Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olemme laittamassa rivitaloasunnon myyntiin itse, mitä kannattaa korostaa?

Vierailija
20.07.2012 |

Mitkä ovat sellaisia asioita jotka ratkaisevat kiinnostuksen? Erikoiset asiat, mitä muissa asunnoissa ei ole? Piha? Pitääkö tapetit ja laminaatit olla tip top? Itse tykkään laittaa uuteen asuntoon uudet tapetit että on oman maun mukaan, eli en välitä vaikka tapetit olisi minkälaisia, onko muilla niin?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä tuli aikalailla samat mitä itse ajattelisin.

Panosta kuviin. Moni ei välttämättä vaivaudu paikalle jos on joku yksi ulkokuva talvelta :P pohjapiirrustus on tärkeä, ja omasta etu-/takapihasta/taloyhtiön pihasta kuvat niin on iso +.

Mainitse jos lähistöllä on palveluja, kaupat, koulut jne.

Itse veisin kissat näytön/näyttöjen ajaksi pois jaloista, ja imuroisin huolella irtokarvoja pois + kissanveski tosi puhtaaksi/tai kokonaan pois, vaikka autoon siksi aikaa + kämpän totaali tuuletus ennen näyttöä. Kissattoman ihmisen nenään ottaa tosi vahvasti kissojen "haju", eikä mitenkään positiivesti. Itse olen eläinrakas, mutta tämä huomio on kyläilyistä mielessä.

Ylimääräinen "tilpehööri" kannattaa siivota tosiaan pois alta. Vaikka sisustus- ja muistokrääsät eivät seuraavalle jääkkään, on paljon vaikeampi keskittyä kämpän perusilmeeseen, jos paikka muistuttaa kirpputoria/museota. Yhden vuokrakämpän näytössä keskittymisen vei sen hetkisen asukkaan uskovaisuus, paikka oli kuin yhtä isoa alttaria ikoneineen ja risteineen. Ilma oli tunkkainen ja pölyn täyttämä, yhh. Muuta ei asunnosta jäänyt mieleen :P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi