Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tero! Mitä mieltä avokadoöljystä? Mitä öljyä käytät paistamiseen, esim vihannesten

Vierailija
17.07.2012 |

kesäkurpitasn yms. grillaamiseen?

Olen ihastunut avokadoöljyyn koska se sopii myös oliiviöljyä paremmin kuumennettavaksi. Lisäksi on maultaan sopivan kepeä ja helppo sellaisenaan salaatin ja vihannesten päälle.

Voisitko suositella hyvää oliiviöljyä salaatinkastikkeeksi. Jotkut kun niistä ovat turhan "maukkaita! Siispä en enää haluaisi tehdä virheostoksia.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesäkurpitasn yms. grillaamiseen?

Olen ihastunut avokadoöljyyn koska se sopii myös oliiviöljyä paremmin kuumennettavaksi. Lisäksi on maultaan sopivan kepeä ja helppo sellaisenaan salaatin ja vihannesten päälle.

Voisitko suositella hyvää oliiviöljyä salaatinkastikkeeksi. Jotkut kun niistä ovat turhan "maukkaita! Siispä en enää haluaisi tehdä virheostoksia.

mä käytän paistamiseen lähinnä rypsi- tai rapsiöljyä ja sekaan nokare voita lämpömittariksi.

Oliiviöljyä voin joskus laittaa johonkin sen maun takia, mutta paistamista se ei kestä enkä muutenkaan oikein tykkää sen mausta.

Makuöljyistä käytän seesamiöljyä ja tryffeliöljyä, pieniä määriä ;)

Tero *avokadot avokadoina*

Vierailija
2/5 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sitä muuten käytettäisi maailmalla eikä jotain rypsiöljyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sitä muuten käytettäisi maailmalla eikä jotain rypsiöljyä.

Välimeren maissa tietenkin käytetään ihan luonnollisista syistä.

Mulla oliiviöljy on kuitenkin aina kylmäpuristettua Extra Vergineä, ja kun siinä olevat hiukkaset kärähtää, niin siitäpä tuleekin pahan makuista. Ja se tapahtuu jo +180-asteessa.

Tero

Vierailija
4/5 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliiviöljy oliiveina, tfyffelit tryffeleinä ja rypsi ripoteltuna sellaisenaan salaatin päälle?

Et muuten ole oikea Tero :)

t. ap

mä käytän paistamiseen lähinnä rypsi- tai rapsiöljyä ja sekaan nokare voita lämpömittariksi.

Vierailija
5/5 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliiviöljy oliiveina, tfyffelit tryffeleinä ja rypsi ripoteltuna sellaisenaan salaatin päälle?

Et muuten ole oikea Tero :)

t. ap

No miksei sitten seesaminsiemenet siemeninä

oliiviöljy oliiveina, tfyffelit tryffeleinä ja rNo miksei sitten seesaminsiemenet siemeninä

Voitko mainita jonkun hyvän rypsiöljyn? Neito-merkkiset taitanevat olla kaikki kylmäpuristettuja.

Ja niissä oliiviöljyissäkin käytän kylmäpuristettuja.

Voisitko suositella joitakin?

t. ap