Juoksu / hölkkä; jaksaako miehesi juosta tältä istumalta esim. 5 km? Jaksatko sinä??
tuli lenkillä mieleen, että onko mies "aina" perheen parempikuntoinen...
Kommentit (48)
pelaa kyllä sählyä 2-3 kertaa viikossa, että sikäli on hyvä kunto.
itse hölköttäisin 5 km, ehkä ylämäet kävellen
Mieheni on vähän paremmassa kestävyyskunnossa, mutta mulla on paremmat yläkropan lihakset. Harrastamme pyöräilyä, uintia ja punttisalia.
Mieheni on vahvempi yläkropastaan vaikka mä olen nähnyt enemmän niihin vaivaa salilla. Toki mies on paljon pidempikin.
mutta minä jätän toistaiseksi väliin.
Mies ei jaksa juosta edes kilometriä, minä pistelen maratonin 4 tuntiin.
tulin nimittäin juuri lenkiltä, 5km 29min ja oma ennätys :)
Viikonloppuna meni 15km lenkki ensimmäistä kertaa rikki!
ollaan kumpikin avuttomia juoksijoita. Minä olen pitkään yrittänyt päästä juoksemisesta jyvälle, mutta ei siitä tullut mitään ja luovutin. Tehdään vain pitkiä kävelylenkkejä..
Hän ei yleensä juokse yhtäjaksoisesti vaan kävelee välillä. Jos olisi pakko, saattaisi pystyä.
Mies kyllä. On tälläkin hetkellä pelaamassa jalkapalloa. Minä en, mutta kävelen vaikka 20 kilsaa. Mun polventakaosa paisuu juoksemisesta.
jaksaisi, mieskin vaikka ei niin pitkiä juoksumatkoja yleensä harrasta joten vauhdin säätely voisi tuottaa vaikeuksia mutta kun on muuten hyvässä kunnossa niin eiköhän se onnistuisi.
Harrastaa siis enemmän pyöräilyä ja muita lajeja, välillä juoksee lyhyempiä ja nopeampia spurtteja mutta harvemmin 5km tai sitä pidempiä matkoja.
Minä taas juoksen useammin noita pidempiä matkoja ja vähemmän sitten muuta liikuntaa.
meillä mies on varmaan snadisti parempikuntoinen tällä hetkellä, vaikka molemmat liikkuvaista sorttia olemmekin. Mä oon sentään absoluuttisesti sitä parempi uimaan ja hiihtämään, tekniikkalajit :)
Tosin mies menee kovempaa ja jaksaa paljon pidempään kun harrastaa ultrajuoksua. Itse en harrasta juoksua kuin hyvin satunnaisesti mutta käyn 4-5 kertaa viikossa aerobisilla tunneilla (spinning, bodycombat, bodyattack, sh´bam, zumba) ja 4 x salilla eli olen kyllä itsekin yvässä kunnossa.
Minulla polvi estää nykyään juoksemisen, mutta pisin matkani oli puolimaraton viime syksynä. Nyt keskityn pyöräilyyn ja jumppiin. Molemmat käymme myös salilla.
Jaksamme helposti, molemmat lenkkeilemme useita kertoja viikossa.
Meillä kyllä mies on parempikuntoisempi kuin minä. Hän joutuu työnsä puolesta harrastamaan paljon liikuntaa, sillä työssä vaaditaan suhteellisen korkea kuntotaso.
tekee fyysistä työtä ja on siksi hyvässä kunnossa, vaikkei juoksua harrastakaan.
Itse en jaksaisi tältä seisomalta. Kävin tänään n. 4 km lenkillä, josta jaksoin juosta 2/3. Olin tyytyväinen, koska en ole käynyt aktiivisesti pitkään aikaan. Vuosi sitten pääsin juoksukoulun avulla 5km:iin, mutta siihen se sitten jäi kun alkoi polvia kolottaa.
mies ei jaksaisi. todellakaan. ei ole ylipainoinen, mutta ei harrasta liikuntaa fyysisen työnsä lisäksi juuri ollenkaan. tupakoikin.
vaikka maratonin, mä en mutta olenkin sairas. Aiemmin olisin jaksanut juosta 5km helposti.