Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Onneksi siinä tulee käymään niin että Peppi ja Sege tulee palaamaan yhteen. Sergei tulee varmaan mustasukkaiseksi Pepin ja Akin tulevasta suhteesta jne.
No miks tuo Tale tahallaan hankkiutu noloon tilanteeseen? Vai onko miehillä muka tapana syöksyä ovesta sisään huoneeseen kun havaitsee lähisukulaisensa tai muun miehen runkkaavan?? Taas niin kaukana todellisuudesta Salkkarit kuin voi olla! Ei normaali ihminen hyökkää tarkoituksella kiusallisen tilanteen keskelle jos vain on mahdollista se välttää. Tale huomasi jo oven takaa mitä tapahtui ja ryntäsi samantien katsomaan enonsa runkkausta. Hyi helv..
Kyllä on taas turha juonikuvio tästäkin saatu, tarkoittaen kaikkea mitä Lindaeerikäisen ja Karin välillä tapahtuu. Linda vuoroin flirttailee kiimaisena ja vuoroin vittuilee Karille, hankkiutuu tarkoituksella kahvilaan jossa tietää törmäävänsä epämieluisiin ihmisiin, ja käyttäytyy asiattomasti ja töykeästi ketä tahansa kohtaan vaikka luulisi poliisilla olevan edes jotain kykyä pysyä vedes viileänä ja etäisenä jos vituttaa. Ja tämä uusin juonenkäänne - Karin alapääasiat, on niiiiin TURHA ja mielenköyhä idea taas käsikirjoittajilta että..!
Vierailija kirjoitti:
Oispa muuten hauskaa, kun takaisin Pihlajakadulle muutaisi esim. Saku tai Silja. Olin niin lääpällään Sakuun nuorempana :D
Myös Aamu tai Teemu olisi hauska nähdä piipahtamassa sarjassa. Ja Oonaa on myös ikävä.
Varsinkin jos Eeva Tammisen ja Sakun välille tulisi sutinaa. Ne kun on pariskunta siviilissä.
Missä vaiheessa Aki on luovuttanut osuutensa (jos sitä edes on, Helenahan sen paperin kai vei?) Alissalle, jotta Jiri voisi huijata sen Alissalta? Ei vaikuta toimivalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oispa muuten hauskaa, kun takaisin Pihlajakadulle muutaisi esim. Saku tai Silja. Olin niin lääpällään Sakuun nuorempana :D
Myös Aamu tai Teemu olisi hauska nähdä piipahtamassa sarjassa. Ja Oonaa on myös ikävä.
Varsinkin jos Eeva Tammisen ja Sakun välille tulisi sutinaa. Ne kun on pariskunta siviilissä.
*Oli
En tykkää yhtään tosta iidan täti -tyylistä!
Ja miks se edelleen lirkuttelee sille oksu anttonille,kun se hyppii toosasta toosaan!
Vierailija kirjoitti:
Missä vaiheessa Aki on luovuttanut osuutensa (jos sitä edes on, Helenahan sen paperin kai vei?) Alissalle, jotta Jiri voisi huijata sen Alissalta? Ei vaikuta toimivalta.
EIhän se mitään ole mjataloa ole Alissalle luovuttanut, Alissa vaan on nyt v.t.pomo. Aika epäuskottava juonikuvio että Jiri sais huijjatua samalla tavalla osuuden Alissalta, niin kuin Aki Hellulta. Ei se Alissa niin tyhmä oo. Uskoisin ettei sitä paperia vaan ole vielä kenelläkään. Hellu varmaan postittaa sen, ja ilmeisesti Eliakselle, jos siitä kerran pomo tulee jakson nimien perusteella. Nikkiset kai sitten tulevat putoamaan korkealta, mutta mitäs sitten? Mitä niille jää, viini- ja seuralaispalveluyritys, mutta ei toimipaikkaa.
