Repesin synnytyksessä TODELLA pahasti, eka kerran synnytyksen jälkeen seksiä
oli hiukan vaille 3kk päästä, se sattui, oli inhottavaa, vastenmielistä, mulle tuli joku ihan ihme pakokauhu, oli pakko lopettaa kesken. Nyt lapsi on jo 8kk ja seksiä ei ole ollut, mies alkuun yritti lähennellä mutta torjuin aina ja aloin itkeä, sanoi että ymmärtää ja nyt ei ole kuukausiin edes yrittänyt lähestyä.
Läheisyyttä meillä on muuten ollut kyllä, paitsi nyt havahduin huomaamaan miten kylmä mies on ollut viime kuukauden ajan ehkä, kyttää puhelintaan vähän väliä, ottaa sen suihkuunkin mukaan?
Kysyin onko sillä toinen, vastaus oli ei, kysyin vaivaako seksittömyys, sanoi, että jaksaa odottaa että joskus vielä pystyn, koska rakastaa minua.
Mutta epäilys ei anna rauhaa. En tiedä mitä tekisin, en haluaisi "pihdata" mutta koko ajatus seksistä tuntuu vastenmieliseltä. Lisäks oon koko ajan väsynyt, vauvalla ollut refluksi enkä edelleenkään nuku kuin max 1,5h putkeen.
Jos olisit minä, antaisitko koko jutun vaan olla, ja miehen pettää jos on pettääkseen? Rakastan häntä, enkä toisaalta edes halua kuulla mistään toisesta naisesta = tieto lisää tuskaa =(
Kommentit (49)
Voit helposti ajatella, et sun ongelmas on aiheuttanu miehes pettämisen. Todellisuudessa jos oikeasti toista rakastaa, nii ei sitä petä missään tilanteessa, varsinkaan tossa sun tilanteessas! Ollaan omanki mieheni kanssa asiasta puhuttu, jos esim jompikumpi joutuis semmoseen onnettomuuteen, ettei seksiä enää voi ikinä harrastaa, ollaan päädytty siihen lopputulokseen, että ei sen väliä, pettämään ei ryhdytä, masturbointi piisaa. On narsisti sun ukkos, jos halujaan vaan ajattelee eikä sun hyvinvointias!
Ei kaikki sen miehenkään syytä kylläkään ole. Tässä on selvästi ihan oikea ongelma, jota teidän tulisi ratkaista yhdessä.
Oli ihan oikeen tutkimus tehty, että pettäjät ovat älyllisesti heikompia kuin muut ihmiset. Evoluutio on muuttanut eliöitä kautta aikain, ihmiset oppivat kävelemään ja puhumaan ja elukat myös kehittyi fiksummiksi. Evoluutio jatkuu koko ajan, me kaikki eliöt kehitytään koko ajan. Ihminen on kehityksen myötä vaihtanut moniavioisuuden yksiavioisuuteen, koska lapsikuolleisuus on vähentynyt niin paljon, ettei enää tartte panna jokaista tapaamaansa naista paksuksi. Ollaan vaihdettu määrä laatuun. Ennen porsittiin niin paljon ja niin monen kanssa kuin vain suinkin mahdollista, että edes yksi jälkikasvuista jäisi henkiin. Nykyään on tajuttu yksiavioisuuden hyödyt jälkikasvulle, perheessä kasvaa mieleltään terveempiä ja yhteiskuntakelpoisimpia yksilöitä. Tämän on ihmiskunta hiffannu evoluution myötä. Paitsi ne, joska ovat jääneet kehityksessä jälkeen = pettäjät, jotka toimivat vanhan kaavan mukaan. He eivät ole niin kehittyneitä että osaisivat ajatella jälkikasvun parhainta.
Ok, tyydyttäköön, mutta omin käsin sitte jos vaimoo ei huvita! Ei mikään oikeuta pettämään! Itsekin masturboin jos ukkoo ei huvita! Ei kävis pienessä mielessäkään mennä hakemaan seksiä jostain muualta!
KOSKA sinä olet tuossa jamassa synnytettyäsi TEIDÄN YHTEISEN LAPSEN!!!
Joskus mä niin häpeän miesten puolesta.
Itse en riskeeraisi lastemme mielenterveyttä pettämällä vaikka ukko välillä pihtaakin! Onneksi meillä näkyy taivaskanat ;) Usein kun niitä kattelee ja työntää kädet housuun nii johan se ukkokin siitä usein innostuu XD
Sika ukko jos ajattelee noinki narsistisesti vaan omia halujaan! Normaali mies ois tossa vaiheessa huolestunut rakkaan vaimonsa hyvinvoinnista ja hakenut tälle apua lääkäristä!
Toivon kyllä ettei pettäisi...
Minä repesin myös hyvin pahoin synnytyksessä (4. aseen repeämä) ja ensimmäisen kerran seksin yritys taisi olla 2kk synnytyksestä. Yritykseksi jäi koska oli vielä sitten tikkejä jäljellä emättimen sisällä ja sattuikin niin perkeleesti. Henkinen kynnys nautintoon taisi olla vielä korkeampi. Muutaman kerran taidettiin harrastaa seksiä ekan vuoden aikana. Olin todella väsynyt, öisin herättiin reilusti yli vuoden ajan vähintään 5 kertaa yössä.
Omat haluni palasivat vasta imetyksen loputtua. Lopetin imetyksen kun lapsi oli 1 ja 4kk. Lapsi alkoi myös nukkua yhdellä heräämisellä kun imetys loppui. Väsymys vaikutti myös paljon halujeni puuttumiseen. Nyt lapsi on 2-vuotias ja seksielämä on palautunut normaaliksi (noin kerran viikossa, riittää meille).
Stemppiä sinulle. Jos miehesi todella pettää, toivon lapsesi ja sinun puolestasi että saatte asiat vielä kuntoon.