Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten poistaa itsestään silkka PAHUUS?Sen jälkeen kun mun

Vierailija
17.07.2012 |

lapsi kuoli,en ole voinu toivoa muille hyvää VAIKKA HALUAISIN:terapia ei auta. Just kaverin vauva kuoli kohtuun enkä tuntenut mitään,ainakaan mitään negatiivista. :((((

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksy se täysin. Ethän ole tahallasi tuollainen. Ehkä jonain päivänä taas pystyt toivomaan muille hyvää, ja vaikka et pystyisikään, ei pelkät pahat ajatukset ketään satuta.

Vierailija
2/5 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi kuoli,en ole voinu toivoa muille hyvää VAIKKA HALUAISIN:terapia ei auta. Just kaverin vauva kuoli kohtuun enkä tuntenut mitään,ainakaan mitään negatiivista. :((((

kaikissahan sitä pahuutta on,mutta toi kyllä kuulostaa häijyltä olla tommosessa asiassa vahingonilonen kun vauvan kuolema..

minkä ikäisen lapsen sinä jouduit menettämään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikissahan sitä pahuutta on,mutta toi kyllä kuulostaa häijyltä olla tommosessa asiassa vahingonilonen kun vauvan kuolema.. minkä ikäisen lapsen sinä jouduit menettämään?

Enkä tunnusta,että olisin mitenkään vahingoniloinen - toisten menetys vaan ei kosketa mua, vaikka just mun pitäis olla tukena,omasta kokemuksesta!? Mutta en tunne mitään. ap

Vierailija
4/5 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun pitäisi olla tukena?

tunteet on tunteita, ne voi ottaa vastaan ja kuunnella mitä niillä on sanottavana, olla reagoimatta, todeta kiitos ja päästää jatkamaan matkaansa

niin ja kuten joku sanoi miksi sun pitäisi mitään, ehkä aika tekee tehtäväänsä, ole itsellesi armollinen, kuuntele ja ole läsnä mutta miksi pitäisi olla mitään

anna itsellesi aikaa

niin ja terapeuteissa on _todella_ eroja

Vierailija
5/5 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikissahan sitä pahuutta on,mutta toi kyllä kuulostaa häijyltä olla tommosessa asiassa vahingonilonen kun vauvan kuolema.. minkä ikäisen lapsen sinä jouduit menettämään?

Enkä tunnusta,että olisin mitenkään vahingoniloinen - toisten menetys vaan ei kosketa mua, vaikka just mun pitäis olla tukena,omasta kokemuksesta!? Mutta en tunne mitään. ap

jospa tuo on ihan vaan mielesi itsesuojelua pikemminkin kuin pahuutta tms.

jos sulla on suruprosessi vaan kesken.

älä ole niin tuomitseva itseäsi kohtaan! ei oikeasti paha ihminen pohtisi tota asiaa.

kaikkea hyvää sinulle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi