Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin olla hoikempi, mutta olen niin hitsin mukavuuden- ja nautinnonhaluinen.

Vierailija
21.07.2012 |

Vai kumpikohan olisi palkitsevampaa pidemmällä tähtäimellä - elää kurinalaisesti ja hoikkana vai nauttia ruoasta muutama kilo painavampana...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivampi olla kun ei tartte koko ajan vahtia syömisiään.

Ja mitä minä hoikalla kropalla kun on niin kauniit kasvot ja mieletön luonne! :)

Vierailija
2/9 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli neuroottisuutta, niin ei se varmaan pidennä elämää.

Itsekin saman ongelman kanssa painin. Soisin pudottavani seitsemän kiloa, mutta olen aika hyvä ruoanlaittaja ja sorrun omiin keitoksiini. Nyt olen päättänyt karkinsyönnin lopettaa. Se on ainakin ihan turhaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina välillä kyllä saan inspiraatiokohtauksen ja syön kausittain vähemmän.

Liikun ihan kohtalaisen paljon, joten laihtuisin, jos vaan söisin pienempiä annoksia. En ole ylipainoinen nytkään, mutta ei muutaman kilon pudotus haittaa tekisi.

Vierailija
4/9 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraillen: mikään ei maistu niin hyvältä kuin hoikka kroppa. Olen täsmälleen samaa mieltä ja kauniit kasvot&luonne mielestäni minullakin, sen lisäksi vaan myös se kroppa:)

Vierailija
5/9 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli tämä aihe taas vaihteeksi mieleen tänään, kun luin Jarkko Ruudun ja Sofia Moreliuksen häistä. Sofian blogia välillä seurailen, syö ilmeisen terveellisesti, liikkuu paljon ja on niin mielettömän hoikka ja kaunis.

Vierailija
6/9 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten mielestäsi on kurinalainen elämä? Kyllähän lähes kaikkea voi syödä ja pysyä hoikkana, kun syö kohtuudella. Nälännäkeminen ei hyödytä ketään, varsinkin jos harrastaa liikuntaa.

Vierailija
7/9 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta täyttänyt 40 ja huomaan, että yksinkertaisesti ei voi syödä niinkuin ennen, jos haluaa pysyä hoikkana/laihtua vähän. Ja se vaatii kurinalaisuutta. Olen siis nyt ihan normaalipainoinen, mutta kieltämättä ihannoin sellaista tosi hoikkaa vartaloa tyyliin Kate Moss...

Vierailija
8/9 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä taas liikun niin paljon ettei tarvitse syömisiä miettiä lainkaan, syön niin paljon kuin jaksan ja silti olen hoikka.

Vierailija
9/9 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen täyttänyt juuri 40-v. Olen aina jojoillut, ollut liian laiha tai vähän pullea. En ikinä varsinaisesti läski.

Nyt sitten vuosi sitten löysin go-fat-go:n. Ja opin syömään :). Olen pysynyt samoissa mitoissa kuin mihin laihduin. Eli siis aika pienestä painonpudotuksesta lopulta oli kyse- 6 kg :D.

Nyt olen ihannemitoissani. Saan jatkuvasti kuulla palautetta ihmisiltä, joita en ole nähnyt aikoihin. Olet pirteä, harrastat varmaan jotain liikuntaa :).

Aluksi vedin tosi tiukasti tuon dieetin mukaan. Sitten mieheni sanoi, että ei toimi. Ei halua kireää naista, joka ei nauti elämästään. Joten, tein niin, että viikolla syön fiksusti ja katson mitä syön, viikonloppuisin relaan. Juon lonkeron tai pari ja syön mitä haluan...

Treenaan 3-4 krt viikossa ja nautin siitä, että se näkyy kropassani :). En vaihtaisi entiseen olotilaan. On ihanaa, kun vaatteet eivät kiristä ja voin silti nauttia elämästä :DD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan