Miksi naiset on niin heikkoja että tarvitsevat voimaantumista ja miehet ei taas yhtään tiedä mitä se on?
Minulla esmes ei ole aavistustakaan miten tästä voimaantuisin muuta kuin puntteja nostamalla ja usein siihen naisilla liittyykin miehen huomio joka heidät sitten voimaanuttaa.
Kommentit (14)
Ai kuinka niin? Minusta tämä konservatiivimiesten öyhötys on täysin analoginen ja yhtä järjetön ilmiö kuin naisten "voimaantumiset".
Olen nainen enkä tarvitse voimaantumista. Olen ihan mielelläni heikko. Ärsyttääkö se sinua?
Tää on sitä miesten voimaantumista, mittaillaan leukoja ja että silmät on oikeassa kulmassa.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen enkä tarvitse voimaantumista. Olen ihan mielelläni heikko. Ärsyttääkö se sinua?
Ei.
Naiset käy suurilla summilla henkisen kasvun kursseja ja sitten huutaa ja kiroaa, kun joku asia esim. katoaa hetkeksi. Tai jokin muuten närästää.
Missä se kallis henkinen kasvu käytännössä näkyy?
Miehenä tiedän, että kaikki löytyy aikanaan ja riidatkin loppuu, kun ei riitele, eikä tarvitse mitään maksaa tai käyttää aikaa kasvamiseen.
Kosla miehet on tehneet naiset heikoiksi satojen vuosien ajan. Kyse on pelkästä aivopesusta.
Ja, provo vaihtoi aihetta, mutta yritys painaa naisia jatkuu.
Konservatiivimiehet "voimaantuvat" polkemalla naisia, kuten aina ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Usein kai liittyy ihmisiin, joita jotkut ovat väheksyneet, halventaneet, yrittäneet vetää mattoa alta työkseen jne. Ketkäköhän sellaista toisille tekevät omaa etuaan tavoitellessaan?
Tuli mieleen Paulo Freiren Sorrettujen pedagogiikka. Liittyikö empowerment jotenkin tähän?
Vierailija kirjoitti:
Ja, provo vaihtoi aihetta, mutta yritys painaa naisia jatkuu.
Eikun kerro nyt vaan mistä voimaannut.
En ymmärrä minäkään ja olen nainen. On siitä ollut ketjuja täällä.
Usein kai liittyy ihmisiin, joita jotkut ovat väheksyneet, halventaneet, yrittäneet vetää mattoa alta työkseen jne. Ketkäköhän sellaista toisille tekevät omaa etuaan tavoitellessaan?