Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selainhistoria puhuu: vaimo etsinyt miestä suomi24 treffit -sivuilta

Vierailija
21.07.2012 |

Vuosi sitten syyskuussa hakenut tuolta 36-41 vuotiasta miestä, kriteerejä alkuun 3pv sisällä jätetyt tai muokatut ja sitten 1 viikon sisällä, ensisijainen lajittelujärjestys on ikä. Kuvalliset ilmoitukset vain kelvanneet.

Kuusi sivullista on jäänyt selaimen muistiin sekä ainakin yhtä on klikannaut nähdäkseen tarkemmat tiedot. Mies on vaimon kotipaikkakunnan suunnalta, hyvin kaukana täältä. Eron mahdollisuudella on väläytellyt kunnes minä totesin että se voisi kyllä ollakin hyvä idea.

Vaimo kiistää että olisi mitään miestä etsinyt. Ei muista kuulemma miten hänen koneensa selaimeen on voinut päätyä. No sehän ei tarkoita mitään. Ja millään muulla tavalla se ei sinne ole voinut päätyä kuin sivulla käymällä ja miestä sieltä hakemalla.

Teoriassa voin kuvitella itse mistä voisi olla kyse, mikä olisi viatonta jos näin on. Mutta itse ei sano muistavansa mistä olisi kyse. Joskus aikoinaan hän sai FB ystäväkutsun jota ei halunnut hyväksyä kun henkilöllä ei ollut oikeaa nimeä profiilissansa eikä tiennyt kuka se on. Kai tuo voisi siihen liittyä.

Miksi alkaa selvittelemään tuollaista Suomi24 Treffit -palvelun kautta, jos tässä olisikin kyse vain tuosta minkä itse muistan mutta hän asiasta muistuttamatta ei? Saman tyyppiset ADD-oireiset rouvat tuntuvat erottuvan täällä av-mammojen seassa sivusuhteidensa vuoksi. Ja kaikkeen vaimon kertomaan ei ole voinut aina luottaa, valitettavasti. Jos peittelee pienissä asioissa niin miksei suuremmissakin?

Näkemyksiä?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskaa puhut itse! Tässäkin ketjussa moni vastaaja kertoo, että on nimenomaan käynyt uteliaisuuttaan katsomassa. Ja sitten vielä kirjoitat, että "aidossa ja hyvässä" suhteessa - ap:han kirjoitti, että suhde ei ole hyvä, kun eroakin on mietitty. Sulla ei ole päätä eikä häntää kirjoituksissas.

Mutta toki ei itse sitä niin selvästi näe, koska sairauden oireita ovat ettei kykene näkemään omaa toimintaansa, sen virheitä jne. Ei esimerkiksi tajua että kun mies tekee "miesten työt", laittaa ruuan (ei eineksiä), käy kaupassa ja sitten tekee melkein puolet kaikesta muusta, ei siitä jämien melkein puolesta kannattaisi aina nalkuttaa kun ei yli 50% mene kun aika loppuu vuorokaudesta kesken. Vapaa-aikaahan minulla ei ole, toisin kuin hänellä kun tarvitsee sitä kun on kerran masentunut. Ei perustele sitä masennuksella vaan "mä en muuten kestä tätä".

Ollut masentunut pidempään kuin olemme tunteneet, ei kertonut kyllä tuota tutustuessamme vaan vasta n. puoli vuotta siitä kun muutimme yhteen.

Ap

Ja kaikesta paistaa se että et arvosta vaimoasi vaan lähes halveksit häntä.

Miksi ette käsittelisi näitä ongelmianne yhdessä jossain pariterapiassa tänne AV:lle vuodattamisen sijaan?

Vierailija
22/31 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mitäpä, jos se sun vaimos epäilee sun pettävän sitä ja yrittää etsiä sun profiilia sieltä? Voisko olla mahdollista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tulisi pieneen mieleenkään kytätä kenenkään "selainhistorioita". Vähiten puolisoni. Kai se nyt jo kertoo suhteestanne jotakin.

