Onko kukaan ollut työssä, mitä työnantaja piti vaativampana ja laadukkaampana kuin se olikaan?
Minä olen. Työtehtäviä lueteltiin ilmoituksessa kymmenkunta ja niitä kutsuttiin vaativiksi ja vastuullisiksi. Työkokemusta vaadittiin useita vuosia.
Ainoa toteutunut työtehtävä oli aulavahtina toimiminen. Olisin tehnyt mielelläni sitä kaksikymppisenä, mutta ettäkö sen vuosien fiksumman työkokemuksen jälkeen...
Kun sanoin asiasta työnantajalle, reaktiona oli suuttuminen.
Kommentit (3)
Vaatimukset ovat toisesta maailmasta, mutta itse tehtävä on jotain muuta.
Niihin perushommiin on tosi vaikeaa saada ihmisiä, joten sitten haetaan vaativiin hommiin vaikkei niitä olisi olemassakaan.
Vaatimukset ovat toisesta maailmasta, mutta itse tehtävä on jotain muuta.
Niihin perushommiin on tosi vaikeaa saada ihmisiä, joten sitten haetaan vaativiin hommiin vaikkei niitä olisi olemassakaan.
Oli palkka vaatimusten mukainen, enhän muuten olisi mennyt.
Kauaa en ollut. Paljon fiksumpaa olisi ollut ottaa se parikymppinen, joka olisi tullut halvemmalla, ollut tyytyväinen työhönsä ja pysynyt pidempään.
Ap
miten tän nyt sanoisi. Tein vuosia töitä, jossa sain olla jokapaikan höylänä ja osata kaiken. Palkkaa sain vinkua lisää. Nyt teen toisessa paikassa osittain samaa työtä, haussa oli kova vaatimustaso. Töitä ja vastuuta on vähemmän kuin entisessä paikassa ja palkkaa 500 euroa enemmän, ja homma tuntuu niin helvetin helpolta...arvostettiinko mua entisessä paikassa liian vähän, vai täällä liikaa?