Miksi lääkärit ovat niin inhottavia potilaille?
Olen tässä viime aikoina käynyt parillakin (terveyskeskus)lääkärillä, ja olen miettinyt, miksi he ovat niin pilkallisen ja inhottavan oloisia minua, potilasta, kohtaan. Aiemmin on myös ollut samanlaisia kokemuksia, varsinkin naislääkäreistä. Olen siis itse n. 30-vuotias nainen. Alkavatko lääkärit vain jotenkin inhota ihmisiä yleisesti vai mistähän johtuu?
Kommentit (29)
Kiire ja stressi. Joillekin kihahtanut kai pissi päähän. Ammattiryhmä joka tietää omasta mielestään kaiken kaikesta. Sama kuin pollareilla, kyynistyvät kun näkevät kaikkea ikävää maan ja taivaan väliltä. Ns tavallisen ihmisen ongelmat alkavat tuntua mitättömiltä, kun on nähnyt paljon ikäviä asioita.
Lääkärit on ihmisiä vihaavia kyynisiä psykopaatteja jotka on hakeutuneet siihen työhön koska siinä pääsee lyömään ihmisiä jotka on jo valmiiksi heikoilla ja saa siitä vielä kivasti palkkaakin. Ne jotka ei pääse lääkikseen, pääsee Alibin kanteen.
Huonoja kokemuksia lääkäreistä on.Vanhempia mieshenkilöitä ovat olleet.
Huvikseen. Onhan potilaat vain työasioita muiden joukossa.
Se ylimielinen asenne jojtiu alalle haleutuvista kyNpin oppilaista ja ajatuksena siitä, että heillä on joku ylijumalallinen rooli määrätä eli olla itseasiassa ylipalkattuja lääketeolllisuuden myyjättäriä tai myyjiä hurjilla provikoilla. Se sun terveys on ihan pikkunsivuseikka siinä ja vastaanottokäyntien kohtaaminen ällöttää heitä!
Totta
Melkosia ylimielisiä drugdroppareita koko lössi
Ihmiset sinänsä ei heitä iinnosta
Joku jalka maksa sydän joojoo
Vierailija kirjoitti:
Jos olet tuon toisen ketjun hypokondrikko niin enpä ihmettele että sua kohtaan ollaan pilkallisia.
Ei mua koskaan ole kukaan, minkään ikäinen lääkäri kohdellut pilkallisesti tai huonosti.
Keskustelin ystäväni kanssa, joka on lääkäri asiasta. Hän vastasi, että toiset hänen kollegoistaan on suorastaan sadistisia potilaita kohtaan. Sinulla on vain käynyt siis tuuri. Toisille lääkäreille iskee paha jumalakompleksi jostain syystä.
Jos minun pitäisi koota osasto sotaa varten ja tarkoituksena olisi maksimoida sotarikosten määrä niin aloittaisin rekryämällä kaikki asiakaspalvelutyössä olevat, erityisesti tehtävissä jossa joutuu diagnostiikkaa suorittamaan ja asiakasta auttamaan.
Sille on kuule ihan hyvä syy olemassa niiden terveyskeskuslääkärienkin työhyvinvointi on pohjamudissa. Tai oikeastaan lähestulkoot kaikkien työhyvinvointi on pohjamudissa jotka joutuvat rikkinäisiä ja "rikkinäisiä" ihmisiä töikseen korjaamaan. Joka helvetin päivä.
lääkäreillä on niin järkyttävän suuri palkka, että ne eivät oikein osaa ajatella matalapalkkaduunaria edes oikeaksi ihmiseksi