Sama koskee puheluita, facebookia, sähköpostia, postia jne. Ihan sairasta, kyllä jonkin sortin ongelma on myös "vakoilijan" päässä.

Vierailija
24/31 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

noita nettipalveluita joskus vuosisata sitten... ei sieltä mitään kumppania löytynyt mutta ihan kivoja tuttavuuksia. VOisin nytkin käydä ihan piruuttani katsomassa minkälainen meininki on tällä vuosikymmenellä. En siis todellakaan ole tekemässä mitään profiilia, en vastaisi kellekään... mutta ilmiö on sen verran kiinnostava että voisin selailla niitä vartin. Ja en välttämättä muistaisi sitä enää vuoden päästä. Voisin myös kuvitella että mieheni ei uskoisi selitystäni, joka on täysin vilpitön.

Vierailija
25/31 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vakoilla toista. Siinä ei ainakaan luottamusta ole.

1) Vaimo roikkunut tällä foorumilla >10 vuotta

2) Vaimo kirjoittanut aina asioita hieman muutellen ettei kukaan tunnistaisi. Lapsen sukupuoli vaihtuu ja ikä muutettu hieman jne, että ei vaan kukaan tunnista (ADD joka pelkää sitä sun tätä)

3) Luin täältä foorumilta kommentin jossa joku valitti pari kuukautta sitten (ei parisuhteeseen liittyvästä asiasta) aivan kuten vaimoni, mutta lapsen iässä ja sukupuolessa tuo sama ero. Tuo henkilö (joka teoriassa voisi olla vaimoni), tuli googlella haettuna vastaan siten että on ilmeisesti ollut profiili tuolla treffisivuilla. En profiilia löytänyt mutta siltä vaikutti. En nyt listaa muita syitä mitä tuli vastaan, mutta niitä tuli.

4) Vaimolla ollut välillä hinku muuttaa yksin asumaan, jättä lapsi ja minut tänne kahden. Hän on sanonut että tarvitsee omaa aikaa ja haluaa olla vain yksin.

Kun on sitoutunut auttamaan toista vuodesta toiseen oman uran, terveyden ja kaiken ajan vähintään jossakin määrin "uhraten", sitä ei halua havaita että tulee vielä jollain muulla tavalla hyväksikäytetyksi. Jos on mt-ongelmia niin mistä sen tietää minne ne loppuvat jos kaikessa ei osaa olla rehellinen minulle kuitenkaan.

Netistä tilannut vaatteita ja kieltänyt että on ostanut, "ei muista" että olisi, sitten kun jää kiinni niin jättää vaatepaketin 3-4 kk:ksi lojumaan avaamattomana ja kun huomautan tästä, ottaa ja avaa sen parin viikon kuluttua. Toteaa että liian pieni, ei voi palauttaa. Voi voi. Epäloogisen, hieman epäluotettavan ja sairaan kanssa kun elää niin en kyllä omaa tunnontuskia että koneelta tuon katsoin.

En ole mustasukkainen, valitettavasti. Kertoisi ehkä että liitto olisi terveemmällä pohjalla kuin se on.

Ap

Vierailija
26/31 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vakoilla toista. Siinä ei ainakaan luottamusta ole.

1) Vaimo roikkunut tällä foorumilla >10 vuotta

2) Vaimo kirjoittanut aina asioita hieman muutellen ettei kukaan tunnistaisi. Lapsen sukupuoli vaihtuu ja ikä muutettu hieman jne, että ei vaan kukaan tunnista (ADD joka pelkää sitä sun tätä)

3) Luin täältä foorumilta kommentin jossa joku valitti pari kuukautta sitten (ei parisuhteeseen liittyvästä asiasta) aivan kuten vaimoni, mutta lapsen iässä ja sukupuolessa tuo sama ero. Tuo henkilö (joka teoriassa voisi olla vaimoni), tuli googlella haettuna vastaan siten että on ilmeisesti ollut profiili tuolla treffisivuilla. En profiilia löytänyt mutta siltä vaikutti. En nyt listaa muita syitä mitä tuli vastaan, mutta niitä tuli.

