Avaa sinua lähimmän kirjan sivu 164
Ensimmäinen kokonainen virke kuvaa seksielämääsi.
Kommentit (211)
Sivulla 164 ei ole kokonaisia lauseita, vain kaavio.
Pitää kyllä tilanteeseeni nähden paikkansa, seksielämä hallussa vain teoreettisella tasolla.
You can do it, Rex!
Aku Ankan taskukirja in English
Räjäytystyön johtajan tulee hyväksyä räjäytyssuunnitema ja siihen tehtävät muutokset.
"Galleriassa on kaksi tilaa, joissa voidaan samaan aikaan pitää kaksi eri näyttelyä." Voi luoja.
Hän oli lyhyt mies, jonka isoa mahaa ympäröi nyt kirkkaanpunainen hihaton aluspaita.
Stephen King - Tohtori Uni
Potilaan liikkeet ovat jäykkiä ja vaikeita suorittaa.
:D auts!
"Sen vuoksi toimintamme yhdistyy SMPS Viitasaaren ja Järvipelastajien kanssa."
"Jatkakaa te pojat ilman minua"
Kurt Vonnegut, Teurastamo 5
Lisäksi esim. Saksassa Mira on -> Mirabellan ja -> Mirandan lyhentymä.
Aiika... kryptinen kuvaus.
Eskon käskystä minun täytyy kirjallisesti peruuttaa Tanulle silloin antamani lupaus.
"Minä, maailmankaikkeuden Luoja, olen kanssasi ja puolellasi."
mitäpä tuohon lisäämään. :)
Slovenia (toinen sivu) ja Sveitsi. Luetaan Maailman maat, liput ja historia-kirjaa 9v. pojan kanssa. Ei siis nyt, kun hän koulussa, mutta tossa lähinnä oli:). Kiitos Into-kustannus, kun jaksatte näitä meille tuottaa.
Päätä raapaisseen tiilen jäljiltä minulla oli kuhmu, mutta ei haavaa.
Viisaan miehen pelko, Patrick Rothfuss
Seuraava lause tuon ensimmäisen perään on: Ja vaikka kyynärpäätä jyskytti, käsi ei ollut enää tunnoton.
:D
Rincewind nyökkäsi kuin marionetti ja osoitti ladatulla etusormellaan kattoon, joka suli kuin jää puhalluslampun edessä"
-Päättyykö yli kymmenen vuoden seksittömyyteni? 😉
Margaret kiersi lätäkön ympäri.
Käyköön miten tahansa, en voi viipyä täällä enää päivääkään, kaipaan niin kovin kaikkea valoisaa ja iloista ja pois synkistä ajatuksista.
Ernst Brunnerin "Edith" (eikä suinkaan Sanna Marinin elämänkerran avaus...)
Eipä tuo mitään hyvää kerro seksielämästäni.
Jaloissani on nyt äidin valkoiset liian levikset kangashousur, joihin niihinkin on tahraantunut mustikkaa.
Harjoittele epäsuoria kysymyksiä parisi kanssa.