Pystyn syömään sellaista suklaalevitettä lusikalla suoraan purkista ja
Kommentit (13)
syöneet Nutellaa lusikalla purkista ainakin joskus. Itsekin syön säännöllisesti.
...ja litra jäätelöä menee kerralla nätisti. Eksääni pöyristytti se, että söin jätskiä suoraan rasiasta. Hän laittoi aina sievästi annoskulhoihin. No, turhaa tiskiä, eikös...ja aika hyvin se loppujen lopuksi oppi itsekin syömään "suoraan pänikästä."
Ja uteliaille, kyllä, olin jo tämän takia vähän ylipainoinen, nyt olen keväästi laihtunut vaatekoon, kun olen harjoittanut kovaa itsekuria :-(
Pystyisin syömään vaikka koko purkillisen. Sääli, että kun vuosia kertyy niin syöminen alkaa näkyä vyötäröllä. Nuorena ollessani au pairina tosiaan vetelin noita suklaalevitteitä lusikalla purkista varmaan purkillisenkin kerrallaan ja tosi laiha olin. Sääli kun ei enää voi. Minä tosin söin sitä yksinomaan suklaanväristä.
kerralla en kyllä saisi vedetyä sen verran makeaa on
sen jälkeen söin monta salmiakkia, että sain makua pois suustani. Ei todellakaan mieleeni moinen makeus.
ap (enemmän suolaisen perään kuitenkin)
Sen sijaan esim Rainbown maitosuklaalevitteessä on valkoisia raitoja siinä ruskeassa töhnässä.
SE on pahaa, Nutella on herkkua!
Meillä on aina Nutella-prk pöydällä ja esim viimekesän Egyptin matkalla tuli tavaksi aina aamiaisella nauttia tuoreeltaan paitettuja pikkuplättyjä Nutellan kanssa, varsinkin 10v nautti niistä:)
ole ikinä tuohon tuotteeseen törmännyt. Siksi kysyn tyhmänä: onko tavallisissa ruokakaupoissa myynnissä? S-market/citymarket? Ja toisekseen miltäköhän suunnalta kaupasta voisi lähteä etsimään?
Nutellaa sen olla pitää, se ei edes ole tuollaista ällömakeaa tököttiä vaan suklaista ja herkullista.
Nam =)