Exäni on kaksoismurhaaja
Istuu tällä hetkellä elinkautista reilu vuosi sitten tehdystä rikoksesta. Kysykää jotain!
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
Nyt on pakko sanoa, että exäsi on aikas hyvännäköinen. :)
Tavallisen näköinen nuori mies. Minkälaisten peikkojen kanssa luuraatte?
Vierailija kirjoitti:
Sä taisit olla niin veemäinen akka et eksäkin alkoi sitten murhaajaksi. Oisko kannattanut olla vähän kypsempi ja ystävällisempi, niin ei olisi eksästä tullut murhaajaa?
Älä ripustaudu toisiin, eikä naisiin. Jos et ole kypsä ottamaan vastuuta mielentiloistasi, hakeudu hoitoon.
Anna lisää tuntomerkkejä, koska tapahtui?
mä olen myös 13-vuotiaana ollut ihastunut poikaan joka oli hiljaisen oloinen runopoika. Järkytyin kun sain tietää että tyyppi on aikuisena tappanut raa-sti jo useamman. Onneksi ihastus oli silloim yksipuoleista eikä johtanut mihinkään.
Joku naispuolinen seksipervert<ikko varmasti. Näitä nykyäåän 12 tusinassa.
oliko iso kikla? lyhyet piuhat ? huomasitko mitään outoa käytöksessä
Eipä näiltä ihmisj*tteiltä mitään kysyttävää ole. Kuolemaantuomio pitäisi olla Suomessa ja elinkautinen josta ei vapaudu. Tuomioista pitäisi myös poistaa kokonaan ehdonalaisuus, hyvällä käytöksellä ja ensikertalaisuudet. Tuomiot kuuluisi myös istua täysmäärisesti alusta loppuun, ei "lomia".
Vangeilta pitäisi poistaa myös sähköt ja lämmitys.
Mun vanhan "suhteen" (ei varsinaista seurustelusuhdetta, tykkäsin kyllä tosi paljon ja oli myös pnokaveri) nimi komeili aikanaan lehdissä, kun oli kaikenlaista seksuaalirikosta alaikäisiin kohdistuen. Täytyy sanoa, että yllättävän paljon vaikutti itseeni; yöunet kyllä meni. Kuvotti, vtutti, säälitti uhrit ja kaikkea mahdollista.
Yksi naikkonen aloitti suhteen tällaisen kanssa kun uskoi ettei se minulle tee mitään pahaa.Henki lähti tottakai.
Tyypillistä. Monella rikollisella on heila, joka keulii venkulan tekosilla ja pitää sitä meriittinä mitä pahempi rikos on. Normaalin ihmisen on turha sitä ymmärtääkkään.
Hybristofilia on hengenvaarallinen parafilia.
Miksi h u o r a a t exäsi valinnoilla?
Vierailija kirjoitti:
Yksi naikkonen aloitti suhteen tällaisen kanssa kun uskoi ettei se minulle tee mitään pahaa.Henki lähti tottakai.
Tarkoitatko sitä joka piti jotain blogiakin siitä kuinka mies on muuttunut? Puolusti kuinka muut tuomitsevat vaikka ihan ihana on? Hämärästi muistan. Ylisti miestä maasta taivaaseen ja mies tappoi sen jollain mökkireissulla inhottavalla tavalla. Eiköhän muuten sekin ukko ole jo vapaalla etsimässä uutta murua.
Vierailija kirjoitti:
Eipä näiltä ihmisj*tteiltä mitään kysyttävää ole. Kuolemaantuomio pitäisi olla Suomessa ja elinkautinen josta ei vapaudu. Tuomioista pitäisi myös poistaa kokonaan ehdonalaisuus, hyvällä käytöksellä ja ensikertalaisuudet. Tuomiot kuuluisi myös istua täysmäärisesti alusta loppuun, ei "lomia".
Vangeilta pitäisi poistaa myös sähköt ja lämmitys.
On vankeja ja on vankeja.
Mun exsä on massahurmaaja. Hurmasi mutkin. Kysykää jotain.
Vierailija kirjoitti:
Kyselkää vaan lisää, etteköhän te jossain välissä usko, sen verran paljon tästä henkilöstä tiedän, mitä lehtiin ei ole kirjoitettu. Hän itse kertoi oikeudessa olleensa mustasukkainen, mikä on melko absurdi selitys, kun ottaa huomioon kuinka vähän aikaa oli toisen uhreista tuntenut. Ilmaisi myös oikeudessa että "homma lähti käsistä". Tunnistaako joku tapauksen jo kuvauksista? Kyselkää lisää!
Sinulla on selvästi jokin petsoonallisuuden häiriö ja koitat hoitaa mielenterveyttäsi exäsi kustannuksella.
Et sinä parane ruotimalla exäsi asioita joista kuvittelet tietäväsi exääsikin paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Tyypillistä. Monella rikollisella on heila, joka keulii venkulan tekosilla ja pitää sitä meriittinä mitä pahempi rikos on. Normaalin ihmisen on turha sitä ymmärtääkkään.
Hybristofilia on hengenvaarallinen parafilia.
Vastoin useiden ihmisten näkemystä ei hybristofilia ole ainoastaan "alempien" sosiaaliluokkinen ominaisuus vaan tähän ilmiöön "sairastuneita" löytyy kaikista ihmisryhmistä.
Romanttisen kuuloista!