Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäisen tytön annat meikata?

Vierailija
20.07.2012 |

Mun mielestä 13v. on hyvä ikä aloittaa meikkaus, ala-asteelainen ei meikkiä mihinkään tarvitse

Lisätkää myös että millaisia meikkityylejä suosisitte nuorillenne, tässä mun:

13-vuotiaalle aloittelijalle

- kulmat käydään siistimässä kosmetologilla, eli muotoilu ja värjäys

- ripsiväriä nätisti hento kerros ylä että alaripsiin

- sipaus huulikiiltoa tai pelkkää huulirasvaa vaan

- meikkivoiteella tuskin vielä tarvitsee ihoaan tukkia kun on niin hento meikkikin. eli puuteria voi vähän halutessaan tuputella, on paljon hengittävämpi

14veelle sama, mut voi alkaa jo käyttämään myös kunnon meikkipohjaa eli laittaa oikea sävyisen meikkivoiteen.

15veen antaisin meikata tummemminkin kunhan se on vaan siistiä, eli laittaa esim. eyelineriä, kajaalia ym

16-vuotias meikatkoon niin kuin haluaa. luulis olevan jo hyvä tyylitajukin ja silleesti silmää näissä asioissa, eli voi olla kuinka tumma meikki tahansa jos vaatteiden kanssa vaan sopii ja siististi tehty :))

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeks mitä !!!! Ite täytän kymmenen ja jos käytän meikkiä ni se on pelkkä huulikiilto!! Jättäisin pois kosmetologin,meikkivoiteen ja juttelisin asiasta ja jos ei kaverit yms. meikkaa ni luonnollinen (ei tumma) huulikiilto riittää. Ite käytän joko joskus tumemman punasta tai vaaleenpunasta huulikiiltoa ja joskus vaan huulirasvaa.

Vierailija
2/20 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 22:21"]

Anteeks mitä !!!! Ite täytän kymmenen ja jos käytän meikkiä ni se on pelkkä huulikiilto!! Jättäisin pois kosmetologin,meikkivoiteen ja juttelisin asiasta ja jos ei kaverit yms. meikkaa ni luonnollinen (ei tumma) huulikiilto riittää. Ite käytän joko joskus tumemman punasta tai vaaleenpunasta huulikiiltoa ja joskus vaan huulirasvaa.

Toivottavasti tämä on provo.

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2012 klo 22:54"]

Mun lapset (10v. ja 8v.) meikkaa joka päivä ihan normaalisti, meikkivoide, puuteri, rajaukset, ripsiväriä, kulmakynää, huulipunaa/kiiltoa ja niin edelleen. Ovat ihan tyytyväisiä, kosmetologilla käyvät kaksi kertaa kuussa.

[/quote]

Piti lainata tämä. Eli toivottavasti tämä on provo.

Vierailija
4/20 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaaminen ei kyllä kuulu vanhemmille mitenkään, jos kyseessä ei ole mikään 10v.

Vierailija
5/20 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

10-12-vuotias voisi jo ripsiväriä käyttää halutessaan. Sekä 12-vuotiaasta lähtien meikkivoidetta ja puuteria (jos on paljon finnejä) ja eyelineriä halutessaan. 13-vuotiaana saisi käyttää kajaalia ja vahvistaa kulmia. Ja 15-vuotiaana meikata siististi miten haluaa. Itse antaisin meikkausvinkkejä lapsen tyylin ja oman näkemykseni mukaan.

Vierailija
6/20 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 12v tyttö ja (koulu)päivän meikkini:
-Meikkivoide
-Puuteri
-Valokynä tarvittaessa
-Ripsiväri
-Eyeliner

Ja meikkivoidetta ja puuteria sen takia koska naamani on lähes täynnä finnejä yms :(

Vierailija
7/20 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä viittä vaille 12v saa laittaa huulikiiltoa ja ripsaria esim koulun diskoon. Ja kevätjuhlaan. Mihin ne muuta ees tarvitsisi? Iho on noin nuorella kaunis ja kuulas, tarvii mitään peitellä.

