Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaiselle vartalolle sopii korkeavyötäröiset pillifarkut?

Vierailija
20.07.2012 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä ei ole niin väliä minusta onko se vyötärö millainen kun yleensä pillihousujen kanssa käytetään kuitenkin vyötärön peittävää yläosaa. Tulee jotenkin liian "krinkula" vaikutelma jos on lyhyt tiukka yläosa ja pillifarkut.

Yllättäen pillit toimii joskus myös vähän ylipainoisille, jos jalat on kuitenkin suhteessa hoikat ja yläosa on riittävän väljä ja pitkä, esim. tunikatyyppinen.

Vierailija
2/9 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla muodokas silleen, että on reisissä ja takapuolessa vähän jotain (näyttää paremmaltakin) mutta ei mikään puhelinpylvään kaltaiset jalat, varsinkin sääret olisi hyvä olla kapeat, kun käyttää pillifarkkuja.

Sanoisin, että max koon 36 naiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä ei ole niin väliä minusta onko se vyötärö millainen kun yleensä pillihousujen kanssa käytetään kuitenkin vyötärön peittävää yläosaa. Tulee jotenkin liian "krinkula" vaikutelma jos on lyhyt tiukka yläosa ja pillifarkut.

Yllättäen pillit toimii joskus myös vähän ylipainoisille, jos jalat on kuitenkin suhteessa hoikat ja yläosa on riittävän väljä ja pitkä, esim. tunikatyyppinen.

Siihen mitään tunikatyyppistä ole tarkoitus laittaa.

Ei nyt paras mahdollinen kuvakokoelma mutta jotain kuitenkin:

http://www.google.com/imgres?q=high+waist+jeans&um=1&hl=fi&client=safar…

Vierailija
4/9 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla muodokas silleen, että on reisissä ja takapuolessa vähän jotain (näyttää paremmaltakin) mutta ei mikään puhelinpylvään kaltaiset jalat, varsinkin sääret olisi hyvä olla kapeat, kun käyttää pillifarkkuja.

Sanoisin, että max koon 36 naiselle.

ja minusta pillifarkut sopii mulle oikein hyvin, tosin väljän yläosan kanssa vain. Mulla on aika samankokoiset jalat, myös reidet, kun olin kokoa 36, ja läski on pakkautunut vatsaan ja lanteille vain. Näytän hoikemmalta kun korostan hoikkia sääriä joko hameella tai pillihousuilla ja peitän sen mistä olen paksu.

Vierailija
5/9 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

korkeavyötäröiset pillifarkut. Minulla on leveä lantio ja isohko pylly, mutta vyötärö on hoikka ja vatsa litteä.

Katsotaan kehtaanko sitten käyttää :) ap

Vierailija
6/9 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kokoa 38 ja mietin, että jos ostaisin korkeavyötäröiset pillifarkut. Minulla on leveä lantio ja isohko pylly, mutta vyötärö on hoikka ja vatsa litteä.

Katsotaan kehtaanko sitten käyttää :) ap

Niin kroppasi kuulostaa just täydelliseltä korkeavyötäröisiin pillifarkkuihin.

Vierailija
7/9 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä kehtaat! Kunhan ei näy jenkkakahvoja. Huomaa myös, että jos näkyy makkaroita vyötäröllä, ne voivat johtua pikkuhousuista. Itse jätän ohuemman vaatteen kanssa pikkarit pois alta kokonaan vekkien minimoimiseksi.

Sehän näyttää kivalta kun on litteä vatsa. Joku ihana valkoinen tuubitoppi tai hihaton korkeavyötäröisten kanssa, helma sinne sisään.

Vierailija
8/9 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä kehtaat! Kunhan ei näy jenkkakahvoja. Huomaa myös, että jos näkyy makkaroita vyötäröllä, ne voivat johtua pikkuhousuista. Itse jätän ohuemman vaatteen kanssa pikkarit pois alta kokonaan vekkien minimoimiseksi.

Sehän näyttää kivalta kun on litteä vatsa. Joku ihana valkoinen tuubitoppi tai hihaton korkeavyötäröisten kanssa, helma sinne sisään.

Ja vaikka vähän kirpaisee, niin jos oot enemmän kuin 18v niin suosittelen satsaamaan laadukkaisiin farkkuihin. Edullisemmat on usein vähän muodottomia ja sulla kun muotoja on, niin meet perse edellä puuhun, jos ostat teinimerkin muodottomat farkut :)

Vierailija
9/9 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeavyötäröiset farkut on ihan hirveen näköiset oli hoikka tai paksu. Ei ketään sellaisia pitäisi jos ne ei olisi muotia. Moni hyväperseinen nainen pilaa sen pitämällä noita housuja :(