Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyttö vai poika?

Vierailija
16.07.2012 |

Olen raskaana pian rv 20 + ja mun tukka on niiin kuiva ja huonossa kunnossa. Onko vaikutusta siihen kumpi sielä masussa on? Ennen raskautta mun tukka oli tosi hyvässä kunnossa.

Kokemuksia? :)

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttövauvat vie äidin kauneuden ;)

Vierailija
2/16 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttövauvat vie äidin kauneuden ;)

Poikaa odottaessa ei ollut mitään vaivoja koko raskauden aikana. Tyttöä odottaessa tuli kamala raskauden aikainen masennus, anemia ja siitä johtuva kamala väsymys, kamalat liitoskivut ja lopuksi vielä raskausmyrkytys. Eikä siinä vielä kaikki, kova on kitisemään tuo tyttövauva ja kaikinpuolin vaativa (mutta ihana :)). huoh...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tulossa, rinnat kasvaa valtavasti. Pojista olen huomannut karvankasvun lisääntyvän.

Vierailija
4/16 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö pojista sitten kasva?

Ap

Vierailija
5/16 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla raskausaikana iho aivan kauhea, kuiva ja silti täynnä näppyjä. Ja olin tavallista karvaisempi. Mies sanoi, että johtuu testosteronista, poika tulee. Oli oikeessa.

Vierailija
6/16 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 tytön ja 1 pojan äiti.

Vierailija
7/16 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole raskausaikana rinnat yhtään kasvaneet ja iho ja hiukset olleet tosi hyvässä kunnossa. Tosin vessanpönttöä on saanut halata paljon, kamala pahoinvointi siis. Ja kaksi tyttöä on.

Vierailija
8/16 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ens viikolla selviää, en malta odottaa! :D

Vierailija
9/16 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on poikaraskaus saanut karvat ja hiukset kasvamaa, kuten myös kynnet. Mutta iho voi huonosti.

Tyttöraskaudessa mikään ei kasvanut, karvoihin tuli jopa kaljuja läikkiä. Säärikarvay tarvitsi ajella 2 viikon välien korkeintaan, yleensä siis joka päivä.

Nyt odotan kolmatta eikä mitään selkeää näy missään. Iho voi huonosti joten oisko se sitten poeka :)

Vierailija
10/16 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

iho oli loistokunnossa, hiukset kiiltävät eikä niitä irtoillut sekä rinnat kasvoi jo raskausaikana kaksi kuppikokoa. Karvankasvu ei muuten muuttunut, mutta mahaan kasvoi hentoinen untuvakarva.

Vierailija
11/16 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on ollut ihan samat oireet kummassakin raskaudessa. Ei mitään eroja raskauksien välillä.

Tuolla viipeltää tyttö sekä poika.

Vierailija
12/16 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollut kuin apina joka raskaudessa. Karvat tosiaan kasvaa.

Vierailija
13/16 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
14/16 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

iho kukkii ja kuivaa varsinkin kasvoista.Varmaan kaunis poika tulossa,heh!Edellinenkin oli poika ja päinvastoin oli iho,todella hyvässä kunnossa.EI nää jutut meinaa mitään sukupuoleen viittavaa..oikeesti!!!

Vierailija
15/16 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ultra vasta ensi viikolla, niin kysyn teidän mielipidettä ja kokemuksia. :)

T. Malttamaton Ap ;)

Vierailija
16/16 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö olisi tulossa. :)