Häkellyin niin tapaamani miehen "mesekuvasta", että
menin ihan lukkoon. Ollaan tapailtu paristi ja mesetelty. Uudet treffit sovittuna. Viimeksi kun oltiin mesessä oli mies vaihtanut profiilikuvansa. Kuvassa oli miehen seisova muna. Häkellyin kuvasta niin, että totesin vain, että "kiva uusi kuva", enkä puhunut koko reilun tunnin aikana mitään muuta asiasta. Mies ilmeisesti vähän loukkaantui. Odotti varmaan kehuja hienosta vehkeestä tms. Mitä miestä olette? Pitäiskö mun vielä palata tuohon aiheeseen? Mun mielestä toi oli vähän outo tempaus. Vai oonko mä ihan kalkkis? Sanokaa jotain..
Kommentit (37)
joka myös kertoi pitävänsä seksistä (eikö me kaikki?). Seksi hänen kanssaan oli järkyttävä kokemus, ensin pussailtiin, sitten hän tuli minimunallaan sisään, heilutteli sitä 20 sekuntia kuin pientä matoa ja sai. Siinä se. Kokeilin muutaman kerran ja sama toistui, miehen mielestä ilmeisesti tämä oli normaalia seksiä. Ei siis koskenut minuun, ollut kiinnostunut siitä sainko minä (ei kai kukaan tollasesta voi saada) jne. Todella nolo tapaus.
Pitäisin tuollaista sellaisena hälytysmerkkinä, että mies on joko seksuaalisesti outo, yliaktiivinen tms tai siten hänen kaverinsa on tehnyt kepposen...!
munastaan kun on stondis! Tämä tyyppi OLI mun naamakirjassa kaverina..
täällä siis ihan kaikki sitä mieltä, että ei kannata jatkaa tapailua? Että ei voi tulla normi parisuhdetta tommosen kanssa? ap
kerran joskus vuosia sitten jutustelin silloin tällöin erään miehen kanssa mesen välityksellä, asuttiin eri paikkakunnilla eikä oltu koskaan tavattu mutta useampia kertoja juteltiin netissä.
Molemmat oltiin suht nuoria, ja itse tykkään ronskimmastakin huumorista niin kerran kirjoitin jonkun pikkutuhman vitsin mesessä, en mitään kovin pahaa edes mutta sellaisen kaksimielisen jutun. No miespä sitten "hiljeni" hetkeksi ja totesi että hän ei oikein tykkää tuommoisista, haluaa jutella asiallisesti.
Mikäpäs siinä, juteltiin jatkossa asiallisesti paitsi että joku aika myöhemmin kun taas juteltiin niin kysyi haluaisinko nähdä uuden valokuvan hänestä (olin siis jo aiemmin nähnyt jotain normaaleja pärstäkuvia yms.). Kyllähän se minulle kävi niin laittoi sen sitten tulemaan, ja kuvassa oli mies alasti muna pystyssä.
Eli ei tykännyt kaksimielisistä vitseistä mutta sitten kesken normaalin, asiallisen keskustelun lähettää kuvan seisokistaan ja ilmeisesti odotti että kovasti kehuisin. Eipä kiinnostanut se tyyppi sitten enää.
Mutta aika kauheelta kuulostaa että keskustelut pyörivät jo nyt paljon seksin ympärillä. Ja sit toi kalu kuva, ei ole ok.
Musta todella vääristynyt kuva parisuhteesta.
Vaikkamies on fiksu ja kiva niin voi olla seksuaaliongelmainen - kuulostaa kovasti siltä.
voithan sä sanoa sille miehelle, että tosiaan hämmennyit siitä kuvasta ja odotella mitä vastaa... Mulla on nettisuhde (ollut vuoden), jossa jo harrastetaan sitä seksiäkin. :) Aiemmin en olisi ikinä uskonut sellaista harrastavani. Mutta mies on rakas ja molemmat haluavat toisiaan, vielä on vaan välissä muutama tuhat kilometriä.
Mutta, muutaman tapaamiskerran jälkeen tuollainen yhtäkkinen kalun kuvan lähettäminen säikäyttäisi minut ainakin, oli mies kuinka kiva tahansa... Toisaalta, on voinut ymmärtää jotenkin keskustelunne väärin? Jos olette seksistä jo enemmän jutelleet. Erikoista kuitenkin ja voit sen hänelle sanoakin ettet oikein tuollaisesta lämpene.
Mistä päin suomea tämä kari on ja minkä näköinen & ikäinen?
onko varattu ja millä kirjaimella alkaa sukunimi?
Löytyy niitä normaalejakin miehiä.
kaikille mesekavereilleen näytellä munaansa eihän se näy vain sulle.
(jos sen laittaa näkymään vaan yhdelle)
kaikille mesekavereilleen näytellä munaansa eihän se näy vain sulle.
(jos sen laittaa näkymään vaan yhdelle)
Ok, tämä pelastaa vähän.. mutta en sentään kaikkea. En treffais tommasta pässiä.
Sulla on mesekaverina tyypillinen runkku.
Nää on näitä Pera pervoja, jotka haluaa vähän cami-sexii, nettiseksii yms. Näyttävät kulliaan kaikille. Mies on taatusti herkku.net vakiokäyttäjä.
Oikeesti kuka haluaa olla tuollaisen limanuljaskan kanssa.
Ja ei, en niuhota seksikuvista yms parisuhteessa. Mutta kikkelinkuvan esittäminen mesessä on lapsellista ja kertoo henkisen iän olevan maksimissaan amisviiksi tasoa.
Osanottoni. Vielä kun ei ole pallo jalassa, niin yksi neuvo, ota jalat allesi ja poistu takavasemmalle ja LUJAA!
kysyy, että mikä on herkku.net?
Mä olen miettinyt, että ymmärsikö mut jotenkin väärin meidän keskusteluissa, annoinko semmoisen kuvan, että olen itse jotenkin hyperseksuaalinen.. mielestäni en.
ja hyppäsi sydän kurkkuun, ajattelin, että näen näkyjä..katsoin ja katsoin, suurensin ja pienensin. Tämä mies on muuten ollut tosi fiksun ja kivan oloinen. Hyvä työ, pukeutuu siististi, asiallinen, kohtelias.... Toi ei oikein sopinut kuvaan.. Mutta ehkä todellisuus on vasta paljastumassa. ap