Jaaha, perjantai-ilta. Siivotaanko taas kimpassa?
Joskus aiemminkin siivouskavereita löytynyt... Meillä nyt kesän on mies on lasten (ja lemmikkien) kanssa kotona, ja jostain syystä siivous jää lähinnä minun harteille... Viikolla en ole nyt paljon jaksanut, mutta jos sitä tänään vähän yrittäisi nyt kun muu perhe on kyläreissulla illan. Ongelma vaan aina se, että kun ei joka päivä ole tehnyt niin ei millään viitsisi aloittaa.
Ketään muuta jolla siivoushommia tehtävänä? Ajattelin aloittaa sinänsä turhimmalla hommalla, eli raivaamalla sängyistä lakanat ja nostamalla peitot tuulettumaan. Pesukonekin täytynee panna pyörimään, jotta saa sitten huomenna pestä lakanoita.
Kommentit (24)
Aamulla pesin koneellisen tiskiä. Päivän aikana yhteensä 4 koneellista pyykkiä. Mankeloin myös osan pyykistä.
Imuroida pitäisi, täällä on todellakin roskia ja vaikka mitä lattioilla. Tänään ei kuitenkaan enää virtaa riitä. Huomenna sitten.
Tavaroitakin pitäisi raivata, mutta sekin jää huomiselle.
mitään. Silti imuroin äsken ja pesin pesuhuoneen ja tiedän etten voi olla huomennakaan imuroimatta.
miten motivoit itsesi tuohon tilaan? mä makaan sohvalla skumppalasi kädessä ja napostelen mansikoita.
imurin nostin siivouskaapista ulos keskelle lattiaa ja siihen jäi.
No meillä on aika pieni talo, ja olkkarista saa nuo tyynyt sun muut nostettua suoraan ulos isolle rakennustelineelle tuulettumaan. Ja sitten kun ottaa imurin esille (ja panee johdonkin seinään :D), niin kyllähän sitä sitten imuroi kun on kerran sen kaapista repimisen vaivan nähnyt.
Mut se alottaminenhan kaikkein vaikeinta on... Ehkä jos mullakin olisi skumppaa ja mansikoita, niin...
Mut mua jokseenkin kyllä ahdistaa sotku etenkin viikonlopun alla, täällä on siis oikeasti likaista kun perhe koirat mukaan lukien on viikon kulkenut ulos ja sisään satoi tai ei. Ja kun kukaan muu ei siivoa niin minkäs teet ;).
- ap -
Siivoon meiän makkarin ensin ja nostelen tyynyt yms. sisälle. Ehkä se siitä sitten riittää tälle päivällä. Keittiöt ja vessat odottakoon huomista. Teemalla ei edes ole mainoskatkoja että voisi siivota :).
Kiitos kaikille viesteistä :)! Ja tsemppiä jos joku vielä siivoaa ahkerana :)!
-ap-