Vierailija
8/20 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 22:41"]Meillä viittä vaille 12v saa laittaa huulikiiltoa ja ripsaria esim koulun diskoon. Ja kevätjuhlaan. Mihin ne muuta ees tarvitsisi? Iho on noin nuorella kaunis ja kuulas, tarvii mitään peitellä.
[/quote]
Tuleppa tänne ja kato mun naamaa. Joo tosi kaunis ja kuulas terv.9

Vierailija
9/20 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 22:38"]Olen 12v tyttö ja (koulu)päivän meikkini:
-Meikkivoide
-Puuteri
-Valokynä tarvittaessa
-Ripsiväri
-Eyeliner

Ja meikkivoidetta ja puuteria sen takia koska naamani on lähes täynnä finnejä yms :(
[/quote]
Sun pitää pyytää äitiäsi viemään sut lääkäriin. Siihen on olemassa lääkkeitä, eikä tarvitse kärsiä. Terkuin yks nelikymppinen arpinaama

Vierailija
10/20 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkileikkejä on saanut harrastaa heti kun on niitä ymmärtänyt pyytää, ja tulevaisuudessa saa pitää arkimeikkiä heti kun tuntee sitä tarvitsevansa.

Sinänsä tyttärelläni on kauniit ja terävät piirteet, joten hänen itsetuntonsa takia olisin huolissani mikäli meikkaisi itsensä vahvasti mikäli kyse on "vain" kauneudesta. Toivottavasti pystymme isänsä kanssa luomaan hänelle vahvan omanarvontunnon joka ei riipu ulkonäöstä, se on tärkeintä.

Vierailija
11/20 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on tainnut oikein kannustaa lasta aloittamaan meikkaamisen? Meidän 14-v saattaa joskus laittaa huulikiiltoa, siinä kaikki.

Vierailija
12/20 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en tod ala maksamaan kosmetologihoitoa säännöllisesti lapselle - harvoin tarvitsee varmaan teini-ikäisen pahemmin vielä kulmiaan siistiäkään. Annan lapsen opetella yrityksen ja erehdyksen kautta ja en anna lähteä ulos sotamaalauksessa.

Vierailija
13/20 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapset (10v. ja 8v.) meikkaa joka päivä ihan normaalisti, meikkivoide, puuteri, rajaukset, ripsiväriä, kulmakynää, huulipunaa/kiiltoa ja niin edelleen. Ovat ihan tyytyväisiä, kosmetologilla käyvät kaksi kertaa kuussa.

Vierailija
14/20 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytän tasan viikon päästä 12 ja käytän meikkiä vähän harvoin ellei jonnekkin menossa tai sit vaan huvin vuoks ja toivoin just lisää meikkejä mm. meikkivoide. Mun kaverit käyttää meikkiä ja se on ok. mun mielestä sopiva ikä on 12. Kannattaa kysyä mitä esim. äiti on siitä mieltä että meikkaat (mun äitille iha ok)

Vierailija
15/20 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun karvat kasvaa.

SETÄ SPERMA

Vierailija
16/20 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun nännit turpoo esiin t-paidan läpi niin huulipuikko käteen. Fleshflightin saa sitten myöhemmin.

Vierailija
17/20 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivitussa kukaa lapsi meikkaa!!!

Vierailija
18/20 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

10-11-vuotias voi vähän meikata, jos kädentaidot ovat hyvät ja löytyy tyylitajua.

Vierailija
19/20 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni yläasteella alkoi likka meikkaamaan. Eikös sinne mennä joskus 12 vuoden ikäisenä? En muista enää niin tarkkaan kun siitä on jo aikaa.

Vierailija
20/20 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tytär, parin viikon päästä 12, meikkaa kevyesti kouluun päivittäin. En anna mitään sotameikkejä sinne laittaa. On noin vuoden päivät meikannut, mutta nyt näyttää olevan päivittäistä kun vielä puoli vuotta sitten oli satunnaista.