Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä olet ihmisistä, jotka pitävät itseään parempana kuin muita?

Vierailija
21.07.2012 |

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sietää ihmistyyppiä, joka on olevinaan parempi, hienompi, menestyneempi ja luulee, että kaikki kahdehtivat häntä. Vinkkinä niille henkilöille, että ne ketkä oikeasti ovat, niiden ei tarvitse tehdä numeroa itsestään ja menestymisestään,sen vain näkee. Usein toisten ihmisten siivellä menestyneet ja uusrikkaat tms. kuuluvat tähän kastiin, jotka tekevät paljon melua tyhjästä. Esim. Eero Lehti on varmasti yksi suomen rikkaimmista, ja hän on haastattelussa kertonut käyvänsä kirpputoreilla ja Lidlissä kaupassa, koska rikkaanakin täytyy olla nuukana. Arvostan. T: Nainen 27v.

Vierailija
22/24 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on saman asian eri puolia. Niiden vastakohta on tasavertaiseen ajatteluun kykenevä ei-neuroottinen ihminen. Joka osaa aidosti iloita elämästään, itsestään, onnistumisistaan. Ja joka ei voi mitään sille jos vastapuoli on neuroottinen alemmuus-tai ylemmyyskompleksiihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sietää ihmistyyppiä, joka on olevinaan parempi, hienompi, menestyneempi ja luulee, että kaikki kahdehtivat häntä. Vinkkinä niille henkilöille, että ne ketkä oikeasti ovat, niiden ei tarvitse tehdä numeroa itsestään ja menestymisestään,sen vain näkee. Usein toisten ihmisten siivellä menestyneet ja uusrikkaat tms. kuuluvat tähän kastiin, jotka tekevät paljon melua tyhjästä. Esim. Eero Lehti on varmasti yksi suomen rikkaimmista, ja hän on haastattelussa kertonut käyvänsä kirpputoreilla ja Lidlissä kaupassa, koska rikkaanakin täytyy olla nuukana. Arvostan. T: Nainen 27v.

mutta jos minä olisin rikas, ostaisin laadukasta ruokaa laadukkaasta ja eettisesti toimivasta kaupasta enkä mistään ulkolaisesta halppisketjusta! Ja juuri rikkaidenhan kannattaa se raha laittaa liikkeelle, ostaa palveluja ja laatua.

Vierailija
24/24 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tavannut koppavia, ja ylpeitä ihmisiä jotka ovat saattaneet haukkua esim. köyhiä ja kouluttamattomia, niin olen vain mielessäni ajatellut, että ei se oma koulutustaso korreloi sitä sydämensivistystä. Olen jättänyt omaanarvoonsa nämä tällaiset mielipiteet ja ajatukset.

Todellista tyhmyyttä kun on se, että halveksii lähimmäistään.

Täälä AV.llakin kesto halveksunnan kohteena on maahahnmuuttajat ja heidän puolisonsa, lihavat, Yh:t, kouluttautumattomat, köyhät työttömät, riippuuksista kärsivät ihmiset.

Ja jos rehellisiä ollaan, jokainen meistä jossakin vaiheessa on varmasti halveksinut jotakin ryhmää. Kaikkea ei aina tarvitse ymmärtääkään liikaa, mutta toisaalta halveksiminen on alhaista.

Jättäkää ihmiset omaan arvoonsa toisten halveksunta. Siitä ei kannata välittää. Itse aina muistuttelen itseäni, että sitäkin henkilöä joka nyt halveksii, on useimmiten itsekin joskus ollut halveksunnan kohde.

Eli sinä halveksit halveksuvia ihmisiä?

Jäätävä kommentti