nellan kosto jäi kesken vai peräti kokonaan unholaan Lindan ja Karin eron takia. Nellallakin on jo uudet kuviot käynnissä.

Severin ihastus Alissaankin katosi yhtäkkiä. Olisi voinut olla mielenkiintoinen käänne.

Vierailija
21630/27326 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eva Adamson on kauniimpi kuin Sofia Arasola.

Vierailija
21631/27326 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Severin ihastus Alissaankin katosi yhtäkkiä. Olisi voinut olla mielenkiintoinen käänne.

Se mihinkään kadonnut. Severillehän tehtiin hyvin selväksi, ettei se ole soveliasta. Varsinkin Alissa ja Jiri pitivät puhuttelun, ei tilanne mitenkään kesken jäänyt.

Vierailija
21632/27326 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eva Adamson on kauniimpi kuin Sofia Arasola.

Ei ole. Liian lyhyt, lapsenkasvoinen ja tyttömäinen. 20-vuotiaat tytöt eivät ole kauniita.

Vierailija
21633/27326 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikähullu täällä taas keskustelee itsensä kanssa.

Vierailija
21634/27326 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kari ja Ulla matkustivat junassa. Aikansa kuluksi Kari alkoi kääriä sätkää, johon Ulla kivahti: 

"Kari, sus siunatkoon! Täällä ei saa tupakoida!" 

Kari vastasi: "Täh!? Enhän minä edes tupakoi, vaan valmistelen!"

Tähän Ulla kivahti: "Tämä on savuton vaunu, täällä et edes valmistele!"

Tuohtuneena Kari laittoi Rizlat, natsat ja purut takaisin taskuunsa. Jonkin ajan kuluttua Ulla kaivoi kassistaan kuuluisilla lihapullillaan terästetyn eväsleivän ja alkoi syödä sitä. 

"Ulla hei, täällä ei sitten piereskellä!", Kari huomautti.

"Miten niin? Enhän minä sellaista ole tehnytkään!", vastasi Ulla hämmentyneenä.

"Joo, mutta täällä et sitä myöskään valmistele!", Kari servasi.

Vierailija
21635/27326 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä te retardit täällä mietitte mun sukkahousuja! Yksikään teistä ei ole päässyt lähellekkään niitä! Kohta mulla on varaa ostaa kaapit täyteen niitä ja mennä mun unelmien miehen kanssa naimisiin. Kunhan vaan tyhjennän ton vanhan papan tilit ja otan siitä eron. T: Alissa Nikkinen

Meinaatko ostaa niin monta että riittävät loppuiäksi?

Vierailija
21636/27326 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä luulette tämän jaksonnimen tarkoittavan? Toivottavasti Kari ei ole ainakaan lähdössä!

noora tuulee kylään

Vierailija
21637/27326 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

noora tuulee kylään

Ai tulee vai tuulee?

Vierailija
21638/27326 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vasta huomasin jaksonimissä tuon nerokkaan "Kaikenlaiset äidit 2: Vanempainilta"

Naurattaa :D

Vierailija
21639/27326 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempain paini-ilta?

Vierailija
21640/27326 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettelisi jos Pietarin kihlattu heräisi tosiaan vasta 4.12. Heräämisiä jaksossa. Sen verran hitaasti tuntuu kausi liikkuvan. Joulukuussa tulee myös jakso Eva, Pietari ja kolmaspyörätuoli viittaisi aika hyvin siihen, että ei pysty kävelemään.

Ketju on lukittu.