Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Märkäpuku rannalle? suoaako auringolta?

Vierailija
08.07.2012 |

On tosi herkkä auringolle ja oon taas vaiheeksi palanut!!! Oltiin lasten kanssa merenrannassa 3 tuntia ja suojattiin kyllä aurinkorasvalla ihot, mutta tulos oli se että lapset ruskettuivat ja mä en. OOn punainen kuin rapu ja joka paikka on arka! Lisäiltiin rasvaa vähän välii (SK 30)

Haluaisin nauttia lasten kanssa uimarannasta ja vedestä mut mietin jo jotain märkäpukua, estääkö palamisen ja onko liian NOLOA?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

testaa. Jos naapurit tulee sitten samalle rannalle uittamaan lapsiaan. Niillä on aina pelastusliivit päällä, myös pikkuisessa piha-altaassa.

Ja sitten ihmettelevät, kun 11 vuotiaan ope soitti ja sanoi, ettei osaa uida. Joo, ei se kato osaakaan kun uimahalliin ei saa viedä pelastusliivejä. Ihme ope, että puuttuu heidän perheen henkilökohtaiseen asiaan.

Vierailija
2/8 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo kyllä kaupassa nähnyt. Mut mitä uimaliiveihin tulee niin meillä ainakin kaikilla lapsilla päällä mökkirannassa, jos ei olla uimassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naapurit sattuu samalle rantsulle, niin et sitten ole enää niin erikoisen näköinenkään. SUA ei tuijoteta. Huonosti jäi ilmaisu kesken tuossa äsken. Sori.

Vierailija
4/8 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on erilaista materiaalia, ohutta ja hengittavaa. Se paalla voit hyvin uida tai olla rannalla. Niita on ainakin paitoja, alaosasta en tieda.

Jos hankit markapuvun niin ota ohuempi ja lyhythihainen ja -lahkeinen. Markapuku on kylla tosi ikavan tuntuinen paalla jos oleilet rannalla. Pitaisi olla koko ajan vedessa, muuten se on tosi kuuma ja epamukava. Markapuku suojaa auringolta, mutta on parhaimmillaan kun sita kaytetaan vedessa. Olen kayttanyt molempia.

Vierailija
5/8 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä suosittelen ehdottomasti P20 tai sitten Ultrasun aurinkovoidetta. Kumpaakin laitetaan ainoastaan 1 krt päivässä ja lupaan että et pala. Ja kestää todellakin uimisen tms. Olemme käyttäneet molempia Välimerellä, Thaimaassa ym. ja vaikka mieheni palaa helposti niin näillä voiteilla ei ole palanut. P20 saa hyvin varustelluista apteekeista ja Ultrasunia ainakin Finnairin lennoilta ja Stockalta.

Vierailija
6/8 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rash-paita, pitkähihainen. Itsekin pidän rannalla usein,

Vierailija
7/8 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniin ruskeita ollaan kaikki

8/8 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan odotettu että lapset kasvaa ja saadaan ostaa heille tälläiset:

http://www.sfstore.fi/junnut/cressi-lido-junior-markapuku.html

Niistä löytyy jopa suomalainen videoikin:

Ihanaa kun lasten ei tarvitse palella ja puku kelluttaakin hieman mikä auttaa uinti harjoittelussa.