Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokki Harri Syrjänen

Vierailija
19.07.2012 |

Mitä tekee nykyisin? Oli mielestäni aina ylimielinen ja ällö. Ja hirveesti lyhyitä työsuhteita maailmalta. Onko päässyt eteen päin? Missä duunissa?

Ihan vaan uteliaisuudesta kysyn.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sallitaan rankka yleistäminen, niin kokit ovat useimmat jonkinlaisia kusipäitä. Olen niin paljon kokkien työtä läheltä seurannut, että arvostan heitä todella paljon. Kuka tahansa ei siihen työhön kykene ja harva pärjäävistä on leppoisa ja empaattinen. Useimmat ovat äkkipikaisia, ylimielisiä tiuskijoita, keittiönsä kuninkaita.

Harri Syrjänen kai on freelancer nykyään, www.syrjanen.fi

Mun poikani on nuori kokki, ja hyvin kasvatettu ;0).

Vierailija
2/8 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkäänpuukottamista, kylmyyttä jne. jopa sellaisissa tehtävissä, jotka piti tehdä ryhmänä. Säännöistä ei niin väliä, survival of the fittest-kisa päällä niin keittiössä kuin sen ulkopuolellakin. Parhaiten pärjäsivät kusipäät, joilla oli nopeat otteet ja rekkamiehen sanavarasto. Opettajat katsoivat käsien läpi kiusaamiset, sabotaasit ym.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä missä menee eikä oikeastaan kinnosta. Harvinaisen ylimielinen tyyppi, varmaan entinen koulukiusaaja. Samaa lajia on myös Jyrki Sukula, yhtä leuhka. Sen sijaan Antti Vahtera ja Markus Maulavirta ovat todella symppiksiä tv-kokkeja. Itsekin olen ravintolakokki ja täytyy sanoa että aika moni työkaveri on kyllä melkoisen oman arvonsa tunteva :D Voipi olla ettei ammatissa kovin pehmoinen tyyppi pärjääkään...

Vierailija
4/8 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

useinkin sun mielestä idioottien ihmisten tekemiset?

Oletko terve?

Vierailija
5/8 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen töiden puolesta pari kertaa tavannut. Jotenkin ylimielisen oloinen ja teennäinen.

Tapaan useinkin julkisuudesta tuttuja ihmisiä työssäni ja hän ei ole mukavimmasta päästä. On paljon julkkiksia, jotka ovat omia itsejään, niin kuin kuka vaan meistä. Perus tv-kokki. Kokit ovat ammattiryhmänä omanlaisensa ja siihen kun ynnätään päälle julkisuus, niin ei oikein tule hyvä yhdistelmä.

Vierailija
6/8 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

useinkin sun mielestä idioottien ihmisten tekemiset?

Oletko terve?

Vierailija
7/8 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sallitaan rankka yleistäminen, niin kokit ovat useimmat jonkinlaisia kusipäitä. Olen niin paljon kokkien työtä läheltä seurannut, että arvostan heitä todella paljon. Kuka tahansa ei siihen työhön kykene ja harva pärjäävistä on leppoisa ja empaattinen. Useimmat ovat äkkipikaisia, ylimielisiä tiuskijoita, keittiönsä kuninkaita.

Harri Syrjänen kai on freelancer nykyään, www.syrjanen.fi

Vierailija
8/8 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee mm. "ruokastailausta" siis esim. ruokajuttujen kuviin annoksia.