Te, jotka olette antaneet anteeksi pettämisen...
Miksi päätitte antaa anteeksi? Miten saitte luottamuksen takaisin? Kauanko olitte olleet yhdessä? Oliko kyse yhdenyönvirheestä vai ihan salasuhteesta? Kauanko meni ennenkuin olo "normalisoitui"?
Tässä juuri mietin asioita omalla kohdallani...
Kommentit (9)
Pakkasin tavarani ja lähdin viikko sen jälkeen kun miehen pettäminen oli selvinnyt, palasin kuitenkin 3kk jälkeen yhteiseen asuntoomme ja jatkoimme vielä 2 vuotta mutta luottamus ei koskaan palannut joten lopeti sitten suhteen lopullisesti.
Rakkaus. Vaikka tietää ettei toinen enään rakasta vain sinua/tai ei enään yhtä paljon.
Annoin anteeksi, yhden illan juttu, tiedän että se oli vain seksiä jossa ei tunteita mukana. Mielestäni maailma ei tuohon kaadu, jos olisi kunnon panosuhde toiseen ja muutakin, asia olisi aivan eri. Luottamus meni, jos mies ilman minua ulkona (juomassa) soittelemme pitkin iltaa missä menee jne.
Annoin toki anteeksi, muutenhan asia olisi painanut minua mutta muutin toki pois välittömästi, luottamus oli mennyt.
Olimme olleet noin 1-2 vuotta yhdessä. Yhden illan juttu. Olin järkyttynyt, mutta samalla koko ajan tiesin, että haluan olla edelleen hänen kanssa. Tunteet eivät kadonneet. Niinpä jatkoimme yhdessä ja muutamassa kuukaudessa tilanne normalisoitui. Nyt tuosta on melkein kymmenen vuotta aikaa ja meillä on perhe. En pidä todennäköisenä, että hän pettäisi nyt, koska suhteemme on nykyään hyvin erilainen. Täysin en kuitenkaan luota enkä varmasti tule koskaan luottamaankaan, särö siitä suhteeseemme jäi. Asia ei kuitenkaan vaivaa minua normaalielämässä.
Olen ottanut samoja vapauksia itsekin. Minulla vientiä on enemmän kuin miehellä ja mahdollisuuksia tasokkaampiin seuralaisiin. Mies on usein mustasukkainen, mutta hän on itse valinnut avoimen suhteen.
Anteeksi annoin, mutta en jatkanut hänen kanssaan. Kyseli aikansa perääni, mutta en reagoinut mitenkään.
En koskaan antaisi enään "anteeksi". Kerran minua on petetty ja "annoin anteeksi". Sain jotenkin ex-poikaystäväni parhaan ystävän kanssani sänkyyn(seksiä exän ystävän kanssa jatkui suhteessamme 6kuukauden ajan kunnes yhtenä iltana olimme exän ystävän kanssa meillä,soitin mieheni kotiin. Mies yllätti minut ja ystävänsä sängystä ja erosimme lopullisesti. Tuntui silloin hyvältä maksaa samalla mitalla takaisin hänelle.
Lasten takia annoin anteeksi, mutta katkeruudesta kesti kauan päästä yli. Olimme olleet yhdessä 10 vuotta kun pettäminen tapahtui ja se oli vain yksi kerta.