Teille aikuisille...
Hei aikuiset. Mietitte varmaan aika usein, mitä teinienne päässä liikkuu, eikö? Nyt teille tarjoutuu mahtava tilaisuus kurkistaa "teinin" pään sisään.
Blogini on useimmiten pelkkiä ajatuksia ylöskirjattuna, mutta niistä saa mielestäni kattavan kuvan ikäisteni ajattelusta ja elämästä.
http://kaikkimitatahdoin.blogspot.fi/
Kommentit (30)
Asiallinen blogi, tykkään!
`Kuin myös. Lukijaksi liityin myös. Pitäjä selkeästi on kiinnostunut koulusta ja teatterista.
että te keskustelette keskenänne täällä minun fiksuudestani ja epäfiksuudestani, kun voisitte sanoa sen suoraa minulle blogiinkin.
pointsit siitä,että vaihdoit sen karseen taustan!
pointsit siitä,että vaihdoit sen karseen taustan!
:)
Asiallinen blogi, tykkään!
`Kuin myös. Lukijaksi liityin myös. Pitäjä selkeästi on kiinnostunut koulusta ja teatterista.
Oo mikä sherlock.
Olen jonkun sortin kombinaatio naapurintyttöä, hikkeä, angstiteiniä, adhd-kakaraa, kävelevää friikkisirkusta, hippiä, draamalaamaa ja diivaa. Ja myös varsinainen kameleontti, muuntaudun ympäristön mukaan.
Ja ja. Losiin haluan vain siksi, että se on niin kiehtova paikka. Kuten koko Amerikka. Pienelle suuruudenhullulle tytölle se olisi oikea taivas.
Isoimmat jutut on nykään Aasiassa ja Dubaissa
Olen jonkun sortin kombinaatio naapurintyttöä, hikkeä, angstiteiniä, adhd-kakaraa, kävelevää friikkisirkusta, hippiä, draamalaamaa ja diivaa. Ja myös varsinainen kameleontti, muuntaudun ympäristön mukaan. Ja ja. Losiin haluan vain siksi, että se on niin kiehtova paikka. Kuten koko Amerikka. Pienelle suuruudenhullulle tytölle se olisi oikea taivas.
Isoimmat jutut on nykään Aasiassa ja Dubaissa
Aasia on jo koettu, uudet asiat on paljon viihdyttävämpiä.
Itse luin koko blogin läpi, vaikutti ihan kiinnostavalta. Rivien välissä on paljonkin asiaa.