Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olette mieltä? (ryhmäseksi)

Vierailija
19.07.2012 |

Uskalsin vihdoin tehdä sen: harrastin seksiä kahden miehen kanssa ja aion tehdä sen vielä uudestaankin. Mitä ajattelette minusta?

Linkkinä kaksi mieheni kirjoittamaa tarinaa touhuistamme. :)

http://www.vikakerta.fi/7751/

http://www.vikakerta.fi/7768/

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kolme tusinatarinaa. Koko ajan vain tuota simultaania suihinottoa ja naimista.

Eivätkä nuo naisen alapäähän kohdistuneet hommat tainneet olla kovinkaan kiihottavaa sorttia, kun koko ajan pystyi keskittymään miesten imemiseen.

Enpä ainakaan itse kiinnostunut noiden tarinoiden perusteella kokeilemaan kolmen kimppaa.

Vierailija
22/29 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrontatyyli ei ole naista kunnioittava.

Esineellistävä. Yök.

miten mies voisi kuvata tapahtumaa muusta kuin omasta näkökulmastaan? Minua ei häiritse.

terveisin nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kolme tusinatarinaa. Koko ajan vain tuota simultaania suihinottoa ja naimista.

Mitä itse tapaat seksin aikana yleensä tehdä? Varmaankin sellaista, mistä itse pidät, eikö?

Vierailija
24/29 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä "toista" tyyppiä aina jännitti niin, ettei pystynyt laukeamaan. Aika epäuskottavaa.

Vierailija
25/29 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei shamppanjaan kyllä voi kyllästyä!

Vierailija
26/29 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
27/29 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
28/29 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä itse tapaat seksin aikana yleensä tehdä? Varmaankin sellaista, mistä itse pidät, eikö?

Näissä tarinoissahan vaan miehet keskittyy omaan nautintoon ja nainen on nautinnon väline. Mitä jos seuraavassa tarinassa miehet keskittyisivätkin yhdessä naisen nautinnon aikaansaamiseen ja olisivat osallisina siinä eikä toisinpäin??

Ok, toki voi seksin aikana ottaa suihin mutta aina parempaa kun siihen saa keskittyä ihan rauhassa...

Jos mulla olisi tuo 2m-1n tilanne - miehet saisivat kyllä tehdä parhaansa mun nautinnon takia:) Sitten kyllä kiittäisin monin tavoin kumpaakin;D Pelkästään pumpattavana en suostuisi olemaan.

Vierailija
29/29 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi onnistuu nautinto ilman tällaistakin.

Miksi pitää ajatella, että ryhmäseksi olisi jotenkin "pois" tavallisesta parisuhdeseksistä? Shampanjaan ja kaviaariinkin kyllästyy joskus ja sillei. Vaihtelu virkistää.