Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Halailevat lapset

Vierailija
17.07.2012 |

Joissain hoitopaikoissa tunnutaan opettavan lasten välistä halaamista vähän liiankin kanssa: halataan anteeksipyyntönä, halataaan kun hoitopv päättyy ym. Naapurin poika (2v) on näemmä tällaisen opin saanut, ja tyttäreni pelkää, kun tämä tulee kylään ja zombiena kädet edessä hamuillen yrittää halata tytärtäni. Halaaminen on tietenkin kaunista, mutta ehkä enempi aikuisten juttu. Ei halaaminen ole mielestäni luontevaa lasten kesken. Onkohan hoitotädeistä vaan söpöä, kun tenavat halivat, ja opettavat moisia tapoja.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuisiakin. Meillä kyllä aikuisetkin halailee kokoajan ja kaikkia. Jokainen tyylillään, itse en näe halailussa mitään vikaa. :)

Vierailija
2/10 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäresi aivan pelkää, hui!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se, että ihmiset juttelevatkin kahden metrin päässä toisistaan. Keski-Euroopassa on enemmän ihmisiä ja osataan olla luontevammin lähellä toisiaan. Suomessa on paljon hyviä asioita, mutta tätä lähellä olin ja koskettamisen kavahtamista inhoan.

Vierailija
4/10 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omista naperoistani toinen on ollut ihan oma-aloitteiseti kova halaamaan sekä lapsia että aikuisia pienestä saakka. Samainen mukelo tykkää myös edelleen istua (aikuisten) sylissä seurassa ja haluaa yleensä pitää kavereita kädestä kiinni kun kulkevat yhdessä. Isän ja äidin suukot ja hellittelyt ovat aina olleet tervetulleita.

Nuorempi taas ei juuri oma-aloitteisesti halaa, suukota tai ota kiinni kädestä. Aikuisten seurassa istuu mieluiten itse tai vieressä, jos on oikein seurankipeä. Isoveli taas on ainoa, jonka hellyydenosoitukset otetaan vastaan mukisematta, kaikki muu on useimmiten vähän hyyyyi tai eiii nyt tai ärsyttävää.

Vierailija
5/10 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka sisälle ei voi noin vain tulla. Joillakin suurempi kuin toisilla. Suomalaiset ovat kylmää ja ihmispelkoista kansaa, jos vertaa jonnekin etelä-eurooppaan.

Anna lasten halata, siinäpä oppivat läheisyyttä. Miten ne aikuisena halaa, jos ei ole lapsena oppinut?

Vierailija
6/10 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tyttäresi todella pelkää halaamista!!

Vierailija
7/10 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti on ahdistavaa, jos joku tulee väkisin iholle. Mulla on sellaisia hoitolapsia, jotka eivät siitä tykkää, ja sellaisia, jotka tykkäävät, mutta en anna heidän halailla niitä, joista halailu on kauhistus.

Vierailija
8/10 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on muutenkin melko ujo. Jotkut kaverit puoliväkisin yrittää halata sitä, usein vanhempien pyynnöstä...

Ei oo jotenkin soveliasta mun mielestä, vaikkei kyseessä olisi edes ujo lapsi.

Vierailija
9/10 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se pussaamaan oppiikasn jos lapsena ei opeteta edes halaamaan. En koskaan nähnyt vanhempieni pussaavan. Pelkäsin hellyyttä ihan turhaan. Anna halata. Parempi halata kuin lyödä.

Vierailija
10/10 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

opettajista yms puhumattakaan. Niiden naaamoilla näkyy sellainen ilme että mieluimmin halaisivat saddam husseinia. Ei hirveen söpöä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän