Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jouluhöperöitä paikalla?

Vierailija
19.07.2012 |

Tänä vuonna alko joulun odotus mulla kuukauden aikasemmin kun normaalisti :D

Joulujutut pyörii jo mielessä ja ihanasti kutkuttaa tuleva joulun odotus :)

Muita kaltaisiani paikalla? :D

T. Lellu

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmelle ainakin jo lahjat hankittu. Juuri jemmasin kirppikseltä joulukalentereihin täytettä. Tämä kesä on niin surkee, ettei voi kun oottaa joulua. Tulispa valkea joulu!

Vierailija
2/8 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaan pukkia odotellessa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ihan vielä se ei pyöri mielessä :)

Vierailija
4/8 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun on muitakin kaltaisiani paikalla! :)

Mä odottelen, että Jotexille tulee tämän vuoden jouluverhot, yms. Yleensä tulleet elokuun lopussa ;D

Kavereille oon myyny edellisten vuosien verhoja, yms. jos haluankin jotain uutta :D Ja osan tietty säilyttänyt varastossa, sillä varmasti ne taas jonain jouluna on uudestaan käytössä :)

Joulukortteja olen kanssa jo miettinyt ;)

T. Ap

Vierailija
5/8 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähipiirissä ketään jouluhöperöä :/

Minä kerään voimani joulun odotuksesta ja joulusta :)

Pimeys ja kylmyys antaa voimaa minulle :) Kynttilän valossa on ihanaa askarrella joulukortteja! ;D

T. ap

Vierailija
6/8 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihan jouluhöperö, mutta tässä viikolla mielessä kävi lämmin tunne, odotus jouluvalojen ripustamisesta.

Olen eronnut, tuleva joulu tulee olemaan ensimmäinen uudessa kodissa.

Eksä oli sellainen perhanan joulunatsi, että kuuseen sai laittaa vain just ne tietyt pallerot roikkumaan ja vain ja ainoastaan kultapunosta.

Mä yritin nätisti ehdottaa, että eikö lapset nyt saisi kuitenkin laittaa sen tarhassa askarrellun pumpuli-mikälien...

Meidän joulukuvia ei erota toisistaan. Mikä hiukkasen huvittaa. Pukkina on ollut sama pukki, samat kamppeet, kuusi lähes identtinen... Ainoa mistä voi arvailla vuotta on lasten vaatteet ja niiden pituudet.

Että nyt voi mennä joulunvietto vähän överiksi. Pinkkiä ja liilaa kimalletta, ihan vaan sen takia että mun kuuseen EI ENÄÄ IKINÄ tule punaisia palloja ja kultapunosta.

Vierailija
7/8 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon koko sydämestäni, että nautit tulevasta joulusta! :)

Tee joulusta sellainen, että sinun ja lastesi on hyvä olla! :)

Itselläni on joitain tiettyjä koristeita, jotka ovat käytössä vuodesta toiseen, mutta joka vuosi hankin/teen kuitenkin jotain uuttakin :)

T. Ap

Vierailija
8/8 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, Ap

tässä oli taas yksi syy olla onnellinen erosta. Kenellekään en suosittele, mutta jos on pakko, niin on pakko.

Meidän joulut meni suhteessa ihan hyvin, ei tarvinnut riidellä, kun mentiin miehen kaavan mukaan. Tai toin mä pari perinnettä mukanani siihen suhteeseen... Mutta joulut on olleet kaikki minuuttiaikataululla ohjelmoituja.

Ja koristeet aina samoja. Joo, mä ymmärrän että on tiettyjä juttuja, mitkä kuuluu jouluun. Mutta kyllä sen täydellisesti koristellun joulupuun ehtii tehdä sitten joskus.

Mä olisin halunnut, että lapset olisivat saaneet koristella puun just niinkuin olisivat halunneet, se on ennen kaikkea lasten juhla.

En vielä valmistele joulua, mutta odotan jo oikeastaan kovasti. Odotan juuri niitä pimeitä iltoja, kynttilänvaloa (kun lapsetkaan eivät ole enää ihan taaperoita, silloin ei kamalasti kynttilöitä polteltu), glögiä ja pipareita sohvannurkassa...

Tietty korttiaskertelutalkoita, meillä on aivan ihana naisporukka siihen. Ja sitä kaikkea. Voi kun tulisi lunta, sitten ajallaan!

Nyt vielä nautin kesästä, mutta sitävartenhan ihmiselle on muistot ja mielikuvitus annettu, että voi vierailla muissakin vuodenajoissa...