Avaa sinua lähimmän kirjan sivu 164
Ensimmäinen kokonainen virke kuvaa seksielämääsi.
Kommentit (211)
Monopooli, monopooli Rämsänrannalle!
Hän piti meidänkin vierailemme pitkiä esitelmiä siitä, kuinka tärkeätä veden puhtaus ja laatu ovat, paljastaen samalla varmaankin ihan vahingossa hysteerinen pelkonsa epäpuhtaassa vedessä vaanivia ameeboja kohtaan.
:DD
Viidentoista ikäisenä olin jo hieman karaistunut.
"Osa energiasta pitää ruumiimme lämpimänä, ja muu osa tekee mekaanista työtä."
Jokamiehen luonnonkirja Pentti Eskola
Että tällälailla sitten...
Ensimmäinen suomalainen sarjavalmisteinen muovikorinen Teijo-pakettiauto kehitettiin Wihuri Oy:n Teijon tehtailla 1970-luvun alkuvuosina Weemax-kilpa-autoistaan tunnetun Max Johanssonin johdolla.
"Huuhtele ja kuori porkkanat, puhdista, huuhtele ja kuivaa kesäkurpitsa."
Helppoja ja hienostuneita ruokia italialaisittain
Onnellinen syntymä on täten itse asiassa aika harvinainen tapahtuma.
Tsehovin hänelle osoittamissa kirjeissä kuulsi nyt tavanomaisen kiusoittelun sijaan aidompi tunne. "Minä odotan Teitä ja haaveilen tulostanne kuin beduiini erämaassa haaveilee vedestä", hän kirjoitti.
Joo, totta. olemme saavuttaneet aidon tunteen ja läheisyyden mieheni kanssa.
Tuloslaskelma 1.7.201X-30.6.20X2
"Mieleeni ei tullut vihata häntä, koska halveksin häntä niin perinpohjin."
"Eikö tuo ollut se australialaisrokkari?" Viiksiniekka kysyi.
Cecelia Ahern - P.S. Rakastan sinua
Although sound stimulus intensity always falls off as function of distance, the separation of the two ears is too small for this aspect of sound physics to have much effect for relatively low-frequency sounds; because of their longer lenght, sound waves at lower frequencies are not affected by the presence of the head between the two ears.
Mitenköhän tää nyt sit pitäis ottaa noin niin kuin seksielämän kannalta?
MAOLissa ei ollut kokonaisia virkkeitä sillä sivulla, joten joudumme tyytymään Murakamiin: "Sometimes I wish I had been born beautiful like that."
"Tämä merkitsee: Jos aistimuksen ilmaisun kielioppi konstruoidaan 'olion ja sen merkitsemistavan' mallin mukaan, olio jää silloin tarkastelusta asiaankuulumattomana pois." (Wittgenstein: Filosofisia tutkimuksia)
En ymmärrä virkettä, eikä mulla ole seksielämää...
You should now have a good handle on the basic types of variables you can use.
Hum, ainakin luottoa löytyy kykyihin.
Aatteellisen yhteisön tai säätiön varsinainen toiminta on yhtiön tai säätiön säännöissä tai yhtiöjärjestyksessä mainitun tarkoituksen toteuttamista.
Läpi vuoden yleinen; maassa,kellareissa,ulkorakennuksissa,pensaissa,pusikoissa.. :'D ötökkäkirja siis kyseessä krmh
Ylitettyään Veden he saapuivat pian sen jälkeen heitä kärsimättömästi odottavan Grandgousierin linnaan.
Go and do as I've commanded. George RR Martin, A Dance with Dragons
Jaa-a mitähän tuohon nyt sanois.