Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selainhistoria puhuu: vaimo etsinyt miestä suomi24 treffit -sivuilta

Vierailija
21.07.2012 |

Vuosi sitten syyskuussa hakenut tuolta 36-41 vuotiasta miestä, kriteerejä alkuun 3pv sisällä jätetyt tai muokatut ja sitten 1 viikon sisällä, ensisijainen lajittelujärjestys on ikä. Kuvalliset ilmoitukset vain kelvanneet.

Kuusi sivullista on jäänyt selaimen muistiin sekä ainakin yhtä on klikannaut nähdäkseen tarkemmat tiedot. Mies on vaimon kotipaikkakunnan suunnalta, hyvin kaukana täältä. Eron mahdollisuudella on väläytellyt kunnes minä totesin että se voisi kyllä ollakin hyvä idea.

Vaimo kiistää että olisi mitään miestä etsinyt. Ei muista kuulemma miten hänen koneensa selaimeen on voinut päätyä. No sehän ei tarkoita mitään. Ja millään muulla tavalla se ei sinne ole voinut päätyä kuin sivulla käymällä ja miestä sieltä hakemalla.

Teoriassa voin kuvitella itse mistä voisi olla kyse, mikä olisi viatonta jos näin on. Mutta itse ei sano muistavansa mistä olisi kyse. Joskus aikoinaan hän sai FB ystäväkutsun jota ei halunnut hyväksyä kun henkilöllä ei ollut oikeaa nimeä profiilissansa eikä tiennyt kuka se on. Kai tuo voisi siihen liittyä.

Miksi alkaa selvittelemään tuollaista Suomi24 Treffit -palvelun kautta, jos tässä olisikin kyse vain tuosta minkä itse muistan mutta hän asiasta muistuttamatta ei? Saman tyyppiset ADD-oireiset rouvat tuntuvat erottuvan täällä av-mammojen seassa sivusuhteidensa vuoksi. Ja kaikkeen vaimon kertomaan ei ole voinut aina luottaa, valitettavasti. Jos peittelee pienissä asioissa niin miksei suuremmissakin?

Näkemyksiä?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomi24sta sekä miesten että naisten ilmoja kun on ollut tylsää. oon arvuutellut että olisko tuo ja tuo tuttu tyyppi.

m33

Vierailija
2/31 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kirjoitat niistä.

Kerrot että vaimosi on mt-ongelmainen ja ADD. Jos et jaksa häntä niin erotkaa. Miksi itseäsi kiusaat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tällaisen huonon kauden aikana vaimosi on hyvin voinut käydä uteliaisuuttaan katsomassa, millaista tarjontaa miesmarkkinoilla on. Se ei tarkoita, että hän pettäisi sinua tai ei rakastaisi sinua.

Jos olette kuitenkin jo erosta puhuneet, niin vaimosi on varmaan kertonut, missä mättää - oletko kuunnellut häntä? Oletko liian kontrolloiva tai mustasukkainen? Minun mielestäni tuollainen ei ole tervettä, että käyt ratsaamassa vaimosi tietokoneen.

Vierailija
4/31 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan huvimielessä kuitenkin vaan. Ei mulla ollut mitään aikomusta tavata noita miehiä. Pari kuukautta pyörin siellä ja ns. testasin menekkiäni. Parin hauskan tyypin kanssa viestittelin vähän aikaa, toisen kanssa vähän pidempäänkin. Se oli sellaista leikkiä. Aika monet tuota tekevät, ei ole vakavaa paitsi niillä, jotka hakevat oikeasti liveseuraa tuolta.

Vierailija
5/31 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se haki sua, ja siinä samalla törmäsi johonkin tutun näköiseen, ja uteliaisuuttaan katsoi?

No, voihan se olla vain uteliaisuutta, ja täälläkin kun joskus linkataan noihin ilmoituksiin, jotka ovat jostain syystä hassuja, ehkä siinä jää sitten selaamaan huvikseen.

Tai sitten se on vain miettinyt tosiaan sitä eroa, ja ajatellut millaista se mahtaa olla sinkku, että onko siellä netissä muitakin kuin hulluja.

Mutta hankalahan tuota on myöntää toiselle, että huvikseen, tai kaikki ehkä tiedä itsekään miksi katselevat.

Teidän nyt vaan pitää puhua aiotteko jatkaa, vai ei. Et sä totuutta tuosta asiasta kuitenkaan selville saa, jos se kerran heittäytyi muistamattomaksi. Eikä se tappelu asiasta ainakaan suhdetta paranna.

Vierailija
6/31 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai joku kaveri vinkannut että nähnyt sun näklsen miehen siellä?

Vierailija
7/31 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sieltä Suoli24-palvelusta saa kuin kikkeliä korkeintaan eli ei ainakaan mitään vakavaa löydä! Sanon tämän monivuotiseen katkerraan kokemukseen perustuen.

Vierailija
8/31 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin joskus teen ja haarukoin "ovelana" ikää sekä paikkakuntaa.

Vierailija
9/31 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan jos näkyis tuttuja. Kerran kaverin kanssa etsittiin paria tyyppiä sieltä kun haluttiin tietää miten ne itseään kehuu. Ei ole käynyt pienessä mielessäkään pettäminen ja/tai uuden etsiminen.

Syitä voi olla monia, en lähtisi ekana petturiksi syyttelemään.

Vierailija
10/31 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettitreffailu tai edes pelkkä profiilien selailu vaatii kuitenkin päämääräisyyttä, ei kukaan eksy vahingossa noille sivuille.

Yhtä paskaa on väite, että huvikseen testaillaan markkina-arvoa. Aidossa ja hyvässä suhteessa tähän ei ole tarvetta.

Vierailija
11/31 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin joskus teen ja haarukoin "ovelana" ikää sekä paikkakuntaa.

Treffit-sanoilla tuon päivän jälkeen ollut Av-foorumin juttuja mitä lukenut 3kk sisällä tuon jälkeen joissa sopivaa treffipaikkaa etsitään tältä seudulta missä asumme.

Esimerkiksi liikkunut ketjussa:

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1526328/menen_huomen…

Vierailija
12/31 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoo, että on nimenomaan käynyt uteliaisuuttaan katsomassa. Ja sitten vielä kirjoitat, että "aidossa ja hyvässä" suhteessa - ap:han kirjoitti, että suhde ei ole hyvä, kun eroakin on mietitty. Sulla ei ole päätä eikä häntää kirjoituksissas.

Nettitreffailu tai edes pelkkä profiilien selailu vaatii kuitenkin päämääräisyyttä, ei kukaan eksy vahingossa noille sivuille.

Yhtä paskaa on väite, että huvikseen testaillaan markkina-arvoa. Aidossa ja hyvässä suhteessa tähän ei ole tarvetta.

Vierailija
13/31 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vakoilla toista. Siinä ei ainakaan luottamusta ole.

Vierailija
14/31 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollekin deittisivustolle, kuvaa en kylläkään laittanut. En ottanut keneenkään sivull olevaan mieheen yhteyttä, vaan halusin vaan selailla, minkälaisia miehiä siellä liikkuu. Tapasin oman mieheni ennen nettideittailuaikakautta ja siksi olin asiasta kiinnostunut. En ole koskaan pettänyt miestäni, enkä todellakaan tehnyt profiilia miesseuran etsimistä varten.

Mutta tietysti, jos teillä on ollut puhetta eroamisestakin, vaimosi on saattanut käydä deittisivustolla ihan tosimielessä.

Vierailija
15/31 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin olen etsinyt muutamaan otteeseen yhden luokkakaverini exmiestä treffisaiteilta jotta saisin nähdä mitä se sika itsestään väittää.

Noin muutoin sanoisin että teidän suhde ei ehkä ihan terveimmällä pohjalla ole jos tongit vaimos selainhistoriaa...

Vierailija
16/31 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurasin, näkyykö siellä "tuttuja" (joita tosiaan olikin). Tapa oli jäänyt päälle omalta pitkältä nettitreffailukaudeltani. Markkina-arvon testauksesta ei ollut kyse, enhän vastannut kenellekään. Edelleenkin elän onnellisena saman miehen kanssa jonka kanssa tuolloin olin yhteiselämän aloittanut. Muutenkin olen sellainen ihminen, jolla ei ole koskaan käynyt mielessäkään pettää ketään.

Eli älä ap välttämättä kiipeile seinille, asiat eivät ole niin mustavalkoisia.

Vierailija
17/31 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ADD:n vetäminen herjaksi aloituksen yhteyteen oli vähintäänkin omituista nimittäin tuo asiahan on täysin vain sinun ja vaimosi välinen, joten miksi syyttelet tai syyllistäisit siitä ketään muuta?

t. ADD-vaimo joka on ollut aina miehelleen uskollinen

Vierailija
18/31 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskaa puhut itse! Tässäkin ketjussa moni vastaaja kertoo, että on nimenomaan käynyt uteliaisuuttaan katsomassa. Ja sitten vielä kirjoitat, että "aidossa ja hyvässä" suhteessa - ap:han kirjoitti, että suhde ei ole hyvä, kun eroakin on mietitty. Sulla ei ole päätä eikä häntää kirjoituksissas.

Mutta toki ei itse sitä niin selvästi näe, koska sairauden oireita ovat ettei kykene näkemään omaa toimintaansa, sen virheitä jne. Ei esimerkiksi tajua että kun mies tekee "miesten työt", laittaa ruuan (ei eineksiä), käy kaupassa ja sitten tekee melkein puolet kaikesta muusta, ei siitä jämien melkein puolesta kannattaisi aina nalkuttaa kun ei yli 50% mene kun aika loppuu vuorokaudesta kesken. Vapaa-aikaahan minulla ei ole, toisin kuin hänellä kun tarvitsee sitä kun on kerran masentunut. Ei perustele sitä masennuksella vaan "mä en muuten kestä tätä".

Ollut masentunut pidempään kuin olemme tunteneet, ei kertonut kyllä tuota tutustuessamme vaan vasta n. puoli vuotta siitä kun muutimme yhteen.

Ap

Vierailija
19/31 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vakoilla toista. Siinä ei ainakaan luottamusta ole.

Vierailija
20/31 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sieltä Suoli24-palvelusta saa kuin kikkeliä korkeintaan eli ei ainakaan mitään vakavaa löydä! Sanon tämän monivuotiseen katkerraan kokemukseen perustuen.

Mulla oli profiili kuukauden ja tärppäs

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme