G: monen miehen kanssa olet asunut avoliitossa?
Kommentit (30)
Et koe asuneesi poikaystävän kanssa, jonka kanssa oli pari vuotta viikot ja joskus viikonloputkin samassa asunnossa... Miten sitten asumisesi koit? Että nukut yösi yksin omassa sängyssäsi vanhempiesi luona, vaikka et ollut sillä päinkään? Kärsitköhän mahdollisesti jostain persoonallisuushäiriöstä...?
Et koe asuneesi poikaystävän kanssa, jonka kanssa oli pari vuotta viikot ja joskus viikonloputkin samassa asunnossa... Miten sitten asumisesi koit? Että nukut yösi yksin omassa sängyssäsi vanhempiesi luona, vaikka et ollut sillä päinkään? Kärsitköhän mahdollisesti jostain persoonallisuushäiriöstä...?
Tuolla viimeisellä asiattomalla kommentillasi veit kyllä kaiken halun keskustella kanssasi tästä asiasta, niin että jospas nyt annetaan olla asian. Miten minun poikaystäväni ja asumiseni ja määritelmäni sinua edes niin kiinnostaa?
kestänyt tähän mennessä 13 vuotta......
ole asunnut yhtään yhdessä ennen avioliittoa? Minä en ainakaan olisi uskaltanut lupautua, ellen tietäsi mitä arkin miehen kanssa on.
Ja vastaus kysymykseen: kahden: ex-poikaystäväni ja nykyisen aviomieheni
Tämän viimeisen kanssa avoliitto vaihtui sitten avioliitoksi.
Miksi tilanne olisi tänä päivänä jotenkin erilainen menneeseen verrattuna? Miksi nimen omaan tänä päivänä pitäisi kokeilla ja vertailla?
Minä _tiesin_ että arki tulee sujumaan. Miksi ei sujuisi? Olimmehan juuri luvanneet tahtoa rakastaa toisiamme kaikkina elämämme päivinä! Me todella sitouduimme toisiimme, ei meidän tarvinnut kokeilla. Ja jos arki ei suju, niin se laitetaan sujumaan, koska muutakaan ei voida :) Meille ero ei ole mikään mahdollisuus, joten parasta on tehdä siitä elämästä hyvää.
Ikinä en avoliittoon olisi mennyt.
En tiiä olisko kelaan riittäny vaan mun sana ettei x henkilö asu täällä, mut samalla teen sen nyt sit ihan virallisesti, ni ei toivottavsti tuu sen kaa enää mitään ongelmia, eikä turhaan tuu kukaan sitä täältä ettimään.
t.37