4) Vaimolla ollut välillä hinku muuttaa yksin asumaan, jättä lapsi ja minut tänne kahden. Hän on sanonut että tarvitsee omaa aikaa ja haluaa olla vain yksin.

Kun on sitoutunut auttamaan toista vuodesta toiseen oman uran, terveyden ja kaiken ajan vähintään jossakin määrin "uhraten", sitä ei halua havaita että tulee vielä jollain muulla tavalla hyväksikäytetyksi. Jos on mt-ongelmia niin mistä sen tietää minne ne loppuvat jos kaikessa ei osaa olla rehellinen minulle kuitenkaan.

Netistä tilannut vaatteita ja kieltänyt että on ostanut, "ei muista" että olisi, sitten kun jää kiinni niin jättää vaatepaketin 3-4 kk:ksi lojumaan avaamattomana ja kun huomautan tästä, ottaa ja avaa sen parin viikon kuluttua. Toteaa että liian pieni, ei voi palauttaa. Voi voi. Epäloogisen, hieman epäluotettavan ja sairaan kanssa kun elää niin en kyllä omaa tunnontuskia että koneelta tuon katsoin.

En ole mustasukkainen, valitettavasti. Kertoisi ehkä että liitto olisi terveemmällä pohjalla kuin se on.

Ap

Vierailija
27/31 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"3) Luin täältä foorumilta kommentin jossa joku valitti pari kuukautta sitten (ei parisuhteeseen liittyvästä asiasta) aivan kuten vaimoni, mutta lapsen iässä ja sukupuolessa tuo sama ero. Tuo henkilö (joka teoriassa voisi olla vaimoni), tuli googlella haettuna vastaan siten että on ilmeisesti ollut profiili tuolla treffisivuilla. En profiilia löytänyt mutta siltä vaikutti. En nyt listaa muita syitä mitä tuli vastaan, mutta niitä tuli."

Onko ap aivan terve?

Vaikuttaa "ihan vain vähän" sairaalloisen mustasukkaiselta kyttääjältä ja lisäksi aavistuksen vainoharhaiseltakin...

Vierailija
28/31 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

=DDD

Vierailija
29/31 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tulisi pieneen mieleenkään kytätä kenenkään "selainhistorioita". Vähiten puolisoni. Kai se nyt jo kertoo suhteestanne jotakin.

Sama koskee puheluita, facebookia, sähköpostia, postia jne. Ihan sairasta, kyllä jonkin sortin ongelma on myös "vakoilijan" päässä.

Ei se oikeuta suoraan mihinkään, mutta lue tuo edellinen viestini niin ymmärrät ehkä enemmän.

Ei ole voinut hakea minua, kun olisi osannut laittaa iän ja alueen oikein.

Ap

Vierailija
30/31 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se oikeuta suoraan mihinkään, mutta lue tuo edellinen viestini niin ymmärrät ehkä enemmän.

Ei ole voinut hakea minua, kun olisi osannut laittaa iän ja alueen oikein.

Ap

Pääset sinäkin sen jälkeen käyttämään energiasi johonkin järkevään.

Vaikutat vähän tärähtäneeltä, vaikka kokisitkin olevasi se suhteenne järkevämpi osapuoli.

Vierailija
31/31 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei tosiaan mitään aikeita. Kerran huvin vuoksi, kun halusin nähdä ilmoituksia ja tarjontaa. toisen kerran etsin erään kaverin eksän ilmoitusta sen takia, että kaveri epäili ilmoituksen olevan huono ja mä sitten raportoin puhelimessa samalla löydöstä. Kolmannen kerran esittelin miehelle sitä palstaa.