Kari on kyllä todella vastenmielinen ja tyhmä!!Aikuinen mies,joka loisii äitinsä helmoissa ja käyttäytyy kuin sika!!
Miks salkkareissa täytyy olla ruoka-aineilla jotkut keksitty nimet?
Miks toi hytkypeppi ei vaan tajunnu jäädä kotiinsa hoitamaan lastaan?On ollu alusta asti todella ärsyttävä ja surkee näyttelijä!
Toisinaan mietin kirjoitteleeko tänne ketjuun aikuisia vai teinejä. Se verran eriskummallisia ja tunteikkaita viestejä välillä näkee...:)
Tulispa Isabella ja juonittelis Nikkiset kumoon.
Ulla-Kari-Linda -säätö meni jo överiks. Ei enää jaksa naurattaa.
Ihanaa kun Marianne alkaa taas flippaamaan.
Kiva että Eliaksella on uusi, iloinen ääni kellossa vanhan narinan sijaan. Sen sijaan Kalle, Sanni, Tale, Kristiina ja Lari väsyttää minua. Ei tää isukin paljastuminen oikeen lauennu mehukkaasti vaan paljasti tylsän riitelyasetelman. Ois ees Ismo suivaantunu Kristiinalle.
Jannelle ja Sebastianille toivon uusia seikkailuja ja hyviä juonikuvioita. Mun lempparit Eliakaen ohella tällä hetkellä.
Joo, olisi mahtavaa jos Isabella tulisi takaisin! Varmaan ainoa joka päihittäisi Nikkiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Iida on kyllä tosi lihava. Mutta yrittää aika onnistuneesti peittää sen vaatevalinnoillaan.
Tosi lihava? Vuosi sitten se oli vielä suhteellisen lihava, nyt ei ole enää lihava vaan hieman pyöreämpi, hyvänkokoinen nainen. Naisellisen näköinen ja kaunis. Millä perusteella on sinusta "tosi lihava"? Vaikka hänellä ehkä ylipainoa on hiukkasen verran, jos sitäkään.
Mielipide/painoindeksi/maku-/suhteellisuusasia, johon mielestäni vain tyhmä voi vaatia sen kummempia perusteluita. Mutta väännetään nyt sitten rautalangasta: leveä, paksu, paljon ylimääräistä rasvakudosta omaava, tuhdin näköinen. Näytti mielestäni lihavalta jopa tuollaisissa vaatteissa jotka kuitenkin hoikentavat aina; väljä maksimekko ja neule. Itse taas arvelisin että ylipainoa on 10-20kg. Harmi, oli normaalipainossa tosi hyvännäköinen. Nätit kasvot ja hiukset Iidalla kyllä edelleen on.
Ei lihavuus ole mikään mielipideasia. Näyttää oikein raikkaalta eikä lainkaan tuhdilya. Vaikka vähän pyöreä onkin, on tilanne aivan eri kuin vaikkapa vuosi sitten.
Tottakai on, sillä olen kanssasi eri mieltä. Näen hahmon ihan eri tavalla. Jos minun mielestä ylipainoa on liikaa = lihava. Kai joku voisi sanoa 50kg ylipainoisestakin että ei ole lihava. Minulla on oikeus mielipiteeseeni, joten turha väittää vastaan.
Ei tietenkään ole mielipideasia. Sinäkin voisit vissiin sitten väittää 55kg naista lihavaksi, mutta kun 55 kiloinen ei ole lihava. Kaikki me näemme Iidan samalla tavalla, samoissa mitoissa, mutta päässäsi on kyllä vikaa, jos sinun mielestäsi hän on tosi lihava.
En jaksa väittää vastaan älykääpiölle. Jos minun mielipiteeni häiritsee noin kovasti, suosittelen laihduttamaan normaalipainoon niin sinullekin tulee parempi mieli ja kehonkuva normalisoituu. Ylipaino ei ole normaalia, kaunista tai naisellista. Ei, vaikka lihavat yrittäisivät sitä kuinka kovasti tahansa sellaiseksi vääntää.
En minäkään jaksa väitellä syömishäiriöisen idiootin kanssa, joka kuvittelee, että kaikki vähänkään normaalipainosta poikkeava on tosi lihavaa ja rumaa.
Itse olen Rosa Rusasta hieman nuorempi, normaalipainoinen, hoikka nainen. Minua ärsyttävät ihmiset, jotka arvostelevat muita ihmisiä heidän painostaan. Vai että minun kehonkuvani normalisoituisi? Sinun kehonkuvasi on pahasti häiriintynyt, jos Iida on sinusta tätä nykyä LÄSKI. Reilusti ylipainoinen oli vielä vuosi pari sitten, mutta nyt on saanut painonsa takaisin hallintaan, minkä huomaa.
Ole hyvä ja hanki apua tuolle vääristyneelle mielikuvallesi normaalipainoisista naisista ja miehistä.
Tämä on viimeinen viesti minkä kirjoitan sinulle, 50-vuotiaalle, 98-kiloiselle ja 160 senttiselle ylipainoa ihannoivalle naiselle, ja toistamiseen en jaksa väittää enää vastaan täysin selvässä asiassa joten: Vaihdetaan jo aihetta!
Milloinhan näytetään taas Eeva-Monica-kuvioita, toivottavasti pian! Ensimmäinen Salkkari-naispari josta tykkään ja jotka mielestäni sopisivat yhteen. Toivottavasti Monica ei nyt seurustele Sebastianin kanssa pidempiaikaisesti. Haluaisin tosiaan jotain hänen ja Eevan välille. Ollut jo kauon hiljaista siinä kuviossa.
Kyllä olet omituinen. En ole lähelläkään noista mainitsemistasi mitta- ja ikäsuhteista, enkä ihannoi lihavuutta. Sanoin, että Iida oli joskus selvästi ylipainoinen, muttei ole sitä enää. Pyöreä, muttei enää lihava. Naisellisen kokoinen ja näköinen. Ja tällä en tarkoita, että naisellisuus lähtee pyöreydestä, mutta Iidalla se näyttää naiselliselta ja se sopii hänelle. En nyt aivan ymmärrä, mitä tarkoitat selvällä asialla; sitäkö, että Iida edelleen on todella lihava? No, ei kyllä ole. Ja sen kertoo jo ylä- ja alapeukutkin, ketkä ovat tässä samoilla linjoilla. Suurin osa on samaa mieltä tästä.
Jotku ei vaan osaa lopettaa...
Kalle parka on deekiksellä ja dokaa kaikki joulunpyhät 😞 Näinköhän sillä on edes duunipaikkaa kohta.
Kaikille on tullut selväksi että olette eri mieltä painoasioista. Palaisimmeko nyt aiheeseen?
Jäikö sarja nyt siis tauolle? Kuka tietää mikä on viimeisin jakso joka on ilmestynyt dvdlle? Löytyykö noitten koottujen jaksojen lista jostakin?
Kallen kehittyvä alkoholismi on kyllä hyvin ja pitkän aikaa pohjustettu. Ajeli kännissä jo ajat sitten ja meni krapulassa ekana päivänä töihin ylilääkärinä.
Nähdäänköhän tässä sarjassa pian Iljan huostaanotto, on nimittäin sen verran sekavaa touhua. Äidillä ei ole kotia ja riitelee ottoisän kanssa, alkuperäinen biologinen isä ei ollutkaan biologinen isä, oikea biologinen isä seukkailee deekun kanssa on-off. Olisi ihan mielenkiintoista saada tähän tuommoinenkin juonikuvio, että Ilja viedään.
Vittuun Marianna. Tosi ärsyttävä tekopyhä psykopaatti. Sergei ja Peppi kuuluu yhteen! Peppi sentään järkevä ja normaali.